Субота, 04.05.2024, 18:17
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Зарахування учнів до підготовчого, 1 класу Київської спеціальної школи-інтернату №6 для дітей з розладами слуху та мовлення проводиться на підставі таких документів:
1. Направлення Київської міської психолого-медико-педагогічної консультації;
2. Висновку (витягу) з протоколу діагностичного обстеження КМПМПК;
3. Заяви батьків, або осіб, що їх замінюють;
4. Копії свідоцтва про народження дитини;
5. Особової справи (витягу з особової справи)та документа про наявний рівень освіти (для дітей, які направляються в 2-10 кл.);
6. Індивідуальної програми реабілітації (для дітей з інвалідністю);
7. Медичних довідок:
-медичної картки дитини (ф.№ 026/0);
-витягу з історії розвитку дитини (ф.№112/0)з даними про результат аналізів;
-картки (копії) профілактичних щеплень (ф. №063/0);
-висновку медичного обстеження щодо визначення г ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 438 | Додав: Admin | Дата: 19.07.2016

Кафедра сурдопедагогіки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова щорічно проводить Всеукраїнські “Педагогічні читання”, на яких обговорюються фундаментальні проблеми сурдопедагогічної науки та актуальні питання практики навчання та виховання глухих і слабочуючих дітей у спеціальних загальноосвітніх школах та дошкільних навчальних закладах.

ХVІІ Всеукраїнська науково-практична конференція “Педагогічні читання – 2016” з проблеми: “Мовленнєвий режим у навчальній та виховній роботі спеціальної школи для дітей з вадами слуху” з 6 по 11 червня 2016 р. пройшла на базі Сосницької спеціальної  загальноосвітньої школи-інтернату  І-ІІІ ступенів Чернігівської обласної ради.
Урочиста частина заходу відбулася в районному Будинку культури, де гостей зустрічала розмаїттям вишивок виставка робіт учите ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 609 | Додав: Admin | Дата: 01.07.2016

Загальноосвітній навчальний заклад ІІ-ІІІ ступенів “Вечірня (змінна) спеціальна школа № 27” міста Києва

Наші учні паралельно навчаються у таких закладах:
— Київський професійний ліцей сфери послуг;
— Київське вище регіональне професійне училище будівництва;
— Київське професійне училище швейного та перукарського мистецтва;
— Київський професійний ліцей технологій та дизайну виробів із шкіри;
— Муніципальна академія циркового мистецтва.
 
Перелік документів для вступу до школи:
— заява;
— документ про освіту;
— паспорт;
— ідентифікаційний код;
— довідка від лікаря (форма №086-У);
— пенсійне посвідчення;
 
Контакти: 04080, м.Київ, Цимлянський п ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 763 | Додав: Admin | Дата: 20.06.2016

Хорошее образование глухим всегда было получить нелегко.
В конце 90-х - начале 2000-х гг. начали создаваться условия для нового направления в педагогике - инклюзии, что подразумевает вовлечение ребенка с нарушениями слуха в мир слышащих детского садика, школы, института. Этот способ обучения, по идее, помогает ребенку понимать мир слышащих, получать социальные навыки. Но при этом образование может получиться сильно адаптированным, упрощенным. Глухой ребенок учится в массовой школе, и только в ней.
Мейнстриминг - это возможность для неслышащего ребенка получить дополнительное, более качественное образование в массовой школе или гимназии. То есть он прикреплен к спецшколе для глухих, но по некоторым предметам учится в более продвинутой школе. Вместе с учеником на занятиях обязательно присутствует переводчик РЖЯ. Школьник в программе мейн- стриминга получает хорошее образ ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 921 | Додав: Admin | Дата: 15.06.2016

Долаємо бар'єри: інклюзивне освітнє середовище для учнів з порушенням слуху в системі ПТО
 
24 травня 2016 року, на базі ДНЗ “Одеський центр професійно-технічної освіти”, відбувся науково-методичний семінар на тему “Інклюзивне освітнє середовище для учнів з порушенням слуху в системі професійно-технічної освіти”.
Організаторами заходу були ДНЗ “Одеський центр професійно-технічної освіти”, Національна академія педагогічних наук України та Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти в Одеській області. Семінар проходив у режимі онлайн за участі представників органів управління освітою, професійно-технічних та інтернатних закладів, соціальних служб, громадських організацій, батьків, учнів закладів професійно-технічної освіти, ЗМІ.
Метою проведення семінару був пошук оптимальних шляхів заб ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 757 | Додав: Admin | Дата: 06.06.2016

У статті розглядаються основні вимоги до фахової компетенції вчителів предмету “Українська жестова мова”, який запроваджено у загальноосвітніх спеціальних школах для дітей глухих та зі зниженим слухом відповідно до Наказу МОН № 852 від 11 вересня 2009 року.
Перш за все, йдеться про вимогу стосовно викладання жестової мови вчителем, який є носієм УЖМ. Такою апріорі є нечуюча особа, для якої жестова мова є рідною.
Розглядаються такі важливі критерії фаховості вчителів української жестової мови, як наявність вищої освіти, володіння методиками викладання і, найголовніше, – досконале знання УЖМ.

