Четвер, 02.05.2024, 21:40
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2021 » Листопад » 9 » Положення про спеціальну школу
16:26
Положення про спеціальну школу

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019, № 221
(в редакції постанови від 03.11.2021, № 1132)

ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальну школу

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні засади діяльності спеціальних шкіл.
Терміни у цьому Положенні вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, Бюджетному кодексі України.
2. Спеціальна школа є закладом загальної середньої освіти, у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, іншими актами законодавства та цим Положенням.
Спеціальна школа діє на підставі установчих документів, що розробляються відповідно до Закону України “Про повну загальну середню освіту”, цього Положення, рішень засновників, прийнятих у межах їх повноважень. Установчі документи спеціальної школи затверджуються засновником (засновниками) або уповноваженим ним (ними) органом.
Спеціальна школа є юридичною особою. Спеціальна школа комунальної форми власності є бюджетною установою.
Інформація про заклад освіти відображається в Єдиній державній електронній базі з питань освіти.
3. Основними завданнями спеціальної школи є:
1) забезпечення здобуття учнями (вихованцями) загальної середньої освіти на одному чи кількох її рівнях та/або дошкільної (за наявності дошкільного підрозділу) освіти з урахуванням їх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів відповідно до державних стандартів;
2) створення умов для здобуття освіти учнями (вихованцями) шляхом належного кадрового, матеріально-технічного забезпечення, забезпечення універсального дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та можливості учнів (вихованців);
3) забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу учнів (вихованців);
4) надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) учням (вихованцям) та дітям, які не є учнями (вихованцями) спеціальної школи;
5) забезпечення навчання учнів (вихованців) за допомогою найбільш прийнятних для них методів і способів спілкування в освітньому середовищі, які максимально сприяють засвоєнню знань і соціальному розвитку, використання в освітньому процесі української жестової мови, шрифту Брайля, допоміжних засобів для навчання, засобів альтернативної комунікації тощо;
6) викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів) з урахуванням можливостей та потреб учнів способами, що є найбільш прийнятними для учнів спеціальної школи, у тому числі шляхом адаптації/модифікації змісту навчальних предметів (інтегрованих курсів), використання допоміжних засобів для навчання;
7) організація освітнього процесу, що ґрунтується на загальнолюдських цінностях, визначених Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”;
8) засвоєння учнями (вихованцями) норм етики та загальнолюдської моралі, міжособистісного спілкування, основ гігієни та здорового способу життя;
9) сприяння набуттю ключових компетентностей учнями (вихованцями);
10) формування компетентностей для подальшого самостійного життя, забезпечення розвитку природних здібностей і обдарувань, творчого та критичного мислення, соціалізації учнів (вихованців);
11) сприяння всебічному розвитку учнів (вихованців);
12) надання консультацій батькам (іншим законним представникам) учнів (вихованців) та їх активне залучення до освітнього процесу.
4. Спеціальна школа повинна:
-забезпечувати здобуття освіти учнями (вихованцями) відповідно до державного стандарту дошкільної освіти (за наявності дошкільного підрозділу) та державних стандартів повної загальної середньої освіти;
-мати кабінети з обладнанням та засобами для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до особливостей контингенту учнів (вихованців) та напряму (профілю) діяльності спеціальної школи;
-забезпечувати реалізацію корекційно-розвиткового складника освітньої програми та надавати психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомогу);
-створювати групи подовженого дня для виконання освітньої програми спеціальної школи;
-використовувати систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів відповідно до Положення про систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів, затвердженого наказом МОН від 2 листопада 2020 р. № 1353.

