Вівторок, 19.03.2024, 06:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта за кордоном

В умовах сьогодення, коли наші урядовці впроваджують інклюзію в закладах освіти і не прислухаються до думки стосовно збереження спеціальних шкіл, ми хочемо запропонувати переглянути коротеньке відео про шкільну освіту глухих в Японії, яке було надано Всесвітньою федерацією глухих в рамках вебінару на тему інклюзивної освіти.
Як ми бачимо з цього  відео, Японія пройшла шлях від повної заборони жестової мови в освітньому середовищі до повного включення жестової мови під час навчання.
Запрошуємо до перегляду.

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 235 | Додав: Admin | Дата: 11.03.2021

Образование за рубежом

27 октября 2017 года в структурном подразделении (с/п) "Курчатовской школы", а именно в корпусе для детей с нарушением слуха №101 им.С.Я.Кривовяза было проведено открытое родительское собрание. В нем по приглашению руководителя родительского комитета школы Михаила Пятницына приняли участие представители Центрального правления ВОГ и Московской городской организации ВОГ.

Этому событию предшествовали слухи, распространившиеся по всей Москве: мол, одну из старейших школ для глухих закрывают на капитальный ремонт и больше не откроют, школьный автобус у глухих отобрали и используют в других подразделениях Курчатовской школы, учителей лишают надбавок за работу в коррекционных классах, в летний городской детский лагерь, организованный в 101-ой школе, не пускают глухих детей и так далее, и тому подобное. Все эти претензии б ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 583 | Додав: Admin | Дата: 06.11.2017

Шановні члени Об'єднання нечуючих педагогів!

Науковці лабораторії жестової мови та Українського товариста глухих приділяють особливу увагу розширенню й активізації міжнародного наукового співробітництва. Завдяки такій співпраці є можливість налагоджувати успішні партнерські зв’язки, ефективніше проводити спільні наукові дослідження, обмінюватися знаннями й досвідом, реалізовувати міжнародні інформаційні проекти.
Одним з таких проектів є міжнародний проект імені Леонардо да Вінчі – “Поширимо жест” (https://www.spreadthesign.com/ua), що реалізується з 2008 року в рамках програми “Передача інновацій”, яка підтримана Шведським міжнародним відділенням освіти і навчання Ради Європи.
З кожним новим роком по проекту:
- залучаються команди нових країн;
- можливе ознайомлення і вивчення різних національ ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 515 | Додав: Admin | Дата: 11.01.2017

“Open Society Foundations” (“Фонд відкритого суспільства”) оголосив прийом заявок для участі у стипендіальній програмі “Інклюзивна освіта” (“Inclusive Education Scholarship Program”), старт якої розпочнеться влітку наступного року у школі Сірак’юзького університету освіти (Syracuse University’s School of Education), штат Нью-Йорк, США.
Термін подачі заявок: до 2 грудня 2016 року.

Мета програми: надати прихильникам інклюзії та працівникам освіти практику та знання для того, щоб привести реформу політики і практики освіти в своїй країні. Завдяки знанням, отриманим в рамках програми, організатори програми очікують, що учасники програми будуть поглиблювати своє розуміння всіх аспектів інклюзивної освіти та відігравати активну роль у розробці та реалізації інклюзивної практики ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 449 | Додав: Admin | Дата: 24.10.2016

Дитина-сирота це дитина, в якої померли чи загинули батьки; діти, позбавлені батьківського піклування, це діти, які залишилися без піклування батьків у зв'язку з позбавленням їх батьківських прав, відібранням у батьків без позбавлення батьківських прав, визнанням батьків безвісно відсутніми або недієздатними, оголошенням їх померлими, відбуванням покарання в місцях позбавлення волі та перебуванням їх під вартою на час слідства, розшуком їх органами внутрішніх справ, пов'язаним з ухиленням від сплати аліментів та відсутністю відомостей про їх місцезнаходження, тривалою хворобою батьків, яка перешкоджає їм виконувати свої батьківські обов'язки, а також підкинуті діти, батьки яких невідомі, діти, від яких відмовилися батьки, та безпритульні діти.
Дивитися зворушливий фільм про те, як глухі сироти Московського центру сприяння сімейному вихованню “Сонячне коло& ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 571 | Додав: Admin | Дата: 28.11.2015

