Четвер, 29.06.2017, 01:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [73]
Законодавство [40]
Сурдопедагогіка [81]
Освіта глухих [127]
Освіта України [44]
Освіта за кордоном [19]
Медицина [9]
Консультація [15]
Країна глухих [54]
Адміністратор сайту [6]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Долаємо бар'єри: інклюзивне освітнє середовище для учнів з порушенням слуху в системі ПТО
 
24 травня 2016 року, на базі ДНЗ “Одеський центр професійно-технічної освіти”, відбувся науково-методичний семінар на тему “Інклюзивне освітнє середовище для учнів з порушенням слуху в системі професійно-технічної освіти”.
Організаторами заходу були ДНЗ “Одеський центр професійно-технічної освіти”, Національна академія педагогічних наук України та Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Одеській області. Семінар проходив у режимі онлайн за участі представників органів управління освітою, професійно-технічних та інтернатних закладів, соціальних служб, громадських організацій, батьків, учнів закладів професійно-технічної освіти, ЗМІ.
Метою проведення семінару був пошук оптимальних шляхів заб ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 86 | Додав: Admin | Дата: 06.06.2016

У статті розглядаються основні вимоги до фахової компетенції вчителів предмету “Українська жестова мова”, який запроваджено у загальноосвітніх спеціальних школах для дітей глухих та зі зниженим слухом відповідно до Наказу МОН № 852 від 11 вересня 2009 року.
Перш за все, йдеться про вимогу стосовно викладання жестової мови вчителем, який є носієм УЖМ. Такою апріорі є нечуюча особа, для якої жестова мова є рідною.
Розглядаються такі важливі критерії фаховості вчителів української жестової мови, як наявність вищої освіти, володіння методиками викладання і, найголовніше, – досконале знання УЖМ.

Постановка проблеми: У зв’язку із запровадженням у спеціальних загальноосвітніх школах для дітей глухих та зі зниженим слухом навчального предмету “Українська жестова мова” та внесення змін до Типових навчальних планів спец ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 119 | Додав: Admin | Дата: 15.05.2016

22 березня 2016 року, на базі Одеської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №91 I-III ступенів, відбувся круглий стіл на тему “Науково-методичне забезпечення предметно-практичного навчання дітей з порушеннями слуху”. Він був ініційований та проведений автором статті за підтримки вищезазначеного закладу.
Метою заходу було обговорення питання щодо створення нового сучасного підручника для підготовчого класу з предметно-практичного навчання для глухих дітей. Адже в умовах реформування освіти в Україні неможливо якісно та ефективно створювати навчально-методичне забезпечення для навчання дітей з порушеннями слуху без участі в цьому процесі практиків.
Саме тому до роботи в круглому столі були залучені практики - вчителі початкової ланки, вчителі-дефектологи спеціальних навчальних закладів для дітей з порушеннями слуху, а саме: педагоги Одеської спеціаль ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 62 | Додав: Admin | Дата: 21.04.2016

У статті проведено егзегетично-богословський аналіз розповіді з Євангелія від Марка про зцілення людини з вадами слуху і мовлення. На основі цього аналізу подано деякі висновки про місце осіб з мовленнєво-слуховими труднощами в Церкві та суспільстві нашого часу, про необхідність підтримки та сприяння їх інтеграції в суспільне і церковне життя.
Діяльність Ісуса з Назарета, “якого Бог помазав Святим Духом та силою і який прийшов, добро творячи та зціляючи всіх” (Ді 10,38), притягує до сьогоднішнього дня увагу не лише християн, але й усіх людей доброї волі, які шукають відповіді на найглибші життєві запитання, а також прагнуть зрозуміти феномен цієї людини, Ісуса, який міг сказати про себе: “Я – путь, істина і життя! Ніхто не приходить до Отця, як тільки через мене” (Йо 14,6). За думкою Папи Івана Павла ІІ, “Церква тому одному прагн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 106 | Додав: Admin | Дата: 19.03.2016

(До 111-річниці з дня народження видатного українського вченого)

В статті описано життєвий та педагогічний шлях відомого українського вченого, організатора освіти й науки Івана Панасовича Соколянського (1889-1960) – сподвижника науково-дослідних інститутів педагогіки та дефектології України. Відмічено вдале поєднання у діяльності вченого вирішення загально-педагогічних проблем та питань, що пов’язані з навчанням та вихованням дітей з особливостями психофізичного розвитку. Описано необхідність навчання глухих дітей жестовою мовою.

