Вівторок, 10.12.2019, 05:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [106]
Законодавство [54]
Сурдопедагогіка [96]
Освіта глухих [166]
Освіта України [53]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [13]
Консультація [16]
Країна глухих [78]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка

Розглянуто особливості навчання латинської мови учнів з порушеннями слуху. Дано общеметодическими поради, спрямовані на подолання труднощів з його вивчення.

Проблема викладання іноземних мов загалом, а зокрема класичних, учням і студентам із вадами слуху в сучасній дефектології досліджена недостатньо. Не існує поки що докладних, ґрунтовних монографій, не кажучи вже про методики з цієї важливої тематики. Тому доцільно окреслити хоча б загальні напрямки та можливості вирішення складнощів, пов'язаних з викладанням нерідної мови.

Існуючі методичні поради щодо мовного викладання учням із вадами слуху спрямовані, як правило, на вивчення рідної мови. Загальні труднощі, що виникають при цьому, пов'язані саме з малим мовним досвідом учнів, відсутністю постійного спілкування. Це призводить, приміром, до того, що "в їхньому мовному спілкуванні слова ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 67 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2019

У статті представлено огляд наукової літератури з питань дослідження проблеми розвитку інтелекту дітей з порушеннями слуху, а також визначено основні положення, що зумовлюють вибір теми та надають їй актуального значення. В статті аналізуються основні підходи  вітчизняних та зарубіжних сурдопсихологів щодо розробки проблеми дослідження розвитку інтелекту дітей з порушеннями слуху. Представлений огляд існуючих діагностичних підходів до дослідження рівня розвитку інтелекту дітей молодшого шкільного віку з порушеннями слуху. В статті представлено досвід науковців в проблемі діагностики розвитку інтелекту дітей з порушеннями слуху та узагальнено результати досліджень, що підтверджує вибір актуальної проблеми дослідження.

Дослідниками, які працюють в цій галузі, висловлюються діаметрально протилежні погляди на сутність інтелекту та шляхи його експериментально ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 52 | Додав: Admin | Дата: 02.02.2019

Українській сурдопедагогіці цього року виповнилось 213 років. Вона пройшла тривалий і непростий шлях становлення, розвитку та визнання. На ньому були злети і падіння. По-різному складалася доля спеціальних закладів для дітей з порушеннями слуху: протягом цього часу вони з’являлись та зникали. Але беззаперечним фактом є те, що всі ці навчальні заклади зробили вагомий внесок у розвиток вітчизняної сурдопедагогіки.
Минає 2018 рік. Різним він був для спеціальних закладів, у яких навчаються діти з порушеннями слуху. Ми не маємо права про них забувати, адже вони роблять благородну справу. Серед них хочемо виокремити і згадати про ті заклади, які цього року відзначили ювілейні дати: 175 років виповнилося Одеській спеціальній загальноосвітній школі-інтернату № 91 I—III ступенів, 150 років — Харківсько ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 201 | Додав: Admin | Дата: 20.01.2019

Розглянуто деякі питання розвитку мислення у глухих дітей дошкільного та шкільного віку в процесі їх навчання. На основі узагальнення результатів досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів в області сурдопсихологии вказано на особливості розвитку мислення у дітей, а також виділено ряд умов для його розвитку. Наведено варіанти Сурдопедагог дошкільних установ і шкіл щодо способів досягнення результатів у розвитку предметно-дієвого, наочно-образного і понятійного мислення у дітей.

Першочерговим завданням дитячих садків і шкіл є забезпечення глухих дітей необхідними знаннями на базі середньої освіти, підготовка їх до продовження навчання, де праці й соціально активного, самостійного життя. Виконання поставленого завдання можливе за умов повноцінного розвитку мислення у дітей.

Експериментальні психологічні дослідження P.M. Боскіс, Н.Г. Морозової, Ж.І. Шиф ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 50 | Додав: Admin | Дата: 15.08.2018

Наша дочь Анастасия потеряла слух в 2 года. Причина - поражение слухового нерва антибиотиками. Для нас, родителей, это был шок! Я категорически была против специального садика. Наивно думала: хороший массовый садик, плюс забота, плюс занятия дома дадут положительный результат. Увы, этого не случилось...
В очень хорошем садике наша дочка не участвовала ни в каких мероприятиях, а тихонько сидела на стульчике. Не видели мы результатов и от домашних занятий. Нас¬тя не заговорила, хотя работали мы все с ней много, но, как оказалось позже, непрофессионально. Вот только один пример: мы много дочери читали, но сидели рядом, а надо сидеть напротив, чтобы ребенок видел артикуляцию звуков. К нам, учителям по профессии, это понимание пришло позже, но мы сразу поняли: без специального обучения не обойтись. И в 4 года наша дочка начала посещать детский садик для слабослы ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 193 | Додав: Admin | Дата: 01.07.2018