У липні 2015 року в Афінах (Греція) відбувся 22-й Міжнародний конгрес освіти глухих (МКОГ). Він, як і попередній конгрес, засудив рішення 2-го Міжнародного конгресу глухих, що відбувся у Мілані у 1880 році, про те, що освіта глухих має засновуватись не на жестовій мові, а на усному методі навчання.
Проте, на жаль, мусимо зазначити, що конгрес 2015 року був проведений без дотримання принципу доступності інформації для багатьох делегатів конгресу.
Джеймс Такер, завуч Мерілендської школи для глухих (США), побував на цьому конгресі і поділився своїми враженнями:
“П’ятиденний досвід роботи на конгресі виявився для мене неперевершеним, і дав можливість попрацювати з колегами - 650 делегатами з 61 країни. З них 122 делегати були глухими і слабочуючими. Всього зроблено 440 презентацій, дев’ять пленарних презентацій, 88 презентацій на 17 симпозіумах, 262 ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 620 | Додав: Admin | Дата: 01.11.2015

Передмова
Однією з головних проблем, з якими ми постійно стикаємося у процесі навчання й виховання глухих дітей, є проблема розвитку мовлення. Через те, що глуха дитина не в змозі самостійно, природним шляхом поповнювати свій словниковий запас і розвивати навички спілкування, сурдопедагоги мають проблеми у сфері формування у вихованців навичок соціально-емоційного розвитку і пізнання світу.
Учасники українсько-голландського проекту МАТНА ЛІІСЕ намагаються знайти шляхи вирішення цих проблем, використовуючи стратегію, що спирається на дану дитині від природи здатність до розвитку мовлення в процесі спілкування. Використання цього природного методу викликає критику з боку колег, які вважають, що цей природний процес у нашому класичному аудіо-вербальному навчанні не забезпечить достатньої підтримки розвитку мовлення. Ця теза була б правильною, якби малася на увазі ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 1219 | Додав: Admin | Дата: 11.10.2015

Всего четыре педагога совершили революцию педагогического воспитания в ХХ веке. Это американец Джон Дьюи, немец Георг Кершенштейнер, итальянка Мария Монтессори и наш соотечественник Антон Макаренко.
Мария Монтессори стала первой в истории своей страны женщиной-доктором. Всю жизнь она проработала с детьми, создав путём точных наблюдений уникальную систему образования для разностороннего и гармоничного развития ребёнка. А также сформулировала краткие заповеди-напоминания для родителей. Они просты, но если вдуматься в каждую из них - это многотомная мудрость в нескольких словах.
Если Вы будете хотя бы раз в год перечитывать этот список, то взаимоотношения с детьми могут выйти на качественно новый уровень, а ребенок вырастет более развитой и гармоничной личностью:
1.Детей учит то, что их окружает.
2.Если ребенка часто критикуют - он учится осуждать.
3.Ес ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 686 | Додав: Admin | Дата: 17.01.2015

Увага! Пропонується участь у польсько-українському освітянському проекті

Шановні члени УТОГ!

Українське товариство глухих інформує про введення в дію короткочасного польсько-українського проекту, який передбачає проведення тренінгів для чуючих батьків та їхніх глухих дітей.
Конкретна мета проекту: знаходження спільної мови обох сторін засобом жестової мови, що сприятиме соціалізації та взаємоінтеграції у спілкування батьків та дітей.
Для цього проектом передбачено проведення табору на території Польщі (місто Перемишль), який функціонуватиме протягом 4 (чотирьох) днів в кінці жовтня місяця 2014 року.
До роботи в проекті залучається 10 українських глухих/слабочуючих дітей та одна/один мати/батько на кожну дитину (таким чином: 10 дітей + 10 чуючих батьків). Вік дитини - від 7 до 10 років.


Що мають зробит ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 681 | Додав: Admin | Дата: 20.08.2014

Как известно, московские неслышащие педагоги вновь объединяются. В феврале было принято решение создать общественную организацию “Объединение глухих учителей” без образования юридического лица.
Совершим небольшой экскурс в прошлое. Идея объединить глухих учителей принадлежала кандидату педагогических наук Ирине Цукерман еще в начале девяностых годов. Ее поддержал тогдашний председатель МГО ВОГ Игорь Абрамов и проявил инициативу в образовании МАГУ (Московская Ассоциация Глухих Учителей). На первом собрании в 1994 году присутствовало 16 педагогов, а через год численность членов МАГУ увеличилась до 51 человека. Возглавила первую в мире ассоциацию неслышащих педагогов учитель Люблинской школы, почетный работник общего образования РФ Мария Евсеева.
Неслышащие преподаватели разных школ встречались, делились своими новаторскими наработками, изучали опыт зарубежно ... Читати далі »

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 899 | Додав: Admin | Дата: 01.04.2014

1 2 3 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024