У Черкасах діти з вадами слуху жестами виконали Державний гімн України. У такий спосіб учні Черкаської спеціалізованої школи №37 висловили власне ставлення до останніх подій в Україні. Завдяки гімну жестами у Черкаській ОДА пообіцяли взяти заклад на баланс області.
Відомо, що без притоку молодих резервів будь-який вид спорту не може не тільки розвиватись, а взагалі - існувати. Так і в баскетболі для осіб з вадами слуху.
Своїм зростанням та успіхами баскетбол серед глухих Києва завдячує, безумовно, школам-інтернатам для дітей з вадами слуху №№6, 9 і 1 8.
Автор цих рядків у кінці 60-х років основну увагу приділяв саме учням школи-інтернату №6, черпаючи звідси резерви для збірних чоловічої та жіночої команд Києва.
З 1974 року за ініціативи Українського товариства глухих Міністерство освіти України почало проводити першості з баскетболу серед шкіл- інтернатів для дітей з вадами слуху. Це стало великим поштовхом у розвитку баскетболу в школах-інтернатах, у тому числі й київських.
На цих першостях в окремі роки збиралось до 18-20 команд дівчат і хлопців від шкіл-інте
... Читати далі »
1 грудня 2016 року до Міжнародного дня інвалідів в Житомирській спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті І–ІІІ ступенів № 2 відбулася науково-педагогічна конференція на тему “250 років Юзефу Августу Ілінському – засновнику першого на теренах Російської імперії навчального закладу для глухих”.
Захід був ініційований членом Всеукраїнського об'єднання нечуючих педагогів, кандидатом педагогічних наук, старшим науковим співробітником лабораторії сурдопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Володимиром Миколайовичем Шевченко та організований і проведений КНЗ “Житомирська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І–ІІІ ступенів № 2”. Ця школа, як найстаріший профільний заклад в області, вважається правонаступником “Романівського інституту глухонімих”, заснованого графом Юзефом Августом Ілінським. ... Читати далі »
Художественно-эстетическое воспитание играет важную роль в развитии эмоциональной сферы глухих детей. Среди неслышащих много известных личностей, талантливых художников и писателей, актеров и философов. Дети с нарушениями слуха нуждаются в поддержке и участии окружающих людей.
И тут на помощь приходят волонтеры. Виталий Чирка, студент Харьковского экономического техникума, увлек детей мастерством рисования — энкаустикой. Наши дети с радостью восприняли общение с Виталием, им очень понравилось вычурное, своеобразное рисование при помощи горячего воска. Каждая картина — по-своему необыкновенна, в ней оживает игривый и яркий внутренний мир ребенка.
На следующий день в школу-интернат № 91 приехала в гости хореограф из Белгород-Днестровского — Ольга Словак. Умение пластично двигаться, тонко передавать музыку при помощи нежных, парящих движений увлекло глух
... Читати далі »
У ці дні, коли вся Україна відзначає День працівників освіти, особливі слова вдячності — педагогам, які працюють з нечуючими. Адже дуже часто вони, вчителі й вихователі шкілінтернатів і дитячих садочків, стають для своїх вихованців, відірваних від рідного дому, другими мамами й татами… Людяність, теплота, душевність, вміння знайти підхід до маленької людини, позбавленої можливості чути звуки навколишнього світу, — все це притаманне більшості працівників садочків та шкіл, які першими знайомлять малюків з Країною знань.
Від щирого серця вітаємо вас, шановні сурдопедагоги, із професійним святом, яке з любов’ю називають Днем учителя! Крок за кроком, рік за роком ви прищеплюєте своїм вихованцям любов до знань, сієте в їх серцях зерна прекрасного, світлого, вічного, відкриваєте складний духовний світ буття, даєте мудрі поради, які відтак для багатьох
... Читати далі »
Ви вважаєте себе грамотною людиною? Впевнені? Вміння читати - лише мала частина вміння бути грамотною людиною, а ось здатність використовувати прочитане, отримуючи вигоду для себе, оточуючих вас людей, близьких і сім’ї - це більш вагома частина вміння бути грамотним, хоча і не завжди вирішальна.
Ви часто вмієте використовувати прочитане з користю?
Це просто - лише потрібно намагатися бути трохи більш уважним, трохи більш терплячим, по можливості не плутати “грішне” з “праведним” і обов’язково не спостерігати себе в очах своїх мудрецем, інакше ви можете так і не помітити користі тієї інформації, яка раптово з’явилася перед вами.
Чи страшно бути неграмотним? А що таке “грамотність”? Не виключено, що це – “ефективність” використання інформаційних даних, здатність постійно знаходити комунікаційні нап
... Читати далі »
У статті вперше розглянуто перші кроки зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень для осіб з порушеннями слуху. Висвітлено різні аспекти інноваційного підходу перевірки і оцінювання знань різних категорій нечуючих. Розкрито теоретичний аспект зазначеного нововведення для осіб з порушеннями слуху. Проаналізовано з точки зору статистики картину підготовки, процесу та результату нововведення, що закономірно розкриває причини деяких проблемних моментів.
Україна як правова держава впроваджує в освітній сфері радикальні зміни з тим, щоб кожний її громадянин мав можливість отримати якісну і доступну освіту. Ці зміни набули чітких форм на етапі вступу абітурієнтів до ВНЗ України. Ті щорічні вступні випробування для абітурієнтів, що проходили в стінах кожного ВНЗ, відійшли в минуле, і на їхнє місце прийшов новий процес перевірки знань саме для тих громадян, які
... Читати далі »