Профіль, структура та строки навчання в спеціальних школах

5. За рішенням засновника (уповноваженого ним органу) спеціальні школи залежно від особливостей контингенту осіб та напряму (профілю) їх діяльності можуть створюватися для осіб з особливими освітніми потребами, зумовленими порушеннями інтелектуального розвитку, фізичними та/або сенсорними порушеннями (далі — учні (вихованці), які мають:
1) порушення слуху;
2) порушення зору;
3) порушення інтелектуального розвитку;
4) порушення опорно-рухового апарату;
5) тяжкі порушення мовлення.
6. У складі спеціальної школи, створеної відповідно до пункту 5 цього Положення, для осіб:
- з порушеннями слуху утворюються класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) глухих, класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) із зниженим слухом та за умови наявності в штаті закладу відповідних фахівців та навчально-матеріальної бази створюються класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) із тяжкими порушеннями мовлення. У разі недостатньої кількості учнів та за умови забезпечення індивідуального підходу в один клас можуть бути зараховані учні глухі та із зниженим слухом;
- з порушеннями зору — класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) сліпих, класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) із зниженим зором. У разі недостатньої кількості учнів та за умови забезпечення індивідуального підходу в один клас можуть бути зараховані учні сліпі та із зниженим зором;
- з порушеннями інтелектуального розвитку — класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з легкими порушеннями інтелектуального розвитку, класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з помірними порушеннями інтелектуального розвитку. У разі недостатньої кількості учнів та за умови забезпечення індивідуального підходу в один клас можуть бути зараховані учні з легкими та помірними порушеннями інтелектуального розвитку;
- з порушеннями опорно-рухового апарату — класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з порушеннями опорно-рухового апарату;
- з тяжкими порушеннями мовлення — класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з тяжкими порушеннями мовлення.
У спеціальних школах незалежно від особливостей контингенту учнів (вихованців) та напряму (профілю) діяльності (крім спеціальних шкіл для осіб з інтелектуальними порушеннями) можуть створюватися окремі класи (дошкільні групи) для осіб:
із складними порушеннями розвитку (у тому числі ті, які мають два та більше порушень) за умови, що одне з наявних порушень відповідає порушенням основного контингенту учнів;
із розладами аутичного спектра, у тому числі не пов’язаними з інтелектуальним порушеннями.
7. За наявності відповідної матеріально-технічної бази для учнів, які за станом здоров’я можуть оволодіти професією певного кваліфікаційного рівня, у спеціальній школі можуть відкриватися класи з поглибленою професійною орієнтацією. Зарахування учнів до таких класів здійснюється з урахуванням побажань батьків (інших законних представників), якщо учням не протипоказане навчання за певною професією.
8. Спеціальна школа може мати у своєму складі:
-дошкільний підрозділ;
-пансіон;
-інші структурні підрозділи.
Директор спеціальної школи може ініціювати перед засновником або уповноваженим ним органом питання щодо створення або ліквідації структурних підрозділів.
Структурний підрозділ діє відповідно до установчих документів спеціальної школи та на підставі положення про нього, затвердженого директором спеціальної школи.
Спеціальна школа може мати у своєму складі філії. Філії не мають статусу юридичної особи та діють на підставі положення, розробленого на основі Типового положення про філію закладу освіти, затвердженого наказом МОН від 6 грудня 2017 р. № 1568.
9. Організація діяльності дошкільного підрозділу здійснюється відповідно до законодавства, установчих документів спеціальної школи та на підставі положення про нього, затвердженого директором, за умови наявності матеріально-технічної, навчально-методичної бази, педагогічних кадрів та з урахуванням особливостей контингенту дітей.
10. Гранична наповнюваність дошкільних груп (за наявності дошкільного підрозділу) визначається відповідно до Закону України “Про дошкільну освіту” та нормативів, встановлених наказом МОН від 20.02.2002 р. № 128 “Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах”, але не більше шести вихованців. Гранична наповнюваність класів становить для учнів:
1) глухих — вісім осіб;
2) із зниженим слухом — десять осіб;
3) з тяжкими порушеннями мовлення — дванадцять осіб;
4) сліпих — вісім осіб;
5) із зниженим зором — дванадцять осіб;
6) з легкими порушеннями інтелектуального розвитку — дванадцять осіб;
7) з помірними порушеннями інтелектуального розвитку — шість осіб;
8) з порушеннями опорно-рухового апарату — десять осіб;
9) із складними порушеннями розвитку — шість осіб;
10) з розладами аутичного спектра — шість осіб.
Гранична наповнюваність класу, визначена цим пунктом, може бути збільшена відповідно до рішення директора спеціальної школи, але не більш як на одну особу.
Клас створюється за умови наявності більш як 50 відсотків граничної наповнюваності класів.
11. У спеціальній школі можуть створюватися класи для дітей з порушеннями розвитку, що визначені підпунктами 1 і 2, 4 і 5 та 6 і 7 пункту 10 цього Положення. Гранична наповнюваність таких класів визначається згідно з підпунктами 1, 4 і 7 пункту 10 цього Положення відповідно до переважної кількості учнів, які мають такі порушення. У разі рівної кількості учнів з різними порушеннями розвитку у таких класах їх гранична наповнюваність визначається згідно з підпунктами 1, 4 і 7 пункту 10 цього Положення.
12. До одного класу спеціальної школи можуть зараховуватися учні різного віку за умови, якщо їх різниця у віці становить не більше двох років. Для учнів початкових класів можуть бути створені з’єднані класи початкової школи (класи-комплекти), які діють відповідно до Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) початкової школи, затвердженого наказом МОН від 5.08.2016 р. № 944.
Для виконання освітньої програми, у тому числі її корекційно-розвиткового складника, отримання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) у спеціальній школі створюються групи подовженого дня для учнів одного або різних років навчання з урахуванням особливостей розвитку, гранична наповнюваність яких не може перевищувати наповнюваність класів.
Для надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) в спеціальній школі можуть створюватися міжкласні групи.
13. Поділ класів на групи для вивчення окремих предметів у спеціальній школі здійснюється згідно з нормативами, встановленими наказом МОН від 20.02.2002 р. № 128 “Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах”.
14. Кількість дошкільних груп (за наявності дошкільного підрозділу), класів, міжкласних груп та груп подовженого дня затверджується наказом директора спеціальної школи на навчальний рік за погодженням із засновником або уповноваженим ним органом.
15. Спеціальна школа для дітей з порушеннями слуху, зору, опорно-рухового апарату може забезпечувати здобуття повної загальної середньої освіти на одному чи кількох її рівнях:
- початкова освіта — 1—4 класи;
- базова середня освіта — 5—10 класи;
- профільна середня освіта — 11—13 класи.
16. Спеціальна школа для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку може забезпечувати здобуття загальної середньої освіти на одному або на кількох її рівнях:
- початкова освіта — 1—4 класи;
- базова середня освіта — 5—11 класи.
Для учнів із порушеннями інтелектуального розвитку за наявності відповідної навчально-матеріальної бази може забезпечуватися здобуття профільної середньої освіти шляхом створення 12 і 13 класів.
17. Спеціальна школа для дітей з тяжкими порушеннями мовлення може забезпечувати здобуття загальної середньої освіти на одному або двох її рівнях:
- початкова освіта — 1—4 класи;
- базова середня освіта — 5—10 класи.
18. Вихованці, що були зараховані до дошкільного підрозділу (за наявності дошкільного підрозділу), можуть здобувати в ньому дошкільну освіту до семи (восьми) років.

