Четвер, 25.04.2024, 06:14
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Ім’я доктора Романа Петришина відоме багатьом українцям як в Україні та Канаді, так і в усьому світі. Протягом 20 років він керував Українським центром засобів та розвитку в Канадському університеті МакЮена в Едмонтоні. Саме Роман Петришин, у далекому вже 1999 році, підтримав ініціативу автора цих рядків, що дало початок дуже амбітному проекту зі створення Канадсько-Українського альянсу для глухих та слабочуючих.
Ось як описує Роман Петришин початок і перебіг співпраці України та Канади в справі навчання глухих та зміну парадигми щодо жестової мови та культури глухих у державі та суспільстві:
“Одного дня до мого офісу прийшла жінка (Ірина Жовтуля) і почала розповідати про свого брата - Ігоря Кобеля, який працював у Львівській школі для глухих дітей. Її цікавило, чи наш центр може підтримати його приїзд до Канади, щоб вивчити місцевий досвід стосовно навчанн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1223 | Додав: Admin | Дата: 05.09.2015

Теребовлянський навчально-реабілітаційний центр Тернопільської обласної ради (колишня назва Теребовлянська обласна комунальна спеціальна загальноосвітня школа-інтернат для глухих дітей) - спеціалізований навчальний заклад для глухонімих дітей. Історія інтернату розпочинається у 1945-1946 роках, коли із східних областей України було привезено в Теребовлю шестеро глухих дітей-сиріт, які залишилися без даху над головою. Дітей розмістили в приміщенні колишньої захоронки, з ними працювали двоє вчителів-вихователів. Сьогодні інтернат займається вихованням дітей від 3 до 19 років.

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 628 | Додав: Admin | Дата: 13.08.2015

Важко жити, не  чуючи шелесту вітру, розмаїття звуків.
Але ж не тільки в цьому цінність життя.
Щастя в самому житті, в тому, що ми робимо.
І немає меж людському умінню...

У самому центрі княжого міста Теребовлі, що на Тернопільщині, знаходиться Теребовлянський навчально-реабілітаційний ценрт Тернопільської обласної ради.
Сьогодні вже мало хто із старожилів древньої Теребовлі пам’ятає історію цього незвичайного закладу. Тоді, в 1945-1946 р., із східних областей України було привезено в Теребовлю шестеро глухих дітей-сиріт, які залишилися без даху над головою. Дітей розмістили в приміщенні колишньої захоронки, з ними працювали двоє вчителів-вихователів.
На даний час навчально-реабілітаційний центр - це сучасний  навчально-виховний комплекс для глухих дітей та дітей з тяжкими порушеннями мовлення.
Упродовж шести десят ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 645 | Додав: Admin | Дата: 09.08.2015

Жовківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат заснована у 1953 році. Першим директором школи був Гніпович Іван Дмитрович 1900 р.н.. Школа розміщувалась в трьох приміщеннях. Перше приміщення – корпус, де зараз адміністрація школи, друге – приміщення теперішньої бібліотеки та швейної майстерні, і третє – дерев’яне приміщення, де зараз класні кімнати. Першими вчителями школи були Гніпович Ядвіга Владиславівна – дружина директора, Мартинюк Ганна Сидорівна, Бабій Стефанія Іванівна. В 1956 році в школу прибув згідно скерування Стахнів Євстахій Григорович – вчитель – дефектолог за фахом та його дружина – Жара Ольга Іванівна . На цей час у школі було п’ять класів – комплектів: 1-й, 2-й, 3-й, 4-й і клас для дітей різних за віком.
З 1962 року  Стахнів Є.Г. стає завучем школи. На цій посаді працює до 1970 року. До ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 754 | Додав: Admin | Дата: 04.08.2015

У будь-якій країні перехід державної системи спеціальної освіти на нові етапи свого розвитку детермінується ставленням суспільства і держави до осіб з особливостями психофізичного розвитку і їхніх прав. Сучасні дослідження свідчать, що кінець XX - початок XXI століття характеризується переходом до нового періоду еволюції взаємостосунків в системі спеціальної освіти - переходом до якісно нового етапу розвитку відповідно до нового розуміння прав дітей. Тому побудова науково обгрунтованої стратегії діяльності щодо розвитку національної системи спеціальної освіти потребує врахування здобутих результатів, що є потенціалом вітчизняної дефектологічної науки у вирішенні теоретичних, методологічних і методичних проблем, детального аналізу "уроків" західного досвіду. Оскільки впродовж багатьох десятків років методи, що використовувалися у спеціальній методиці навчання, є предметом ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 829 | Додав: Admin | Дата: 30.07.2015

