П`ятниця, 26.04.2024, 17:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Восени 2010 року у вітчизняній сурдопедагогіці відбулася важлива подія: найстаріший заклад для дітей з порушеннями слуху в Україні - Львівська школа - відзначив свій славний ювілей. 4 жовтня йому виповнилося 180 років!
За тривалий час свого існування школа багато що бачила і пережила, оскільки територія Галичини побувала у складі різних держав - Австро-Угорщини, Польщі, Радянського Союзу, а зараз - України. Кожна з країн привносила щось своє в роботу закладу. За весь час зі стін школи вийшли сотні випускників, у ній працювали десятки досвідчених учителів, нею керували справжні фахівці своєї справи. На сьогодні вже багато років школу очолює Юрій Михайлович Крамар. Це людина невтомної праці та великий ентузіаст. Він надзвичайно багато робить для розвитку свого закладу, але не забуває й про його славну історію.
4 жовтня 1830 року відбулося урочисте відкриття галицького за ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 581 | Додав: Admin | Дата: 20.06.2015

Школа була заснована в м.Луцьку в 1945 році, а пізніше, в 1946 р. вона була переведена у м.Володимир-Волинський. Розмістилась школа по вулиці Віленській, 2 в приміщенні колишнього польського дитячого притулку. Раніше тут був лише спальний корпус, в ньому знаходились і спальні, і класи. Педагоги, які працювали в перші роки заснування школи, пам’ятають: двір школи без твердого покриття, у приміщенні теперішньої їдальні знаходилися склад, швейна майстерня і лазня. Пізніше добудували приміщення школи – лівий фланг, а потім – крило з класами і учительською. Побудували будинки складу, майстерень, слухового кабінету... Школа мала сад і город, де діти залюбки працювали і відпочивали.

Першими директорами школи були Кодрескул Микола Іванович, Бойко Іван Петрович, вчителями – Кітченко Марія Петрівна та Чаговець Варвара Петрівна, вихователем – Кодрескул Г ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1369 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2015

Навчальний мультфільм для нечуючих дітей віком до 3-х років підготували родина Литвинчуків (м.Чернівці) на каналі ТВ Няня.
Просимо вашої оцінки і, звичайно, підтримки для продовження вкрай необхідної справи навчання малюків жестовій мові.

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 579 | Додав: Admin | Дата: 23.05.2015

Безсумнівно, дуже важливою є роль жестової мови у формуванні особистості та світогляду глухої дитини. Сприяти суттєвому прискоренню процесу оволодіння навичками правильної жестової мови може широке використання в школах для глухих дітей комп'ютерної техніки. Цій темі присвячена моя доповідь.
Висновок стосовно ролі жестової мови зроблено, перш за все, на підставі власного життєвого досвіду. Адже я втратив слух, коли мені було близько року. Протягом 12 років навчався в Київській школі-інтернаті №9, де одержав неповну середню освіту. Під час навчання розумів вчителів, зчитуючи сказане з губ.
Тільки одна вчителька з географії, у якої були глухі батьки, використовувала на уроках жестову мову. Всі учні її уважно слухали і добре розуміли.
Ще одна вихователька вечорами показувала учням діафільми з титрами, пояснювала за допомогою жестів їх зміст, а потім проводила оп ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 533 | Додав: Admin | Дата: 08.05.2015

Протягом усієї історії Харківської школи-інтернату (зараз - НВК для дітей з вадами слуху), якій у 2006 році виповнюється вже 110 років, велику увагу педагоги приділяли не лише розумовому та фізичному вихованню, роботі над мовленням, навчанню читанню з губ, впровадженню мовного режиму в побут учнів, але й їх трудовій підготовці. У школі завжди були слюсарні та швейні майстерні. Учні отримували професійну підготовку, яка допомагала їм знайти своє місце в житті. В умовах соціальної, економічної розбудови незалежної держави, створення національної освіти навчання та виховання дитини з вадами слуху базується на використанні її потенціальних можливостей на шляху інтеграції в суспільство чуючих. Але залишаються недостатньо розробленими проблеми змісту й методів навчання нечуючих дітей, проблеми навчально-методичної роботи, профільної диференціації та спеціалізації, спрямовані на розвиток ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 852 | Додав: Admin | Дата: 17.04.2015

