Субота, 27.04.2024, 07:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів
Поїздку до Одеси Об’єднання нечуючих педагогів планувало давно, та все ніяк не виходило. І цього разу захід, чесно кажучи, був під загрозою зриву. Але, незважаючи на труднощі, з якими зіткнулися організатори, семінар відбувся і залишив яскраві, незабутні враження.

Здрастуй, Одесо!
Південна Пальміра зустріла нас чудовою погодою. Вранці на пероні групу членів ОНП, що прибули фірмовим столичним потягом, зустрічали голова Одеської обласної організації УТОГ Олександр Васильович Бабін і директор Одеського ЦКіД УТОГ Галина Яківна Гарипова, щоб показати дорогу до школи №97. Ще кілька групп членів ОНП, які їхали з інших міст, добиралися самі. Багато хто приїхав до Одеси вперше, тому із задоволенням спостерігали за видами з вікна старого радянського трамвайчика під номером 31, що близько години віз усіх нас від вокзалу до школи.

Ось вона, школа №97!
У дворі нас зустрічала невгамовна дітвора. ... Читати далі »
Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 835 | Додав: Admin | Дата: 17.11.2013

На адресу УТОГ і ОНП надійшли листи від директора департаменту Міністерства освіти і науки України Єресько О.В. та директора Інституту спеціальної педагогіки Національної Академії педагогічних наук України Засенка В.В. на звернення ОНП щодо навчання нечуючих педагогів на курсах підвищення кваліфікації вчителів з курсу "Жестова мова”.


Всеукраїнська громадська організація інвалідів
"Українське товариство глухих"



Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти розглянуто лист Центрального правління Українського товариства глухих від 19.09.2013р. №03-01/359 щодо навчання вчителів жестової мови та повідомляємо.
Міністерством освіти і науки підготовлено та направлено лист органам управління освіти і нуки та інститутам післядипломної педагогічної освіти з проханням передбачити організацію курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників зазначеної ... Читати далі »
Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 963 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013 | Коментарі (1)

Поняття глухоти як відсутності сприймання і розпізнавання звуків вживається навіть в тих випадках, коли інструментальні дослідження показують наявність достатніх залишків слуху, що не використані для самостійного поповнення мовного запасу. Самоідентифікація людини як глухої являє собою відмову від користування залишками слуху та усним мовленням для спілкування. Однак, як відомо, тотально глухих людей серед осіб з вадами слуху лише невеликий відсоток.
Вітчизняна система навчання та виховання нечуючих дітей завжди визначала пріоритетним навчання усному мовленню, що відповідно ставило проблему розвитку слухового сприймання як запоруку ефективності формування усного мовлення.
Для потреб навчання довгі роки використовувалася педагогічна класифікація дітей з вадами слуху по рівню розвитку усного мовлення (Р.М.Боскіс та інші). Зрозуміло, що чим менше років нечуючій дитині, тим складніше віднести її до категорії глухих ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 985 | Додав: Admin | Дата: 15.11.2013

Верботональная система появилась и развивается как результат научных исследований и практической работы в области речевой коммуникации. Первые результаты экспериментальных исследований, теоретические основы и возможности применения представил в 1954 году профессор Петар Губерина - разработчик верботональной методики.
Верботональная система, в отличие от других систем, исходит от человека - субъекта коммуникации и от его возможностей. Исходя из особенностей психики человека, перцепцию начали считать основным звеном в коммуникативной цепочке: эмиссия, трансмиссия, воспроизведение.
"Слушание является основным звеном в коммуникативной цепочке. Если оно нормальное, становление и функционирование речи не является проблемой. Если же слушание ослаблено, речь будет претерпевать изменения, а эмиссия - деформироваться” (П.Губерина, "Методология верботональной системы”, Загреб, 1964). Таким образом, слушание играет огромную роль ... Читати далі »
Категорія: Медицина | Переглядів: 1032 | Додав: Admin | Дата: 12.11.2013

Основні сучасні комунікативні методики спілкування і навчання глухих та слабочуючих дітей грунтуються на розвитку слухових, мовних і мовленнєвих навичок шляхом щонайбільшого використання залишкового слуху. Основою цих методик є постійне звукопідсилення за допомогою слухових апаратів та ФМ-систем. При цьому для визначення можливостей слухового сприймання необхідна рання слухова стимуляція.
Велику роль у цій справі відіграють слухові апарати. Основи успішного навчання - це слухові апарати, які мають компенсувати будь-яку втрату слуху, професійна робота аудіологів, котрі повинні грамотно провести слухопротезування та методики навчання. В більшості випадків обов'язковим є бінауральне слухопротезування, що набагато покращує розбірливість мовлення.
Діти з середніми та важкими втратами слуху, що мають аудіограму низхідного вигляду, потребують слухового апарату з достатнім підсиленням на середніх та високих частотах, щоб якна ... Читати далі »
Категорія: Медицина | Переглядів: 863 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2013

