Середа, 28.02.2024, 01:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Законодавство

Продовження - 2 частина. Початок статті дивитися тут: 1 частина

Особливості надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги)

59. У центрі забезпечується психолого-педагогічний супровід, надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога).  Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога) надаються в індивідуальній або груповій формі у вигляді занять та проводяться педагогічними працівниками центру:
- протягом дня (для вихованців дошкільних груп (у разі наявності дошкільного підрозділу) та для змінного контингенту);
- у другій половині дня (для учнів центру, крім занять в індивідуальній формі або коли проведення таких зан ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 342 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 221
(в редакції постанови від 03.11.2021, № 1132)

ПОЛОЖЕННЯ
про навчально-реабілітаційний центр

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні засади діяльності навчально-реабілітаційних центрів (далі — центр).
2. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
- змінний контингент — особи до 18 років з особливими освітніми потребами, які не здобувають освіту в центрі, але отримують у ньому реабілітаційні, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомогу);
- учні (вихованці) — особи з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в центрі;
- учні (вихованці) із складними порушеннями розвитку — особи з особ ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 337 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

Продовження - 2 частина. Початок статті дивитися тут: 1 частина

Організація освітнього процесу та оцінювання результатів

35. Освітній процес у спеціальній школі забезпечує дотримання державних стандартів повної загальної середньої освіти і спрямовується на розвиток особистості учня (вихованця), формування та застосування його компетентностей, має корекційну спрямованість та забезпечує засвоєння освітньої програми, розвиток здібностей та подальшу соціалізацію учнів (вихованців).
36. Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється на принципах забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі з урахуванням вікових особл ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 253 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019, № 221
(в редакції постанови від 03.11.2021, № 1132)

ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальну школу

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні засади діяльності спеціальних шкіл.
Терміни у цьому Положенні вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, Бюджетному кодексі України.
2. Спеціальна школа є закладом загальної середньої освіти, у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту” ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 408 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 15.09.2021, № 957

ПОРЯДОК
організації інклюзивного навчання
у закладах загальної середньої освіти

1. Цей Порядок визначає організаційні засади інклюзивного навчання учнів з особливими освітніми потребами за інституційною (очною (денною) формою здобуття освіти у закладах загальної середньої освіти (далі — заклади освіти).
Дія цього Порядку не поширюється на спеціальні класи закладів загальної середньої освіти, спеціальні школи та навчально-реабілітаційні центри.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
- адаптація змісту навчального предмета (інтегрованого курсу) (далі — адаптація) — зміна методів і способів навчання, рівня складності завдань з урахуванням індивідуальних по ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 251 | Додав: Admin | Дата: 17.09.2021

Постанова
Іменем України

10 березня 2021 року
справа № 331/5291/19, провадження № 61-17335св20
Верховний Суд у складі колегії суддів Першої судової палати Касаційного цивільного суду:
головуючого - Луспеника Д. Д.,
суддів: Воробйової І.А., Гулька Б.І., Коломієць Г.В. (суддя-доповідач), Лідовця Р.А.,
учасники справи:
позивач -   ОСОБА_1,
відповідач - Запорізький Академічний ліцей Запорізької міської ради Запорізької області,
розглянув у порядку спрощеного позовного провадження касаційну скаргу ОСОБА_1 на рішення Жовтневого районного суду м. Запоріжжя від 09 червня 2020 року у складі судді Гнатик Г.В. та постанову Запорізького апеляційного суду від 20 жовтня 2020 року у складі колегії суддів: Крилової О.В., Полякова О.З., Онищенка Е.А., та касаційну скаргу ОСОБА_1, подану ад ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 280 | Додав: Admin | Дата: 30.08.2021

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 04 серпня 2021 р. № 843
Деякі питання соціального захисту дітей, влаштованих на цілодобове перебування до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування

Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Установити, що:
1) дія цієї постанови поширюється на заклади різних типів, форм власності та підпорядкування: будинки дитини (у тому числі спеціалізовані), дитячі будинки-інтернати, заклади дошкільної та загальної середньої освіти (у тому числі дитячі будинки, санаторні та спеціальні заклади загальної середньої освіти та заклади спеціалізованої освіти) із пансіонами (інтернатами) в їх структурі, притулки для дітей, центри соціально-психологічної реабілітації дітей, центри соціальної підтримки дітей і сімей, стаціонарні служби (відділення) центрів соціальних служб, щ ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 266 | Додав: Admin | Дата: 12.08.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2021 р. № 347

ПОРЯДОК
призначення та виплати премій Президента України для
переможців всеукраїнських і міжнародних учнівських
олімпіад з навчальних предметів

1. Цей Порядок визначає механізм призначення та виплати премій Президента України для переможців всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів (далі — премії для переможців всеукраїнських олімпіад), а також премій Президента України для переможців міжнародних учнівських олімпіад з навчальних предметів (далі — премії для переможців міжнародних олімпіад).
2. Премії для переможців всеукраїнських і міжнародних олімпіад призначаються з метою відзначення та державної підтримки учнів, які під час навчання у закладах загальної серед ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 267 | Додав: Admin | Дата: 19.04.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2021 р. № 347

ПОРЯДОК
призначення та виплати стипендій Президента України
учасникам зовнішнього незалежного оцінювання, які
отримали найвищі результати

1. Цей Порядок визначає механізм призначення та виплати стипендій Президента України учасникам зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти (далі — зовнішнє оцінювання), які отримали найвищі результати (далі — стипендії).
2. Стипендії призначаються з метою відзначення та державної підтримки здобувачів освіти, які отримали найвищі результати зовнішнього оцінювання.
3. Щороку призначається не більше ніж 270 стипендій учасникам зовнішнього оцінювання, які:
-здобули повн ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 276 | Додав: Admin | Дата: 15.04.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019, №532
(в редакції постанови від 27.01.2021, №56)

ПОЛОЖЕННЯ
про опорний заклад освіти

1. Це Положення визначає правовий статус, порядок утворення та основні засади діяльності опорного закладу освіти.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:
2) засновник - сільська, селищна, міська рада об’єднаної територіальної громади, районна рада;
3) мотивуючий простір - зовнішній та внутрішній дизайн будівлі закладу освіти (класів, коридорів, зони відпочинку, спортивного та актового залу, бібліотеки, їдальні, санітарних приміщень), створений із застосуванням сучасних технологій, малюнків, графіків тощо;
4) новий освітній простір - сукупність умов, засобів та технологій, що утворюють без ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 271 | Додав: Admin | Дата: 01.02.2021

1 2 3 ... 7 8 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024