П`ятниця, 21.09.2018, 12:55
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [93]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [61]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка

Наша дочь Анастасия потеряла слух в 2 года. Причина - поражение слухового нерва антибиотиками. Для нас, родителей, это был шок! Я категорически была против специального садика. Наивно думала: хороший массовый садик, плюс забота, плюс занятия дома дадут положительный результат. Увы, этого не случилось...
В очень хорошем садике наша дочка не участвовала ни в каких мероприятиях, а тихонько сидела на стульчике. Не видели мы результатов и от домашних занятий. Нас¬тя не заговорила, хотя работали мы все с ней много, но, как оказалось позже, непрофессионально. Вот только один пример: мы много дочери читали, но сидели рядом, а надо сидеть напротив, чтобы ребенок видел артикуляцию звуков. К нам, учителям по профессии, это понимание пришло позже, но мы сразу поняли: без специального обучения не обойтись. И в 4 года наша дочка начала посещать детский садик для слабослы ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 63 | Додав: Admin | Дата: 01.07.2018

Зараз моїй дитині вже 16 років. Історія моя може стати для когось прикладом того, як не допустити подібних помилок у навчанні і вихованні дитини, що має проблеми зі слухом.
Моя дитина народилась чуючою. У півтора рочки вже вимовляла звуки, окремі слова. Але потім різко перестала. Так продовжувалось до 3-х років. Потім ми повезли дитину в Київ, до Академії медичних наук, в Інститут отоларингології імені О.С.Коломийченка, до Дитячого сурдологічного центру. Нам поставили діагноз: глибоке порушення функцій звукосприймального апарату, глухота 3 ст. Після обстеження причиною швидкої втрати слуху виявилась генетика по лінії батька, яка передається по жіночій лінії.
Донька відвідувала дитячий садок з 2-х років. У 7 років пішла до школи. З першого до четвертого класу Аня засвоювала програму. Я не працювала, тому весь час займалася з донькою. Особливих проблем у психологічн ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 69 | Додав: Admin | Дата: 25.06.2018

Основна причина моєї участі в обговоренні цієї теми - це тривога за майбутнє корекційної педагогіки, тривога за те, що огулом, скопом усіх дітей, які потребують спеціальних умов навчання, направляють до масової школи. Говорю про це, бо все своє життя була пов`язана з такою категорією дітей, адже працюю вчителем-дефектологом понад 40 років.

Звичайно, інклюзивна освіта повинна бути. Та чи всі діти зможуть навчатись в умовах масової школи?
Спроби підміни чи заміни спеціальної освіти тотальною інклюзією, її поспішне втілення можуть призвести до втрати дітьми з особливостями розвитку можливості отримати освіту, яка б забезпечила їх ріст у психічному, соціально-культурному напрямку. Та чи інша модель інтеграції повинна бути доступна і корисна дитині. На сьогоднішній день масові школи не готові організувати якісний навчальний процес для дітей з особли ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 60 | Додав: Admin | Дата: 19.06.2018

“Інклюзивна освіта”, “інтегрування”, “дитина з проблемами слуху і масова школа”, “інклюзивний підхід”, “якісна освіта для дітей з особливими потребами” — дискусії з цих та інших, пов’язаних з даною темою, питань сьогодні вже давно вийшли за рамки обговорення вузького кола фахівців. Вони хвилюють батьків особливих дітей, непокояться спеціалісти, аби не втратити вмить те, що напрацьовувалось не роками — десятиліттями. Не стоять осторонь і громадські інститути, адже мова йде не про метал, який за несприятливих умов ржавіє, не про дерево, яке неможливо виростити, якщо не створити для цього умов. Наша розмова про найцінніше, найдорожче від будь-яких скарбів — дітей, тим більше дітей з особливими потребами.
Народження дитини… Для кожної родини — це радість, щастя, нові пл ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 68 | Додав: Admin | Дата: 03.06.2018

Вопрос о возможностях развития познавательной деятельности глухих — один из центральных в сурдопедагогике и сурдопсихологии. От его решения в значительной степени зависит решение ряда конкретных педагогических и методических вопросов, связанных с практикой специально организованного обучения и воспитания глухих детей. Актуальность проблемы обуславливается и тем, что продолжительное время бытовало неверное представление о глухонемоте и о возможностях развития глухонемых.
В древнем мире и в эпоху средневековья глухонемота объявлялась “наказанием господним”, поэтому даже мысль сделать что-то для улучшения положения глухонемых считалась святотатством. Не понимая обусловленности немоты глухотой, зачастую пытались отыскать у глухонемых людей какие-то недостатки в речевом аппарате. Оперативное вмешательство (подрезывание малого язычка, оперирование голосовых ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 122 | Додав: Admin | Дата: 11.02.2017