Нормальна функція слухового аналізатора має вирішальне значення для загального розвитку людини. Це визначається тим, що слуховий аналізатор є одним з основних каналів, завдяки якому людина одержує інформацію про навколишній світ. Останнім часом збільшилась кількість дітей, що мають вроджені вади слуху. Доведено, що в подальшій соціальній адаптації таких дітей основну роль відіграє раннє слухопротезування та методична слухомовна робота. Однак, здебільшого ці заходи провадяться із запізненням через те, що порушення слуху в дітей лишаються невиявленими до 12-24 місяців.
Через це неабиякого значення набуває раннє виявлення порушень слуху за допомогою сучасних діагностичних методів та правильна оцінка потенційних можливостей слухової системи таких дітей. Діагностику має виконувати лікар-отоларинголог-аудіолог, оскільки від діагнозу та правильної оцінки стану слухової функції залежить успіх всіх подальших заходів з реаб ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 728 | Додав: Admin | Дата: 07.11.2013

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №1,2,3,4,5,6
26
Залізничний вокзал… Одна з нас - Леся - висловила побажання: хочу бачити вокзал чи станцію. За час перебування в Канаді ми скористалися послугами аерофлоту, автовокзалу, таксі, метрополітену і не бачили жодного сліду залізниці. Запитували багатьох. Дехто показував місце, де колись проходила залізна дорога (а це була тепер широка сучасна авеню з готелями і магазинами…), а самої залізниці не пам’ятав. Ми розповідали про поїзди далекого сполучення, про локомотив з вагонами, про плацкарт і купе, про верхні і нижні полиці, про вагон-ресторан, про чай з лимоном… Багато хто бачив таке у Європі (завважте: багато хто!), але в Канаді такого немає. Давно було та загуло. Але, врешті, Ренді знайшов можливість показати нам "залізничний вокзал”. Перед цим він роз’яснив, що в Канаді не практикується цей вид переміщення: зручними і недорогими стали автобуси, ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 973 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №1,2,3,4,5
23
Смішна історія потому сталася і з Лесею: в одному з магазинів у продажі був крем для рук за 5 доларів. Наївна Леся вирішила придбати собі і заразом зробити подарунок Наталії. А чом би ні? Гроші не справжні, а крем гарний, такого в Україні нема… Прийнявши 10 "доларів” за два обраних тюбики крему, Лесі лише видавили невелику кількість його на поверхню двох рук - і все. Ото було сміху. Згадалася і приказка про скупого, який платить двічі. Тому після "витирання носа” українська кмітливість взяла гору: "гроші” вирішили витратити на справжні  канадські цукерки, які продавалися в "кондитерському магазині”. Коли відчули втому в ногах, вирішили "зваляти дурня”: скористатися послугами салону з татуювання. Висидівши до-о-овжелезну чергу, віддалися в руки симпатичного юнака. Консультантка нам допомогла підібрати різні візерунки (інтелігентська жилка ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 857 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №1,2,3,4
19
Наступного ранку за планом був огляд інших навчальних закладів у Калгарі. В цьому місті школи для глухих дітей немає, і тому глухі і слабочуючі діти навчаються в інклюзивних школах, - туди ми й поїхали. Елементарна школа, чи по-нашому - школа молодшої і середньої ланки (1-6 класи, дітям від 6 до 13 років), носить ім’я королеви Елізабет. Гідом для нас була сама директор школи Сінді Вайт (Cindy White). З її слів, у школі навчається 193 дитини, з них 22 - глухі, які навчаються у двох класах: по 11 учнів у кожному (проте глуха дитина може навчатися одна серед чуючих, і їй надають перекладача). Школа зацікавлена брати на навчання глухих дітей, і бере їх. Чим цікаві згадані класи? По-перше, тим, що один клас "зібрав” дітей від 6 до 9 років, інший - від 10 до 13 років, проте кожна дитина навчається за програмою певного класу (це явище поширене, як ми п ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 923 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №1,2,3
14
…Чим більше минає тижнів, тим все більше приходить усвідомлення того, що на все просто не вистачає часу. Хоч ми вам, шановні читачі, з гумором пишемо про бачене нами, насправді все це кропітка робота: зрозуміти, що являє новий для нас об’єкт знайомства, суть його діяльності, функції тих, хто в ньому працює. Зрозуміти іноді нелегко: не тому, що інша мова (ASL, а не рідна українська жестова), ні - ми вже можемо вільно спілкуватися; справа в тому, що ми прагнемо порівняти побачене в Канаді з тим, що є в Україні, підшуковуємо відповідну організацію чи установу, яка приблизно цим займається. Є щось подібне, але є разючий контраст і, взагалі, нове, яке треба зрозуміти.
От саме так, на такій ноті, розпочався вже шостий тиждень перебування на канадській землі. Відвідування нового об’єкту "On site placement services association” (Асоціація надання посл ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 962 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

« 1 2 ... 56 57 58 59 60 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024