Неділя, 05.05.2024, 03:13
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів
Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №1,2
9
Місто є комерційним центром національного парку Банфф і має статус пам’ятника світової спадщини під егідою ЮНЕСКО. Отож, наше авто легко і швидко (100-120 км на годину) котило назустріч могутнім горам, які поступово виростали у нас на очах: спершу крізь туманне марево, а потім усе чіткіше й вище, перетворюючись на гігантських, нависаючих над нами кам’яних велетнів, одягнених в чудернацький одяг з хвойних дерев. Дивно, але коли милуєшся контурами гір, щоразу зринають слова з відомої пісні "Лучше гор могут быть только горы…”. …Дорога була рівною і гладенькою; по ній могли їхати лише ті, хто сплатив певне мито, і про це свідчила видана заздалегідь карточка, або ж можна було безпосередньо на пропускному пункті сплатити мито вартістю 100 доларів. Чим ближче до гір, тим більше спостерігаємо приватних будиночків. Наш гід - Брент Новодворський (Brent Novodvo ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 894 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Продовження. Початок дивіться, будь-ласка, у №№1
5
У понеділок було прийнято рішення самотужки добратися до знаменитого West Edmonton Mall (WEM). Спершу ми полазили по розстеленій на підлозі карті Едмонтону, шукаючи зручний маршрут. Оскільки автобусна зупинка була поряд з HUB, то сіли в автобус під номером 4. Коли на паралельну дорогу виїхав інший автобус під тим самим номером, зрозуміли, що треба уточнити, котрий з цих автобусів їде до West Edmonton Mall. З’ясувалося, що ми сіли не на той автобус, а тому перейшли на іншу дорогу і пересіли. Взагалі в Едмонтоні курсують автобуси, які мають один і той же номер, але при тому їздять за різними маршрутами.
Вест Едмонтон Мол - це найбільший торгівельно-розважальний центр у Північній Америці і третій за величиною у світі. Він розташований в приміській частині міста на площі приблизно в 570 000 кв. м. Тут розташована величезна кількість магазинів (800!), ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 1016 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Репортаж про життя в іншій країні ведуть Наталія Адамюк і Леся Лещенко, які наразі перебувають у Канаді за запрошенням канадської сторони, а більш точніше - Університету Альберти і Університету МакЮена.
Наталія - науковий співробітник лабораторії жестової мови Інституту спеціальної педагогіки НАПН України і аспірант другого року навчання, за сумісництвом - інспектор відділу кадрів апарату ЦП УТОГ з питань освіти.
Леся - вчитель жестової мови Харківської спеціальної загальноосвітньої школи для дітей зі зниженим слухом, здобувач першого року навчання Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.


"Нарешті, після останнього перельоту, ми приземлилися в Едмонтоні. Зустрічала нас наш новий науковий керівник Дебра Рассел - директор Центру глухознавства Університету Альберти, разом зі своєю асистенткою - Робін Демко. Зустрічало також нас і розпечене сонце. Важко було повірити в те, що воно засвідчує лише 15 ... Читати далі »
Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 960 | Додав: Admin | Дата: 04.11.2013

Науково-технічний прогрес стимулює пошук результативного розв'язання проблем максимальної реабілітації вад розвитку, спричинених глухотою. Останніми десятиліттями в країнах із високорозвиненими технологіями пожвавилася робота з вдосконалення технічних засобів звукопередачі та звукопідсилення, впровадження їх у навчальний процес.
Серед сучасних електронних пристроїв для компенсації втрати слуху найпоширенішими є слухові апарати, потребу в яких відчувають, за світовою статистикою, не тільки глухі, а й 40 відсотків людей пенсійного віку. Але, незважаючи на неабияку роль слухових апаратів у спілкуванні та навчанні, у деяких випадках більш доцільним є інший клас підсилювально-комунікаційної апаратури - індивідуальні та колективні бездротові системи прослуховування, індукційно-петльові системи та системи на інфрачервоних променях. Найбільш ефективними та багатофункціональними є бездротові системи.
Життя насичене звук ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 890 | Додав: Admin | Дата: 02.11.2013

За свій більш як 20-річний стаж роботи в Житомирській школі-інтернаті для глухих дітей мені довелося побувати в багатьох навчальних закладах, в яких навчаються діти з вадами слуху, тож маю змогу порівнювати і робити висновки.
Одеська школа №97 вразила буквально з перших хвилин перебування в її стінах. Передусім - чудовим естетичним оформленням дитячих спалень: кожна в своєму кольорі та стилі.
Потім настав час дивуватися чистоті та порядку на території школи та в приміщеннях. І хоча будівлі, в яких розмістилась школа, вже досить старенькі, працівникам вдається утримувати їх в чудовому стані, а завдяки новим партам і шафам класні приміщення виглядають цілком сучасно.
Далі - знайомство з учнями. Милі дитячі личка, привітні посмішки і та щира безпосередня відкритість, що буває лише в дітей, які відчувають з боку дорослих любов та захист.
Вразило і те, наскільки адміністрація та педагоги школи переймаються ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 668 | Додав: Галина | Дата: 30.10.2013