Удосконалення системи освіти осіб з вадами слуху, оптимізація процесу їх особистісного становлення і подальшої адаптації в суспільстві безпосередньо пов'язані з проблемою білінгвізму.
Засоби спілкування нечуючих між собою та з оточуючими їх людьми є чи не найдискусійнішим питанням сурдопедагогічної теорії і практики на всіх етапах її розвитку. Існує воно і нині. Йдеться, перш за все, про роль і місце мови жестів та словесної мови і про їх взаємозв'язок. Значення кожного з цих засобів спілкування для розвитку особистості глухого по-різному оцінювалися і оцінюються сурдопедагогами. Хоча важливим є питання про те, коли виникла мова жестів як засіб спілкування і яке місце вона посідає в комунікації людського суспільства, не будемо вдаватися до історії.
Зазначимо лише, що на сучасному етапі розвитку сурдопедагогічної теорії виділено дві форми мови жестів: розмовну і ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1028 | Додав: Admin | Дата: 26.07.2015

Початок шкільного навчання - це час великих надій і розчарувань, перших життєвих перемог і негараздів. Саме у першому класі дитина і батьки складають свій важливий іспит, який може визначити всю подальшу долю маленької людини, - адже невдалий шкільний старт часто стає першопричиною всіх майбутніх невдач.
Пропонуємо тест, який допоможе визначити вашу батьківську готовність віддати дитину до школи.
    
1.Тест “Чи готова Ваша дитина до школи?”

1.Думаю, моя дитина навчатиметься гірше від інших дітей.
2.Я побоююся, що моя дитина ображатиме інших дітей.
3.На мій погляд, чотири уроки - це непомірне навантаження на малюка.
4.Не впевнений, що вчителі молодших класів добре розуміють психофізичні особливості дітей і знають їх рідне мовлення.
5.Дитина може спокійно вчитися лише тоді, коли вчителька ставиться ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 560 | Додав: Admin | Дата: 22.07.2015

Острозька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів Рівненської обласної ради - це загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів, що забезпечує реалізацію права дітей із вадами слуху на здобуття базової та середньої загальної освіти. Заснована в 1939 році як школа-інтернат для глухих дітей, з 1999 року реорганізована у спеціальну загальноосвітню школу-інтернат І-ІІІ ступеня для дітей з вадами слуху, а з 2009 року перейменована у комунальний заклад "Острозька загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради.
Головним завданням школи є забезпечення права дітей, які потребують корекції і розвитку слуху на здобуття повної загальної середньої освіти та створення освітнього середовища, яке допомагає учневі реалізувати себе як суб'єкта власного життя, діяльності і спілкування, формування творчої особистості вчителя та учня. ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 922 | Додав: Admin | Дата: 14.07.2015

Глухі діти. У цьому випадку говорять про тяжкому порушенні слуху. Після створення необхідного контакту, коли дитина відчує довіру до дослідника, необхідно приступити до дослідження слуху. В умовах школи застосовується метод гучної і шепітної мови.

В обладнаних кабінетах використовуються спеціальні аудіометри. Які особливості можуть з'ясовуватися при короткому обстеженні глухого дитини? Головним патологічним симптомом є зниження або відсутність слуху, відсутність мовлення. Обследующий голосом розмовної гучності вимовляє голосні звуки або прості слова і просить дитину повторити вимовлені звуки. Зазвичай більшість глухих чують і повторюють голосні звуки, вимовлені гучним голосом у самої вушної раковини. І тільки деякі з них можуть повторити прості слова (мама, тато). Всі глухі реагують на стуки: ногою об підлогу, г ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 461 | Додав: Admin | Дата: 04.07.2015

Українська жестова мова — мова жестів, що використовується особами із вадами голосових зв'язок та слуху в Україні. Цю мову також в різній мірі вивчають і люди без таких вад. Вперше мову жестів в Україні розпочали вивчати у у 1830 році, коли була відкрита Львівська школа для глухих дітей. Пізніше, у 1834 році подібна школа була створена також в Одесі.

Наполеглива боротьба Об’єднання нечуючих педагогів, лабораторії жестової мови інституту спеціальної педагогіки НАПН України, багатьох спеціалістів і активістів за впровадження жестової мови у спеціальних школах для дітей з порушенням слуху завершилась успіхом.
11 вересня 2009 року міністр освіти і науки України підписав наказ за № 852 “Про введення навчального предмета “Українська жестова мова” та внесення змін до Типових навчальн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 580 | Додав: Admin | Дата: 24.06.2015

« 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024