Управління спеціальною школою

19. Управління спеціальною школою у межах повноважень, визначених законодавством та його установчими документами, здійснюють:
- засновник (засновники);
- директор спеціальної школи;
- колегіальний орган управління;
- колегіальний орган громадського самоврядування;
- інші органи, передбачені законодавством та/або її установчими документами.
20. Керівництво спеціальною школою здійснює її директор. Кваліфікаційні вимоги до директора спеціальної школи та порядок його обрання (призначення) визначаються Законом України “Про повну загальну середню освіту”. Додаткові кваліфікаційні вимоги можуть визначатися установчими документами спеціальної школи.
Директор спеціальної школи обирається, призначається на посаду та звільняється із займаної посади відповідно до законодавства та умов укладеного трудового договору.
Повноваження директора спеціальної школи визначаються законодавством і установчими документами спеціальної школи.
Директор спеціальної школи повинен виконувати обов’язки, покладені на нього законодавством, засновником (засновниками), установчими документами спеціальної школи, колективним договором (у разі наявності), його строковим трудовим договором.
21. Колегіальним органом управління спеціальної школи є педагогічна рада, повноваження якої визначаються Законом України “Про повну загальну середню освіту” та установчими документами спеціальної школи.
Педагогічна рада схвалює стратегію розвитку спеціальної школи та річний план роботи, освітню (освітні) програму (програми), зміни до неї (них) та оцінює результати її (їх) виконання, правила внутрішнього розпорядку, розглядає інші питання, віднесені законодавством та/або установчими документами спеціальної школи до її повноважень.
22. У спеціальній школі можуть утворюватися та діяти органи самоврядування працівників спеціальної школи, органи учнівського самоврядування, органи батьківського самоврядування, інші органи громадського самоврядування учасників освітнього процесу та піклувальна рада, повноваження, засади формування та діяльності яких визначаються законодавством та установчими документами спеціальної школи. Органи громадського самоврядування та піклувальна рада мають право брати участь в управлінні спеціальною школою в порядку та межах, визначених Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту” та їх установчими документами.
23. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування спеціальної школи є загальні збори (конференція) її колективу, що скликаються не менше одного разу на рік та формуються з уповноважених представників усіх учасників освітнього процесу (їх органів самоврядування — за наявності) в порядку, визначеному законодавством та установчими документами спеціальної школи.