Зараз моїй дитині вже 16 років. Історія моя може стати для когось прикладом того, як не допустити подібних помилок у навчанні і вихованні дитини, що має проблеми зі слухом.
Моя дитина народилась чуючою. У півтора рочки вже вимовляла звуки, окремі слова. Але потім різко перестала. Так продовжувалось до 3-х років. Потім ми повезли дитину в Київ, до Академії медичних наук, в Інститут отоларингології імені О.С.Коломийченка, до Дитячого сурдологічного центру. Нам поставили діагноз: глибоке порушення функцій звукосприймального апарату, глухота 3 ст. Після обстеження причиною швидкої втрати слуху виявилась генетика по лінії батька, яка передається по жіночій лінії.
Донька відвідувала дитячий садок з 2-х років. У 7 років пішла до школи. З першого до четвертого класу Аня засвоювала програму. Я не працювала, тому весь час займалася з донькою. Особливих проблем у психологічн ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 180 | Додав: Admin | Дата: 25.06.2018

Основна причина моєї участі в обговоренні цієї теми - це тривога за майбутнє корекційної педагогіки, тривога за те, що огулом, скопом усіх дітей, які потребують спеціальних умов навчання, направляють до масової школи. Говорю про це, бо все своє життя була пов`язана з такою категорією дітей, адже працюю вчителем-дефектологом понад 40 років.

Звичайно, інклюзивна освіта повинна бути. Та чи всі діти зможуть навчатись в умовах масової школи?
Спроби підміни чи заміни спеціальної освіти тотальною інклюзією, її поспішне втілення можуть призвести до втрати дітьми з особливостями розвитку можливості отримати освіту, яка б забезпечила їх ріст у психічному, соціально-культурному напрямку. Та чи інша модель інтеграції повинна бути доступна і корисна дитині. На сьогоднішній день масові школи не готові організувати якісний навчальний процес для дітей з особли ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 193 | Додав: Admin | Дата: 19.06.2018

“Інклюзивна освіта”, “інтегрування”, “дитина з проблемами слуху і масова школа”, “інклюзивний підхід”, “якісна освіта для дітей з особливими потребами” — дискусії з цих та інших, пов’язаних з даною темою, питань сьогодні вже давно вийшли за рамки обговорення вузького кола фахівців. Вони хвилюють батьків особливих дітей, непокояться спеціалісти, аби не втратити вмить те, що напрацьовувалось не роками — десятиліттями. Не стоять осторонь і громадські інститути, адже мова йде не про метал, який за несприятливих умов ржавіє, не про дерево, яке неможливо виростити, якщо не створити для цього умов. Наша розмова про найцінніше, найдорожче від будь-яких скарбів — дітей, тим більше дітей з особливими потребами.
Народження дитини… Для кожної родини — це радість, щастя, нові пл ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 200 | Додав: Admin | Дата: 03.06.2018

Стаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах, представлена специфіка процесу навчання студентів з вадами слуху, загальна характеристика супроводу цього процесу. На основі аналізу досвіду навчання студентів з вадами слуху виявлено дві моделі реалізації психолого-педагогічного супроводу зазначеного процесу.

Актуальність теми дослідження обумовлена об’єктивними тенденціями розвитку сучасного українського суспільства, зокрема реформуванням системи вищої освіти. Реформування вищої освіти передбачає створення національної системи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах, досягнення принципово нового рівня якості підготовки фахівців, зміцнення і розвиток демократизації, входження національної системи вищої освіти до світового освітнього простору і забезпечення на цій основі рівного доступу до які ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 57 | Додав: Admin | Дата: 11.05.2018

Стаття присвячена історико-педагогічному аналізу розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні. Аналіз архівних, наукових, літературних джерел дозволив виявити основні тенденції та особливості розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом. У статті розглядається формування науково-дидактичних основ навчання, розробка науково-методичного забезпечення процесу виховання і навчання дітей цієї категорії.
Процес створення системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом відбувався шляхом накопичення практичного досвіду навчання таких дітей, а також шляхом цілеспрямованого теоретичного пошуку, окремих досліджень тих проблем, які виникали у практичній діяльності.
Варто зазначити, що у 1932 р. були оприлюднені так звані "Установки на другу п'ятирічку по дефективному дитинству" (19.06.32р.). Саме цей ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 51 | Додав: Admin | Дата: 03.05.2018

1 2 3 ... 9 10 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2019