Головна » Архів матеріалів
Шановні члени Об’єднання нечуючих педагогів!
25-26 жовтня 2013 року планується поїздка до Одеси, про яку попередньо було оголошено на сайті 31 серпня, в інформації про плани ОНП. Просимо до 1 жовтня повідомити по мобільному телефону або електроною поштою президентові ОНП Каменській Н.М. про свою згоду на цю поїздку, а також чи потрібна вам ночівля і чи треба надсилати лист-виклик. За попередніми планами – відвідання уроків у Одеській спецшколі-інтернаті №97 для слабочуючих дітей, у одному з ПТУ, а також знайомство з Обласним центром культури і дозвілля УТОГ і містом-героєм Одесою, наповненим історичним духом минулого (пішохідна прогулянка по історичній частині міста: Приморський буль
...
Читати далі »
|
Не потребує особливих доказів те, що порушення слуху у немовлят негативно відображається на його розвитку. Розлад слуху у дитини на відміну від дорослого приводить до порушення розвитку мовлення, до відхилень у формуванні інтелекту й особистості в цілому. У зв'язку з цим проблема раннього виявлення ураження слуху у дітей надзвичайно важлива як з медичної, так і з соціальної точки зору. За статистичними даними, на 1000 нормальних пологів припадає одна дитина з вираженим ступенем приглухуватості, проте ці оцінки недостатньо точні, оскільки не враховуються слабкі, середнього ступеня вираженості двосторонні або односторонні втрати слуху. Майже половина всіх порушень слуху у дітей носить вроджений чи ранній характер. Розрізняють вроджену глухоту і / або ранню приглухуватість. Дитина, яка з народження страждає дефіцитом слуху, має виражені відхилення у психічному розвитку, аж до розумової відсталості. Відомо, що закладання
...
Читати далі »
Категорія: Медицина |
Переглядів: 835 |
Додав: Admin |
Дата: 26.09.2013
|
Указом Президента України №344/2013 від 25 червня 2013 року "Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року" схвалено Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. Указ Президента України
|
22 вересня - день народження Тимошенка В.А., адміністратора веб-сайту ОНП
Шановний Володимире Антоновичу!
Об‘єднання нечуючих педагогів, президія Київської організації УТОГ та Інтернет-спільнота щиросердно вітає Вас із ювілейним днем народження ! У цей свя
...
Читати далі »
|
Сьогодні у сфері дошкільної освіти впроваджується значна кількість інновацій різного характеру, спрямованості і значимості, втілюються новинки в організацію, зміст, методику, технологію навчання. Адже, дошкільна освіта – це основа, фундамент всієї освіти. Вперше в Україні постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. №629 затверджена Державна цільова соціальна програма розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року, що передбачає розширення мережі дошкільних навчальних закладів різних типів і форм власності, удосконалення нормативно-правової бази з питань забезпечення ефективного розвитку дошкільної освіти, поліпшення матеріально-технічної бази, збільшення кількості дітей, що здобули дошкільну освіту, проведення експериментальної та інноваційної діяльності, удосконалення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів дошкільних навча
...
Читати далі »
|
Затверджено Постановою КМУ від 21.08.2013, №607
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Загальна частина
Цей Державний стандарт визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти.
Цей Державний стандарт розроблений на основі Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011р. №462 (Офіційний вісник України, 2011р., №33, ст.1378), є базовим інструментом реалізації конституційного права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Державний стандарт визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною
...
Читати далі »
|
За приблизними підрахунками, на Львівщині більше ніж 100 дітей особливої форми інвалідності - незрячі й які не чують водночас. Вони не навчаються в жодних спеціальних закладах, адже таких просто нема, батьки не знають, як правильно їх виховувати, адже нізвідки брати відповідну інформацію. Сліпоглухі діти не спілкуються з однолітками, не розвиваються і, як наслідок, виростають втраченими для суспільства людьми. Відкрити спеціальний навчальний заклад - ось найкраще вирішення такої проблеми, стверджують фахівці. І пропонують заснувати такий центр на базі одного з інтернатів Львова. Нещодавно навчально-реабілітаційний центр "Левеня" для дітей із вадами зору зібрав на круглий стіл працівників соціальної сфери, медиків і представників Української спілки інвалідів, аби разом напрацювати конкретні кроки для вирішення проблеми сліпоглухих малюків. Працівники освіти, на жаль, проігно
...
Читати далі »
|
Чи можливо дати чіткі визначення і характеристики ролі отця для сім’ї, рідних і близьких, для держави і суспільства в цілому? Важко сказати. Швидше за все у кожному конкретному випадку вони будуть зовсім різні, проте всі ці можливі формулювання буде об’єднувати одна абсолютно чітка риса - любов і відповідальність. Всенародний День Батька в незалежній Україні ще порівняно молоде свято, що отримало путівку в життя 18-го вересня 2009-го року, але в цьому є щось, що не можна передати словами. Молода, визнана як така, що цілком відбулася, вже більш ніж юна держава стверджує свої, вже давно визнані в усьому світі, загальнолюдські цінності, показуючи свою зрілість і вдячність непорушним і фундаментальним поняттям людської природи нашого буття. Як колись, 19-го червня 1910-го року, це зробила місіс Додд, американка з міста Спокан (штат Вашингтон), яка вважається засновницею цього чудового свята. &nb
...
Читати далі »
|
Внеурочная работа студентов с нарушениями слуха наравне с обучающей деятельностью обеспечивает непрерывный учебный процесс, предоставляет широкие возможности для всестороннего развития студентов, их подготовки к полноценной самостоятельной жизни в обществе. Внеурочная работа имеет большое значение в: -воспитании познавательных интересов глухих студентов; -расширении и углублении их знаний; -формировании дисциплинированности и чувства коллективизма; -развитии инициативы, самостоятельности и творческих способностей; -приобретении практических навыков и умений. Основной формой внеурочной работы среди студентов с нарушениями слуха на зуботехническом отделении нашего училища является работа кружков, главная задача которых - углублени
...
Читати далі »
|
Я представитель г.Донецка, ПТУ №51. Нашу группу открыли в 1999 году, по специальности "автослесарь”. Я работаю здесь переводчиком-дактилологом первый год. Он закончился довольно успешно, и на протяжении этого года мы решили немало проблем, о которых хотелось бы рассказать. Практически всю свою сознательную жизнь я провела и провожу по сей день в среде глухих, поскольку сама из семьи глухих. История обучения глухих имеет давние корни. Но проблемы обучения остались те же. Очень много нового происходит в мире, жизнь меняется на глазах, но глухие (я имею в виду моих земляков), которые в массе своей были безграмотными, в основном, такими и остались. Т.е. детский сад и школа не создают основу, фундамент для получения знаний и повышения уровня грамотности, которые должны были бы совершенствоваться и увеличиваться в специальных учебных заведениях для глухих детей
...
Читати далі »
|
« 1 2 ... 59 60 61 62 63 ... 71 72 » |