Зарахування до спеціальної школи та організація її діяльності
24. Зарахування учнів (вихованців) до спеціальних шкіл, переведення до іншого закладу освіти та відрахування здійснюється відповідно до Порядку зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, їх відрахування, переведення до іншого закладу освіти, затвердженого наказом МОН від 01.08.2018 р. № 831.
У разі наявності у спеціальній школі пансіону поселення учнів до пансіону спеціальної школи, проживання та утримання в ньому здійснюється відповідно до Порядку проживання та утримання учнів у пансіонах закладів освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
Учні (вихованці) відповідно до наявних порушень їх розвитку розподіляються між класами (групами) наказом директора спеціальної школи на навчальний рік.
25. Структура і тривалість навчального року, навчального тижня, навчального дня, форми організації освітнього процесу визначаються педагогічною радою спеціальної школи у межах часу, передбаченого освітньою програмою, відповідно до обсягу навчального навантаження, встановленого відповідним навчальним планом, та з урахуванням вікових особливостей, фізичного, психічного та інтелектуального розвитку дітей, особливостей регіону тощо.
Тривалість канікул у спеціальній школі протягом навчального року не може становити менше 30 календарних днів.
26. Директор спеціальної школи затверджує режим роботи спеціальної школи відповідно до особливостей організації освітнього процесу з урахуванням психофізичних особливостей учнів (вихованців), вимог санітарного законодавства, забезпечення реалізації корекційно-розвиткового складника освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги).
Директор спеціальної школи організовує роботу з персональними даними учнів (вихованців) спеціальної школи та визначає працівника, відповідального за внесення інформації до системи автоматизованої роботи інклюзивно-ресурсних центрів, відповідно до наказу МОН від 02.11.2020 р. № 1353.
27. Розклад уроків, психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових занять складається з дотриманням педагогічних вимог та вимог санітарного законодавства з урахуванням індивідуальних особливостей учнів (вихованців), затверджується директором спеціальної школи і не може призводити до перевантаження учнів (вихованців).
Для дітей дошкільного віку (за наявності дошкільного підрозділу) максимально допустима кількість занять у першій половині дня в молодшій та середній групах не перевищує двох, у старшій — трьох занять. У різновікових групах тривалість занять необхідно диференціювати, орієнтуючись на вік кожної дитини. Під час занять необхідно проводити комплекс вправ з рухової активності. Тривалість перерв між заняттями для дітей дошкільного віку повинна становити не менше 10 хвилин.
28. Тривалість уроків у 1 класі становить 35 хвилин, у 2—4 класах — 40 хвилин, у 5—13 класах — 45 хвилин. Періодичність проведення перерв під час уроків (комплекс вправ з рухової активності) і тривалість перерв між уроками схвалюється педагогічною радою відповідно до особливостей організації освітнього процесу та харчування.
Тривалість занять для дітей дошкільного віку (за наявності дошкільного підрозділу) визначається залежно від складності порушень з урахуванням нормативів, встановлених наказом МОН від 20.04.2015 р. № 446, та триває: для дітей віком від одного до трьох років — не більше 10 хвилин; для дітей, що здобувають дошкільну освіту у молодшій групі, — не більше 15 хвилин; у середній — 20 хвилин; у старшій — 25 хвилин.
29. Батьки (інші законні представники) чи учні (у разі досягнення повноліття) можуть обирати форму здобуття освіти відповідно до індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів учня.
Організація навчання за індивідуальною формою здобуття освіти (педагогічним патронажем) здійснюється відповідно до Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН від 12.01.2016 р. № 8.
У разі здобуття освіти за формою педагогічного патронажу для учнів в обов’язковому порядку складається індивідуальний навчальний план.
Організація навчання за дистанційною формою здобуття освіти в спеціальній школі здійснюється відповідно до Положення про дистанційне навчання, затвердженого наказом МОН від 25.04.2013 р. № 466, з урахуванням особливих освітніх потреб, психофізичних особливостей та стану здоров’я учнів.