Вітчизняній сурдопедагогіці  вже понад 210 років. За цей тривалий час вона пройшла непростий шлях — від зародження та становлення до визнання. Протягом цього часу з’являлись навчальні заклади для дітей з порушеннями слуху. По-різному складалася їхня доля. Частина згодом пішла в небуття, інші продовжували певний період розвиватись, а деякі з них дійшли до нашого часу. Ці заклади виникали не просто так. Їхній появі потрібно завдячувати людям, які співчували глухонімим та намагалися полегшити їхню долю. Вони зробили вагомий внесок у розвиток вітчизняної сурдопедагогіки. Серед всіх інших варто виокремити імена І.Бардаха, В.М.Вєтухова, Є.К.Андрієвського та М.Д.Варди. Заклади, створені цими людьми, 2016 року відзначили ювілейні дати:  145 років виповнилося Єврейській школі глухонімих у Львові (І.Бардах), 120 років — Харківській школі (училищу) для глухоні ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 158 | Додав: Admin | Дата: 06.01.2017

Нещодавно у м.Києві відбувся Всеукраїнський навчальний семінар “У Вас особлива дитина”, організований за сприяння Всеукраїнської громадської організації “Наукове товариство інвалідів “Інститут соціальної політики”. До участі були запрошені фахівці освітніх і реабілітаційних закладів та батьки дітей з особливими потребами. Відгукнулись на запрошення майже 70 учасників з різних регіонів України. Виконавчий директор ВГО Світлана Задунайська спланувала плідну роботу впродовж двох днів за участю провідних фахівців та талановитої молоді.
Пізнавальним був виступ Тетяни Скрипник, доктора психологічних наук, професора кафедри спеціальної психології, корекційної та інклюзивної освіти Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (м.Київ). Свою доповідь-презентацію на тему “Сенсомоторна інтеграція в процесі життєдіяльності дити ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 103 | Додав: Admin | Дата: 24.12.2016

Мільйони людей самого різного віку у всьому світі страждають від проблем, пов'язаних з втратою слуху. Це фізична проблема здоров'я, яка може виникнути і розвиватися у будь-який час. В більшості випадків втрата слуху відбувається поступово і в більшості випадків завжди безболісно. Люди можуть протягом декількох років не помічати, що проблема існує в їхньому житті, адже хвороба розвивається настільки поволі, що спочатку може бути ледве помітною. В результаті поступового пропадає здатність людей чути звуки і голоси навколо них. А це впливає не тільки на них самих, але і на життя навколишніх людей.
Зовсім інакше йде справа з дітьми. Батькам необхідно звертати особливо пильну увагу на наступні категорії дітей:

Групи ризику дітей першого року життя по приглухуватості і глухоті:
- діти, що народилися від багатоплідної вагітності;
- діти з мас ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 279 | Додав: Admin | Дата: 18.11.2016

У статті на основі зарубіжних досліджень розглядається питання про ранню комунікацію нечуючої дитини в умовах сім’ї, використання жестової мови у спілкуванні дітей з порушеннями слуху.
Звертається увага на взаємозв’язок невербального і вербального характеру спілкування нечуючих дітей з чуючими дорослими. Відзначається відносна бідність емоційних проявів дитини, обумовлена невмінням чуючих дорослих забезпечувати емоційно-дійове спілкування. Підкреслюється провідна роль білінгвального методу в навчально-виховному процесі нечуючих дошкільників.
Акцентується увага батьків та вчителів на тому, що доступ до повноцінної інформації відбувається, в першу чергу, за допомогою жестової мови, на її важливій ролі у розвитку нечуючої дитини.

Реалії сьогодення потребують нового підходу до таких компонентів системи освіти як виховання й навчання: вони ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 180 | Додав: Admin | Дата: 28.09.2016

Формування навичок читання та читацької культури у дітей з порушеннями слуху через впровадження білінгвального методу навчання на уроках літератури та в позаурочний час

Стаття присвячена проблемі формування інтересу до читання та читацької культури у нечуючих дітей через впровадження білінгвального методу на уроках літератури та в позаурочний час. Спираючись на актуальність використання жестової мови (ЖМ) у навчально-виховному процесі визначаються ефективні засоби спонукання глухої дитини до читання.
Звертається увага на створення двомовного середовища, в умовах якого формується інтерес до книги. Детально описані фрагменти уроків з української літератури, способи зацікавлення нечуючої особистості в самому процесі читання.

Читання є одним з головних показників внутрішньої культури людини. Читання високохудожньої літератури дозво ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 339 | Додав: Admin | Дата: 22.08.2016

1 2 3 ... 8 9 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018