     Золотої осінньої пори, у п'ятницю, 25 жовтня 2013 року в Одеській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті №97 І-ІІ ступенів відбувся Всеукраїнський семінар-практикум Об’єднання нечуючих педагогів (ОНП). Учасники семінару мали чудову можливість відвідати відкриті уроки: "Українська жестова мова”, "Малювання” (вчитель вищої категорії О.Б.Богуш) та "Ритміка” (вчитель Т.А.Гайшун). Після цього відбулося обговорення уроків, обмін педагогічним досвідом та круглий стіл, на якому були обговорені проведені заходи та підведені підсумки семінару.
     Дякуємо керівництву та адміністрації Одеської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №97 за те, що незважаючи ні на що, на гарному рівні організували та провели цей захід, а також висловлюємо вдячність Одеському будинку культури та відпочинку УТОГ за теплий прийом.
     Надзвичайно пощастило з погодою - б ... Читати далі »
Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 709 | Додав: Admin | Дата: 29.10.2013

В Україні функціонує 689 шкіл-інтернатів, у яких навчаються, виховуються й отримують комплекс лікувально-корекційних заходів 147,4 тис. осіб, з них 61,2 тис. дітей з обмеженими можливостями розвитку. Для дітей з порушеннями слуху існує 59 шкіл-інтернатів (7,7 тис. чоловік) і 95 спеціальних груп у дошкільних закладах (872 чоловіки), з порушеннями мови - відповідно 14 шкіл (3,2 тис. осіб) та 1957 дитячих садків (24 тис. чол.).
Сьогодні в школах-інтернатах для дітей з порушеннями слуху слухопротезовано близько ЗО відсотків дітей, з них за рахунок державного бюджету - лише 6 відсотків; забезпеченість колективною звукопідсилювальною апаратурою - у межах 25 відсотків, з яких 10-15 відсотків - це апаратура двадцятирічної давності. Даних по інших спеціалізованих інтернатах, що потребують апаратури для корекції мови, ми не маємо.
Фахівці НВП "ВАБОС” - провідного підприємства України з розробки, випробувань, виробництва й реалі ... Читати далі »
Категорія: Медицина | Переглядів: 1174 | Додав: Admin | Дата: 28.10.2013

У жовтні виповнюється 50 років з часу заснування Київської спеціальної школи-інтернату І-III ступенів №9.
До 1963 року у столиці України не існувало школи для слабочуючих дітей. До того часу вони навчались або в школі глухих, або в допоміжній школі. Тому й виникла потреба у створенні такого навчального закладу, який було відкрито за наказом міністра освіти України на базі середньої школи №41.
На початку існування інтернату у ньому нараховувалось 100 учнів з вадами слуху, з якими працювали 25 педагогів-дефєктологів. Але вже наприкінці 1970 року контингент учнів зріс до 456 осіб і приміщення не задовольняло потреб школи. Тому у травні 1971 року вона переїхала в іншу будівлю - за адресою: вулиця Сєченова, 9, де й знаходиться зараз.
За роки існування школи-інтернату №9 нею керували директори: С.В.Ломачук, І.В.Бойцов, А.Г.Рудницька, О.У.Розум, Ю.О.Корчовий. За цей період заклад поступово посів одне з провідних місць в ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 771 | Додав: Admin | Дата: 23.10.2013

У "Концепції спеціальної освіти осіб з фізичними та психічними вадами в Україні на найближчі роки і перспективу” (1996р.) обґрунтовано необхідність глибокого переосмислення сучасного стану спеціальної освіти молоді з дефектами слуху, аналізу наявних у навчально-виховному процесі недоліків та їх виправлення, що сприяє повноцінній реалізації людини в соціальному, професійному та особистому житті.
Таким чином, аналітичне вивчення шляху розвитку методів навчання у загальних та спеціальних закладах дає можливість осмислити причини низької ефективності традиційних методів навчання молоді з вадами слуху, які не призводили до фіксованих позитивних зрушень, виявити психолого-педагогічні умови, що дозволяють на практиці реалізувати теоретичні рекомендації та висновки.
Людина є істотою біосоціальною, тому дуже важливо задовольнити як біологічні, так і соціальні її потреби, зокрема, у спілкуванні. Лише завдяки спілкуванню ... Читати далі »
Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 948 | Додав: Admin | Дата: 20.10.2013

У меня растут года, будет и семнадцать...
Где работать мне тогда, чем мне заниматься?
В.В. Маяковский.


Каждый ребенок предрасположен к чему-то, к какому-то делу. Кто-то в уме может сложные уравнения решать, а кто-то может из ничего, из куска дерева сделать произведение искусства. Некоторые глухие свободно могут выполнять электроработы не хуже инженеров-электриков. И задача школы, а точнее учителя - открыть таланты ребенка, так как у каждого человека есть свой круг возможностей. Он не беспределен. Но в рамках этого круга можно добиться очень многого. Надо только правильно определить, что человеку органически присуще, а что - нет. Практически, по моему глубокому убеждению, любой недостаток человека можно повысить до уровня достоинства, т. к. недостатки - это продолжение наших достоинств.
Во главу угла ставится индивидуальный подход к каждому ученику. Тогда учащийся сможет бли ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1190 | Додав: Admin | Дата: 18.10.2013

« 1 2 ... 57 58 59 60 61 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024