30. У разі здобуття освіти за індивідуальною чи дистанційною формою спеціальна школа забезпечує створення умов для отримання учнями психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) та участі учнів у заходах спеціальної школи.
31. Учні (вихованці) спеціальної школи забезпечуються медичним обслуговуванням, що здійснюється медичними працівниками, у порядку, встановленому законодавством. Учні (вихованці) спеціальної школи віком до 14 років забезпечуються медичним обслуговуванням за згодою одного з батьків (інших законних представників).
Заклади охорони здоров’я за місцем розташування спеціальної школи з урахуванням особливостей контингенту учнів (вихованців) та напряму (профілю) діяльності спеціальної школи разом з органами управління освітою та органами охорони здоров’я забезпечують проведення щороку моніторингу стану здоров’я, здійснення лікувально-профілактичних заходів відповідно до Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 січня 2021 р. № 31.
Педагогічні працівники спеціальної школи зобов’язані володіти навичками з надання домедичної допомоги дітям відповідно до професійного стандарту, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 23.12.2020 р. № 2736.
Медичні працівники спеціальної школи зобов’язані надавати учням (вихованцям), які перебувають у невідкладному стані, медичну допомогу відповідно до Порядку здійснення медичного обслуговування учнів закладів загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.2021 р. № 31.
32. Відповідальність за організацію харчування, додержання вимог санітарного законодавства, законодавства щодо безпечності та якості харчових продуктів покладається на засновника (засновників) та директора спеціальної школи. Харчування здійснюється відповідно до норм та порядку організації харчування учнів (вихованців) у закладах освіти, визначених законодавством.
Харчування в спеціальних школах організовується з перервами 3,5—
4 години між прийомами їжі:
- п’ятиразове (сніданок, другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) — для учнів, які проживають у пансіоні;
- триразове (другий сніданок, обід, підвечірок) — для учнів, які навчаються в спеціальній школі та перебувають у групі подовженого дня.
За потреби відповідно до структури навчального дня та за погодженням із засновником (засновниками) директор спеціальної школи може встановити для учнів, які навчаються в спеціальній школі та перебувають у групі подовженого дня, інший режим харчування, зокрема чотириразовий (другий сніданок, обід, підвечірок, вечеря) із забезпеченням перерв між прийомами їжі не більше 3—4 годин.
Для вихованців дошкільних груп (за наявності дошкільного підрозділу) режим харчування встановлюється відповідно до порядку організації харчування вихованців закладів дошкільної освіти та установчих документів спеціальної школи.
У комунальних спеціальних школах харчування учнів (вихованців) здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.
33. Спеціальна школа може надавати реабілітаційні послуги (допомогу) на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності, у тому числі ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених постановою Кабінету Міністрів  України від 02.03.2016 р. № 285.
34. Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, зокрема у класах для учнів із складними порушеннями розвитку, за умови граничного наповнення класів — у класах для учнів з помірними порушеннями інтелектуального розвитку, із розладами аутичного спектра, а також у початкових класах для учнів сліпих, глухих забезпечує асистент вчителя та/або асистент вихователя групи подовженого дня, педагогічне навантаження яких на одну ставку становить 25 годин на тиждень.
Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу для вихованців дошкільних груп (за наявності дошкільного підрозділу) забезпечує асистент вихователя, педагогічне навантаження якого на одну ставку становить 25 годин на тиждень.
За необхідності соціальні потреби учнів (вихованців) під час освітнього процесу може задовольняти асистент учня (вихованця) — соціальний робітник, один із батьків (інший законний представник) або уповноважена ними особа.

Наступна частина 2

Категорія: Законодавство | Переглядів: 433 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024