Постановка проблеми: У зв’язку із запровадженням у спеціальних загальноосвітніх школах для дітей глухих та зі зниженим слухом навчального предмету “Українська жестова мова” та внесення змін до Типових навчальних планів спец ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 922 | Додав: Admin | Дата: 15.05.2016

22 березня 2016 року, на базі Одеської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №91 I-III ступенів, відбувся круглий стіл на тему “Науково-методичне забезпечення предметно-практичного навчання дітей з порушеннями слуху”. Він був ініційований та проведений автором статті за підтримки вищезазначеного закладу.
Метою заходу було обговорення питання щодо створення нового сучасного підручника для підготовчого класу з предметно-практичного навчання для глухих дітей. Адже в умовах реформування освіти в Україні неможливо якісно та ефективно створювати навчально-методичне забезпечення для навчання дітей з порушеннями слуху без участі в цьому процесі практиків.
Саме тому до роботи в круглому столі були залучені практики - вчителі початкової ланки, вчителі-дефектологи спеціальних навчальних закладів для дітей з порушеннями слуху, а саме: педагоги Одеської спеціаль ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 551 | Додав: Admin | Дата: 21.04.2016

У статті проведено егзегетично-богословський аналіз розповіді з Євангелія від Марка про зцілення людини з вадами слуху і мовлення. На основі цього аналізу подано деякі висновки про місце осіб з мовленнєво-слуховими труднощами в Церкві та суспільстві нашого часу, про необхідність підтримки та сприяння їх інтеграції в суспільне і церковне життя.
Діяльність Ісуса з Назарета, “якого Бог помазав Святим Духом та силою і який прийшов, добро творячи та зціляючи всіх” (Ді 10,38), притягує до сьогоднішнього дня увагу не лише християн, але й усіх людей доброї волі, які шукають відповіді на найглибші життєві запитання, а також прагнуть зрозуміти феномен цієї людини, Ісуса, який міг сказати про себе: “Я – путь, істина і життя! Ніхто не приходить до Отця, як тільки через мене” (Йо 14,6). За думкою Папи Івана Павла ІІ, “Церква тому одному прагн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1072 | Додав: Admin | Дата: 19.03.2016

(До 111-річниці з дня народження видатного українського вченого)

В статті описано життєвий та педагогічний шлях відомого українського вченого, організатора освіти й науки Івана Панасовича Соколянського (1889-1960) – сподвижника науково-дослідних інститутів педагогіки та дефектології України. Відмічено вдале поєднання у діяльності вченого вирішення загально-педагогічних проблем та питань, що пов’язані з навчанням та вихованням дітей з особливостями психофізичного розвитку. Описано необхідність навчання глухих дітей жестовою мовою.

Діяльність відомого вітчизняного вченого Івана Панасовича Соколянського проходила у складних суспільно-політичних та економічних умовах. Під час всіх періодів свого життя він займав активну життєву позицію, виступаючи в перших рядах передових прогресивних сил, беручи участь у всіх соціально-політичних подіях к ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1025 | Додав: Admin | Дата: 07.03.2016

В даній статті висвітлено власний початковий досвід роботи першого року викладання предмету “Українська жестова мова”. Викладено констатувальні факти, що постають з введенням зазначеного предмету, а саме: невірне трактування лексичного значення слова, яке формується у дітей з порушеннями слуху, на основі лише словесної мови, висвітлено своєчасність і доцільність введення нового предмету для загального розвитку глухих учнів.

Для вітчизняної сурдопедагогіки було зроблено чимало такими сподвижниками як Ярмаченко М.Д., Засенко Н.Ф., Засенко В.В., Рау Н.О., Боскіс Р.М. та багато інших. Прорив сурдопедагогіки в життя, в практику серед нечуючого контингенту приніс дивовижні успіхи. З’явилися нечуючі педагоги, які також сіють розумне, добре і вічне. Власне поява нечуючих педагогів і знаменує новий виток у сурдопедагогічній спіралі. Часто стикаємося з люд ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1343 | Додав: Admin | Дата: 28.02.2016

« 1 2 ... 6 7 8 9 10 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024