Вівторок, 16.01.2018, 16:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [87]
Законодавство [43]
Сурдопедагогіка [82]
Освіта глухих [149]
Освіта України [47]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [60]
Адміністратор сайту [7]
Пошук
Вхід на сайт
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих
На початку виступу дозвольте висловити вдячність Центральному правлінню Українського товариства глухих в особі голови ЦП УТОГ Ю.П.Максименка та його заступника Г.М.Мережко за ту увагу, яка приділяється спецшколам України. Особлива подяка за організацію цієї конференції, яка актуальна саме сьогодні, коли вирішуються нагальні проблеми розвитку освіти.
Педагогічний колектив Київської спецшколи-інтернату №6, відчувши подих XXI століття, зосередив зусилля на розробці нових підходів до організації навчально-виховного процесу. Зокрема, на всіх рівнях навчання відбувається поступове переорієнтування педагогів на концепції, в центрі яких знаходиться особистість дитини з її потребами і інтересами, життєвими проблемами і перспективами.
Суттєві зміни відбулися в програмах з трудового навчання в нашій школі. Учні 10-х класів, починаючи з 1998 року, вперше отримали можливість навчатися за програмою повної загальноосвітньої сер ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 386 | Додав: jurist | Дата: 08.07.2013

Вивчення літературних джерел щодо проблеми розвитку усного зв'язного мовлення дітей зі зниженим слухом доводить її актуальність і значущість для сурдопедагогічної теорії і практики.
Перебування зазначеної категорії дітей в умовах постійного інформаційного дефіциту, обмеженість можливостей їх мовленнєвого розвитку негативно позначаються на оволодінні змістом будь-якого навчального предмету у певному обсязі. Досить серйозно ця проблема постає у контексті роботи над літературним твором. Виходячи з цього, ми б хотіли бодай певною мірою розглянути роль і можливості навчального процесу як головного чинника у формуванні усного зв'язного мовлення учнів на уроках рідної і зарубіжної літератури. Саме уроки літератури, як ніякі інші, відкривають необмежені можливості для духовного, естетичного і мовленнєвого розвитку школярів.
Аналіз усних зв'язних висловлювань слабочуючих учнів на уроках літератури засвідчив, що вони нерід ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 672 | Додав: jurist | Дата: 07.07.2013

Мета і завдання, які стоять перед школою для дітей з вадами слуху, єдині з метою і завданнями, які стоять перед масовою школою. Загальноосвітня школа покликана виховувати всебічно розвинену людину, майбутнього члена нашого суспільства.
Але в зв'язку з тим, що школа для дітей з вадами слуху призначена для особливого контингенту учнів - глухих, слабочуючих, пізнооглухлих і позбавлених мови, вона має специфічні завдання, головне з яких - формування в учнів словесної мови.
Враховуючи важливу роль усної мови як засобу спілкування, слід зважати на те, що перше головне завдання навчання глухих, слабочуючих і пізнооглухлих вимови полягає у забезпеченні виразності їхньої усної мови. Друге завдання пов'язане з розвитком мови як засобу мислення, як бази для оволодіння мовою і полягає у тому, щоб домогтися максимальної її членороздільності.
Активність учнів - це запорука ефективного навчання як процесу. Формування у дітей ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 508 | Додав: Admin | Дата: 02.07.2013

У Резолюції XII Всесвітнього конгресу ВФГ зазначено, що 80% глухих людей світу не одержує навіть початкової освіти. На такому фоні Україна має вагомі здобутки в одержанні освіти особами з вадами слуху. У нашій країні є глухі і слабочуючі, котрі мають різний рівень освітньої підготовки: початкову освіту, неповносередню, загальну і спеціальну середню та вищу освіту. Втім, порівняння цифрових показників свідчить про те, що найбільша кількість осіб з вадами слуху має початкову освіту, незначна - неповну середню, ще менше - середню (середню спеціальну). Вищу ж освіту має малочисленна кількість нечуючих в Україні (0,7 %). Таким чином, рівень освіти нечуючих потребує підвищення, хоч у цьому плані є певні позитивні зрушення за останнє десятиріччя.
Сьогодення вим ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 518 | Додав: Admin | Дата: 29.06.2013

 

Заснування у 1968 році лабораторії сурдопедагогіки, як самостійної одиниці, було здійснено при Інституті педагогіки за ініціативи та фінансової підтримки Центрального правління Українського товариства глухих (голова ЦП УТОГ - К.Філонок. заступник - Т.Філяніна).
Теми досліджень, які ініціювало Центральне правління, впродовж більш як двадцятирічного періоду співробітництва (голови ЦП УТОГ: Ф.Семко, П.Шпак, Ю.Максименко) були актуальними та перспективними. Це, зокрема, навчання дорослих у вечірніх школах для глухих, виховання глухої дитини в сім'ї, покращення дошкільної підготовки та удосконалення навчально-виховного процесу у школах-інтернатах для глухих дітей.
Для вечірніх шкіл були підготовлені програми, методичні посібники з використання технічних засобів (М.Медведев), з української, російської мов (Є.Пущин, Г.Чефранова, Р.Якуб ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 381 | Додав: Admin | Дата: 27.06.2013

