Субота, 04.05.2024, 08:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Одной из приоритетных задач Общества глухих и педагогов есть забота о повышении образовательного и интеллектуального уровня людей с недостатками слуха.
Несмотря на положительные сдвиги, эта проблема продолжает оставаться актуальной, а образовательный и интеллектуальный уровень развития значительной части глухой молодежи вызывает беспокойство.
Основные претензии при этом, как обычно, предъявляются педагогам спецшкол-интернатов. Между тем, по моему мнению, в плане соответствующей социализации подрастающего поколения многое зависит от самообразования глухих, приобретения навыков вдумчивой самостоятельной работы с источниками информации, умения пользоваться книгами и эффективно использовать их информационные ресурсы. Некоторая часть глухой молодежи посещает библиотеку более или менее активно, но, однако, большее предпочтение отдает таким формам досуга, как дискотеки, телев ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 553 | Додав: Admin | Дата: 05.02.2016

Освіта глухих людей на Житомирщині бере початок з 1806 р., коли граф Юзеф Ілінський вперше розпочав таке навчання на теренах Російської імперії в містечку Романові. Щоправда, така школа для глухих проіснувала до 1821-1822 навчального року, а урядове її скасування датоване 1832 роком.
Проте вже в 1897 р. у селі Максимовичі Радомишльського уїзду Київської губернії місцевий священник Мойсей Мойсейович Яворський відкрив церковно-парафіяльну школу для глухих дітей. Школа швидко набула поваги як навчальний заклад. Бажання навчатись у ній мали учні з усієї Росії, але щороку до неї приймали не більше 20 дітей з 150-200 бажаючих.
У 1900 році школа була переведена до м.Малина Волинської губернії. Доля школи для глухонімих після 1917 року достеменно не відома.
22 травня 1929 року на засіданні окружної інспектури народної освіти було розглянуто питання відкриття школи для гл ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 578 | Додав: Admin | Дата: 01.02.2016

- Ініціатором організованого навчання глухих у Російській імперії, до якої тоді належала і Україна, стала імператриця Марія Федорівна, дружина імператора Павла І та мати Олександра І.
З 1797 року виховні будинки для дітей-сиріт були переведені у "Відомство імператриці Марії Федорівни". З цього часу встановлюється централізоване керівництво всіх сторін їх життя.
- Існують документальні свідчення, що під час своєї подорожі з імператором Павлом І по Європі, Марія Федорівна відвідувала різні навчальні та благодійницькі заклади. Перебуваючи у Парижі, допитлива імператриця познайомилася з навчанням у Паризькому інституті глухих, слава про який дійшла і до Російської імперії.
Повернувшись до Росії, Марія Федорівна у 1806 році відкрила під Петербургом невеличке ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 998 | Додав: Admin | Дата: 08.01.2016

8 декабря 2015 г. учащиеся вместе с учителями нашей школы пришли в музей Холокоста. Главная цель экскурсии – расширить знания молодых людей об истинных фактах и масштабах трагедии. После проведения в школе урока о Голодоморе в Украине, учащиеся были поражены небывалым размахом и масштабах этого геноцида и их последствиями для украинского народа.
Такая информация значительно расширила кругозор нашей молодежи, поскольку она не знает практически ничего или знает о войне только из книг, кинофильмов, рассказов очевидцев тех ужасных времен. Им не успевают ничего рассказать потому, что наша страна периодически меняет историю и иногда вообще забывает о пласте событий прошедшей эпохи.
Даже страшно представить, что сформировалось такое мнение, что Холокост – это не еврейская проблема, точно так же, что депортации – не проблема депортированных народов, Голодомор ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 700 | Додав: Admin | Дата: 28.12.2015

Розкрито гіпотезу Н.Марра про первинність ролі жестів на ранніх етапах розвитку мови; приналежність людства раннього доісторичного періоду до формування жестової мови. Жестова мова є попередницею звукової мови. Коротко описаний життєвий та науковий шлях вченого в умовах тоталітарного режиму. Як доказ гіпотези Н.Марра наведено факти існування мови жестів серед чуючих і в наш час.

