П`ятниця, 26.04.2024, 15:30
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2015 » Листопад » 1 » На 22 Міжнародному конгресі освіти глухих
16:59
На 22 Міжнародному конгресі освіти глухих

У липні 2015 року в Афінах (Греція) відбувся 22-й Міжнародний конгрес освіти глухих (МКОГ). Він, як і попередній конгрес, засудив рішення 2-го Міжнародного конгресу глухих, що відбувся у Мілані у 1880 році, про те, що освіта глухих має засновуватись не на жестовій мові, а на усному методі навчання.
Проте, на жаль, мусимо зазначити, що конгрес 2015 року був проведений без дотримання принципу доступності інформації для багатьох делегатів конгресу.
Джеймс Такер, завуч Мерілендської школи для глухих (США), побував на цьому конгресі і поділився своїми враженнями:
“П’ятиденний досвід роботи на конгресі виявився для мене неперевершеним, і дав можливість попрацювати з колегами - 650 делегатами з 61 країни. З них 122 делегати були глухими і слабочуючими. Всього зроблено 440 презентацій, дев’ять пленарних презентацій, 88 презентацій на 17 симпозіумах, 262 друкованих презентацій-доповідей і 81 виступ у вигляді постерів. Адреса конференції в інтернеті http://www.iced2015.com/en/.
Попередній, 21-й Міжнародний конгрес у Ванкувері (Канада) 2010 року затвердив історичну резолюцію під гаслом: “Нова ера: участь глухих і співпраця”. Цей документ рішуче відхилив усі прийняті в Мілані на конгресі 1880 року (Італія) резолюції і підтримав використання жестових мов та участь глухих громадян в процесах прийняття рішень у всіх аспектах їхнього життя.
Тож конгрес у Афінах за темою “Різні методи навчання, але одна мета” був проведений в дусі ванкуверського конгресу, а кілька провідних доповідачів підкреслили необхідність визнати різноманітні потреби студентів та учнів і важливість бути відкритими для всіх мов і філософій спілкування/комунікації, а також різних педагогічних підходів.
Але, на жаль, на афінському конгресі лише 40% презентацій обслуговувались перекладачами міжнародної жестової мови й лише одна кімната семінару була оснащена системою субтитрування. Це призвело до скарг з боку нечуючих делегатів конгресу. Їх обурило те, що вони заплатили повний реєстраційний внесок у сумі 850 доларів, але не мали можливості доступу до інформації всіх семінарів.
Делегати звернулись з проханням зобов’язати членів комітету МКОГ негайно розробити директиви для проведення майбутніх заходів з метою забезпечення на них принципу універсального мовного доступу до всієї інформації на міжнародній жестовій та англійській мовах (у друкованій формі, у вигляді субтитрів і розмовною мовою).
Ми всі плекаємо велику надію на те, що наступний міжнародний конгрес освіти глухих, який відбудеться в місті Брисбен в Австралії у липні 2020 року, буде доступний на 100 % для всіх його делегатів”.

Категорія: Освіта за кордоном | Переглядів: 628 | Додав: Admin | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024