Ми живемо сьогодні, наприкінці двадцятого сторіччя, у світі, сповненому тривог, але водночас і дивовижних перспектив на майбутнє. А проте ми спроможні контролювати свою долю і змінювати своє життя, сподіваючись на краще, чого попередні покоління навіть уявити собі не могли.
Сьогодні у Львівській спецшколі-інтернаті для глухих дітей ім.Марії Покрови працюють педагоги з вадами слуху. Це Олег Думинець і Валентин Шестаков.
Коротко розповім, як я йшов до професії педагога.
Я народився 7 лютого 1965 року у Львові, в сім'ї службовця. Слух втратив внаслідок родової травми. З 1969 року навчався у Львівській спецшколі-інтернаті №101 для глухих дітей. Під час навчання захоплювався точними науками, зокрема математикою, і тому в майбутньо ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 498 | Додав: Admin | Дата: 25.06.2013

Для осіб з вадами слуху у нашій країні створена державна система освіти, яка пройшла тривалий шлях у своєму становленні та розвитку. На сучасному етапі дана система в основному відповідає структурі освіти, визначеній Законом про освіту в Україні.
Першою ланкою є дошкільна освіта. Тут наявні вагомі здобутки у навчанні та вихованні дітей з вадами слуху дошкільного віку. За останні десятиріччя значно зросла мережа спеціальних закладів та кількість дітей, які в них перебувають. Існують також дошкільні відділення (групи) при школах-інтернатах, що дає можливість забезпечити наступність у навчанні дітей та посилює відповідальність педагогічного колективу за якість їхньої підготовки до навчання у 1-му класі.
Позитивним можна вважати організацію диференційо ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 3044 | Додав: Admin | Дата: 22.06.2013

Вивчаючи історію навчання глухих в Україні, починаючи з дореволюційного періоду, не можна не згадати Івана Панасовича Соколянського, видатного педагога, вченого-дефектолога, науковця-експериментатора.
Педагогічна громадськість України відзначила у 1999 році 110-у річницю від дня його народження. Діапазон наукових інтересів вченого широкий і багатогранний. Науково-дослідна і педагогічна діяльність І.Соколянського включала широке коло загальнопедагогічних проблем. Особливо плідною була його робота, що припадає на період створення фундаменту педагогічної теорії та практики в 20-30-ті роки, які характеризуються значним підвищенням національно-культурного розвитку, створенням власної системи народної освіти. І.Соколянський стояв біля джерела становлення й раннього періоду розвитку вітчизняної педагогіки як самостійної наукової галузі.
І.Соколянський - ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 773 | Додав: Admin | Дата: 19.06.2013

Фашистська окупація України завдала значних збитків не тільки народному господарству республіки, але й культурі, освіті ій науці. За ці роки було знищено 8104 шкільних приміщень і частково зруйновано 10052. Тільки системі Міністерства освіти УРСР було завдано збитків майже на 6 млрд. карбованців.
За роки німецької окупації більшість приміщень спеціальних шкіл було зруйновано; підручники, науково-методичну та художню літературу навчальних закладів знищено; шкільне майно пограбовано. Вчителі і вихователі шкіл для глухих дітей частково були евакуйовані. Ті ж, що не змогли виїхати, використовувалися німцями як чорнороби.
Голод під час окупації призвів до загибелі 7 вчителів харківських спеціальних шкіл. В катівнях гестапо було замучено 30 кращих педагогів.
Лише окремі школи для глухих дітей під час німецької окупації мали змогу працювати, однак кількість учнів у них була мізе ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 606 | Додав: Admin | Дата: 17.06.2013

Хочу рассказать о неизвестных многим сведениях, которые находятся в Музее истории Украинского общества глухих при Культурном центре УТОГ. Неслышащая соседка из нашего дома случайно обнаружила в купленной ею книге интересные сведения о школе глухонемых на Волыни и передала ее мне для музея. Книга эта - из серии "Зодчие России”, автор Тома де Томон, выпуск 1980 года.
На стр.57, в небольшом очерке под заголовком "Институт на Волыни”, описано, как создавалось и строилось первое учебное заведение для глухонемых в Украине.
Эта информация говорит о том, что са ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 729 | Додав: Admin | Дата: 16.06.2013

« 1 2 ... 11 12 13 14 15 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018