Коли вникнути у суть існування ЖМ, яка пройшла своєрідний шлях розвитку, то можна помітити парадоксальний збіг обставин з протилежними наслідками, що пов’язані з використанням ЖМ в різних іпостасях розвитку людських відносин. Так, зокрема, до формування МЖ причетне людство раннього доісторичного періоду, котре не було позбавлене слуху. Їхня ЖМ тоді перебувала в примітивному, спрощеному стані. А ось уже в більш пізній історичний період ця ж мова стає рідною для людей, які позбавлені с ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1158 | Додав: Admin | Дата: 24.12.2015

Час заснування школи глухонімих сягає 1828 р., коли невідомий доброчинець надав первісний капітал у вигляді 15 акцій Національного банку, що дорівнювало 16000 флоринів.
Вважалося, що за псевдонімом Францішек Гольд або Гольдгайм Франці 1. Сучасні дослідники встановили, що анонімним доброчинцем був австрійський єпископ Ян Міхал Леонгард.
4 жовтня 1839р. відкрився Галицький приватний інститут глухонімих імені Святої Трійці, де навчалися 10 вихованців. Галицький заклад глухонімих задовольняв потреби лише 5 % дітей з вадами слуху.
Першим опікуном закладу був губернатор Галичини князь Любковін; першим директором (1830-1836рр.) – о.Ян Гоффман; першим учителем та вихователем – випускник Празького інституту глухонімих, чех Домінік Віхігіль.
У 1833 р. Галицький інститут глухонімих розташувався у власній кам‘яниці на вул.На Рурах, 563 (нині не будино ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1256 | Додав: Admin | Дата: 14.11.2015

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 505 | Додав: Admin | Дата: 30.09.2015

На сучасному етапі в Україні відкриваються перспективи змін у системі спеціальної освіти, пов'язані з новим ставленням до дітей з особливими потребами, розв'язанням завдань, їхньої інтеграції в суспільство. У державній Національній програмі “Освіта (Україна XXI століття)” наголошується на необхідності вдосконалення освіти дітей з вадами психофізичного розвитку в системі закладів суспільного виховання, забезпечення їхньої повноцінної життєдіяльності, соціального захисту, умов для максимальної психологічної та трудової реабілітації.
Та яка б толерантність не декларувалась щодо осіб з особливими потребами, ситуація в Україні з підтримкою глухих громадян - не з найкращих.
Дослідження стверджують, що жестова мова, яка співіснує зі словесною, відіграє важливу роль у житті глухих, їхній когнітивній і комунікативній діяльності. Цікаві результати досліджень ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1139 | Додав: Admin | Дата: 24.09.2015

Базовим принципом і головною метою розвитку освіти і цивілізованого суспільства є забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти.
Сьогодні в світі змінюється фундаментальна роль вищої освіти - із категорії елітарних стандартів вона переходить в статус соціально-культурного мінімуму. Вона стає своєрідним про-пуском у сферу професійної діяльності. Для осіб з порушеннями слуху здобуття повноцінної професійної підготовки є також вирішальним чинником підвищення їхнього соціального статусу та захищеності у суспільстві.
Останні роки характеризуються новим та досить значним підсиленням активності молоді з порушеннями слуху, стосовно здобуття вищої професійної освіти. Про це переконливо свідчить суттєве збільшення кількості глухих студентів та студентів зі зниженим слухом, які навчаються у різних ВНЗ України.
Водночас, нечуюча людина, яка навчається у освітньому зак ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 993 | Додав: Admin | Дата: 13.09.2015

Суть історії полягає в тому, щоб пам’ятати та передавати наступним поколінням події, факти, дати та персоналії. У житті кожної країни відбувається безліч подій, не є винятком і Україна. Серед них є малопомітні, незначні, суттєві, а є ті, що вплинули на подальший розвиток. Одна з таких подій відбулася понад два століття тому на Житомирщині. Саме з неї і почався розвиток вітчизняної сурдопедагогіки.
27 травня у селищі міського типу Романів Житомирської області, в приміщенні районної державної адміністрації, відбувся круглий стіл на тему “Виникнення організованого навчання дітей з порушеннями слуху в Україні”. Захід був присвячений славетній даті - 210-й річниці виникнення вітчизняної сурдопедагогіки.
Круглий стіл був організований лабораторією сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України та відділом освіти Романівської районної державно ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 682 | Додав: Admin | Дата: 09.09.2015

« 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024