Сьогодення неможливо уявити без комп’ютерної техніки. Скажімо, ще 20 років тому за прилавками магазинів продавці тримали в руках рахівниці. Тепер їх побачиш хіба що в музеях. Не секрет, що саме завдяки інтернет-ресурсам, якими ми користуємося за допомогою комп’ютерних технологій, у сучасному світі ми володіємо інформацією на 90 % більше, ніж 50 років тому.
Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки і її різноманітного програмного забезпечення – це одна з характерних прикмет сучасного періоду розвитку суспільства. Технології, основним компонентом яких є комп’ютер, проникають практично в усі сфери людської діяльності. Те, що недавно вважалось фантастикою, тепер завдяки науково-технічному прогресу, особливо в області комп’ютерних технологій, стало реальністю.
Комп’ютерні технології застосовують у виробництві, промисловості, видавництв ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 707 | Додав: Admin | Дата: 09.04.2015

12 грудня 2014 року в Інституті спеціальної педагогіки НАПН України відбувався Всеукраїнський науково-методичний семінар “Традиційні та інноваційні технології викладання жестової мови”.

В роботі семінару взяли участь понад 60 фахівців з різних областей України: керівники спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих та зі зниженим слухом; вчителі жестової мови; перекладачі жестової мови; представники громадських організацій, зокрема Українського товариства глухих та Об’єднання нечуючих педагогів.
Під час проведення пленарного засідання особливий інтерес учасників семінару викликав виступ представника Міністерства освіти і науки України - Лабайчук Галини Федорівни про новації у нормативно-правовому забезпеченні й перспективні зміни у вітчизняній системі спеціальної освіти дітей з порушеннями слуху.
У доповіді першог ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 703 | Додав: Admin | Дата: 26.03.2015

Реформування структури і змісту загальної і корекційної освіти призвело до загострення проблеми її кадрового забезпечення. Підготовка випускників ВНЗ до роботи в навчально-освітніх закладах компенсуючого типу потребує змін у зв'язку із запровадженням інтегрованого навчання неповносправних дітей. Головне завдання викладачів педагогічних факультетів полягає у формуванні психологічної готовності майбутніх фахівців до роботи з дітьми, що мають певні особливості розвитку.
Упродовж останнього десятиріччя у розвинених країнах Європи простежується посилена увага до дітей з особливими потребами, активно відбуваються процеси їхньої інтеграції в загальний соціум. Організація корекційної освіти в Україні, зорієнтованої на особливості розвитку дитини, передбачає комплексну медико-психолого-педагогічну, трудову і соціальну реабілітацію дітей упродовж всього періоду навчання й інтеграц ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 992 | Додав: Admin | Дата: 16.03.2015

12 грудня 2014 року в Інституті спеціальної педагогіки НАПН України відбувався Всеукраїнський науково-методичний семінар “Традиційні та інноваційні технології викладання жестової мови”.

В роботі семінару взяли участь понад 60 фахівців з різних областей України: керівники спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей глухих та зі зниженим слухом; вчителі жестової мови; перекладачі жестової мови; представники громадських організацій, зокрема Українського товариства глухих та Об’єднання нечуючих педагогів.
Під час проведення пленарного засідання особливий інтерес учасників семінару викликав виступ представника Міністерства освіти і науки України - Лабайчук Галини Федорівни про новації у нормативно-правовому забезпеченні й перспективні зміни у вітчизняній системі спеціальної освіти дітей з порушеннями слуху.
У доповіді заступ ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 506 | Додав: Admin | Дата: 24.02.2015

У розвитку пострадянської незалежної України на перше місце вийшли проблеми загальнодержавного масштабу. Це відбулося в усіх сферах життя країни. Не залишилася осторонь і педагогіка. Оскільки все має свій початок, то саме дослідження в галузі історії становлять найбільшу цінність.
Без минулого немає майбутнього - це незаперечна істина. З того часу відколи Україна здобула свою незалежність, ми формуємо свою власну історію. Сучасний суспільний розвиток, реалії початку XXI століття схиляють до роздумів про наше майбутнє. На якому етапі суспільного розвитку ми знаходимось? Що очікує нас у майбутньому? Яким шляхом іти? Тому ми уважно вдивляємось у минуле, щоб знайти в ньому ознаки майбутнього, адже все, що здійснюється в часі, має свою історію. Змістом історії слугує історичний процес, тобто перебіг, умови та успіхи співжиття або життя людства в його розвитку і результатах. Відта ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 800 | Додав: Admin | Дата: 21.02.2015

« 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024