Четвер, 09.05.2024, 16:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2021 » Листопад » 09

Продовження - 2 частина. Початок статті дивитися тут: 1 частина

Особливості надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги)

59. У центрі забезпечується психолого-педагогічний супровід, надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога).  Психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомога) надаються в індивідуальній або груповій формі у вигляді занять та проводяться педагогічними працівниками центру:
- протягом дня (для вихованців дошкільних груп (у разі наявності дошкільного підрозділу) та для змінного контингенту);
- у другій половині дня (для учнів центру, крім занять в індивідуальній формі або коли проведення таких зан ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 364 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 221
(в редакції постанови від 03.11.2021, № 1132)

ПОЛОЖЕННЯ
про навчально-реабілітаційний центр

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні засади діяльності навчально-реабілітаційних центрів (далі — центр).
2. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:
- змінний контингент — особи до 18 років з особливими освітніми потребами, які не здобувають освіту в центрі, але отримують у ньому реабілітаційні, психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (допомогу);
- учні (вихованці) — особи з особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в центрі;
- учні (вихованці) із складними порушеннями розвитку — особи з особ ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 362 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

Продовження - 2 частина. Початок статті дивитися тут: 1 частина

Організація освітнього процесу та оцінювання результатів

35. Освітній процес у спеціальній школі забезпечує дотримання державних стандартів повної загальної середньої освіти і спрямовується на розвиток особистості учня (вихованця), формування та застосування його компетентностей, має корекційну спрямованість та забезпечує засвоєння освітньої програми, розвиток здібностей та подальшу соціалізацію учнів (вихованців).
36. Освітній процес організовується в безпечному освітньому середовищі та здійснюється на принципах забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання та протидії насильству за ознакою статі з урахуванням вікових особл ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 265 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019, № 221
(в редакції постанови від 03.11.2021, № 1132)

ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальну школу

Загальна частина

1. Це Положення визначає організаційні засади діяльності спеціальних шкіл.
Терміни у цьому Положенні вживаються у значенні, наведеному в Законах України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”, “Про охорону дитинства”, “Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні”, Бюджетному кодексі України.
2. Спеціальна школа є закладом загальної середньої освіти, у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту” ... Читати далі »

Категорія: Законодавство | Переглядів: 434 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2021

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024