Діяльність відомого вітчизняного вченого Івана Панасовича Соколянського проходила у складних суспільно-політичних та економічних умовах. Під час всіх періодів свого життя він займав активну життєву позицію, виступаючи в перших рядах передових прогресивних сил, беручи участь у всіх соціально-політичних подіях к ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 144 | Додав: Admin | Дата: 07.03.2016

В даній статті висвітлено власний початковий досвід роботи першого року викладання предмету “Українська жестова мова”. Викладено констатувальні факти, що постають з введенням зазначеного предмету, а саме: невірне трактування лексичного значення слова, яке формується у дітей з порушеннями слуху, на основі лише словесної мови, висвітлено своєчасність і доцільність введення нового предмету для загального розвитку глухих учнів.

Для вітчизняної сурдопедагогіки було зроблено чимало такими сподвижниками як Ярмаченко М.Д., Засенко Н.Ф., Засенко В.В., Рау Н.О., Боскіс Р.М. та багато інших. Прорив сурдопедагогіки в життя, в практику серед нечуючого контингенту приніс дивовижні успіхи. З’явилися нечуючі педагоги, які також сіють розумне, добре і вічне. Власне поява нечуючих педагогів і знаменує новий виток у сурдопедагогічній спіралі. Часто стикаємося з люд ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 284 | Додав: Admin | Дата: 28.02.2016

Одной из приоритетных задач Общества глухих и педагогов есть забота о повышении образовательного и интеллектуального уровня людей с недостатками слуха.
Несмотря на положительные сдвиги, эта проблема продолжает оставаться актуальной, а образовательный и интеллектуальный уровень развития значительной части глухой молодежи вызывает беспокойство.
Основные претензии при этом, как обычно, предъявляются педагогам спецшкол-интернатов. Между тем, по моему мнению, в плане соответствующей социализации подрастающего поколения многое зависит от самообразования глухих, приобретения навыков вдумчивой самостоятельной работы с источниками информации, умения пользоваться книгами и эффективно использовать их информационные ресурсы. Некоторая часть глухой молодежи посещает библиотеку более или менее активно, но, однако, большее предпочтение отдает таким формам досуга, как дискотеки, телев ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 116 | Додав: Admin | Дата: 05.02.2016

Освіта глухих людей на Житомирщині бере початок з 1806 р., коли граф Юзеф Ілінський вперше розпочав таке навчання на теренах Російської імперії в містечку Романові. Щоправда, така школа для глухих проіснувала до 1821-1822 навчального року, а урядове її скасування датоване 1832 роком.
Проте вже в 1897 р. у селі Максимовичі Радомишльського уїзду Київської губернії місцевий священник Мойсей Мойсейович Яворський відкрив церковно-парафіяльну школу для глухих дітей. Школа швидко набула поваги як навчальний заклад. Бажання навчатись у ній мали учні з усієї Росії, але щороку до неї приймали не більше 20 дітей з 150-200 бажаючих.
У 1900 році школа була переведена до м.Малина Волинської губернії. Доля школи для глухонімих після 1917 року достеменно не відома.
22 травня 1929 року на засіданні окружної інспектури народної освіти було розглянуто питання відкриття школи для гл ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 116 | Додав: Admin | Дата: 01.02.2016

- Ініціатором організованого навчання глухих у Російській імперії, до якої тоді належала і Україна, стала імператриця Марія Федорівна, дружина імператора Павла І та мати Олександра І.
З 1797 року виховні будинки для дітей-сиріт були переведені у "Відомство імператриці Марії Федорівни". З цього часу встановлюється централізоване керівництво всіх сторін їх життя.
- Існують документальні свідчення, що під час своєї подорожі з імператором Павлом І по Європі, Марія Федорівна відвідувала різні навчальні та благодійницькі заклади. Перебуваючи у Парижі, допитлива імператриця познайомилася з навчанням у Паризькому інституті глухих, слава про який дійшла і до Російської імперії.
Повернувшись до Росії, Марія Федорівна у 1806 році відкрила під Петербургом невеличке ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 279 | Додав: Admin | Дата: 08.01.2016

8 декабря 2015 г. учащиеся вместе с учителями нашей школы пришли в музей Холокоста. Главная цель экскурсии – расширить знания молодых людей об истинных фактах и масштабах трагедии. После проведения в школе урока о Голодоморе в Украине, учащиеся были поражены небывалым размахом и масштабах этого геноцида и их последствиями для украинского народа.
Такая информация значительно расширила кругозор нашей молодежи, поскольку она не знает практически ничего или знает о войне только из книг, кинофильмов, рассказов очевидцев тех ужасных времен. Им не успевают ничего рассказать потому, что наша страна периодически меняет историю и иногда вообще забывает о пласте событий прошедшей эпохи.
Даже страшно представить, что сформировалось такое мнение, что Холокост – это не еврейская проблема, точно так же, что депортации – не проблема депортированных народов, Голодомор ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 139 | Додав: Admin | Дата: 28.12.2015

« 1 2 3 4 ... 12 13 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2017