П`ятниця, 29.03.2024, 01:00
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Кожна людина, незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного та розумового порушення, має право на рівний доступ до якісної освіти та право вибору навчального закладу і форми навчання.
Як сказано в “Положенні про організацію інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах”, інтегроване навчання, враховуючи індивідуальні відхилення розвитку, базується на тому, що всі діти мають право на самоствердження в суспільстві, а кожна дитина гідна поваги внаслідок її унікальності.
Головною метою інтегрованого навчання є створення умов для особистісного розвитку творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими потребами.
Основними завданнями інтегрованого навчання є:
•забезпечення права дітей з особливими потребами на здобуття загальної середньої освіти в умовах загальноосвітні ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 892 | Додав: jurist | Дата: 30.09.2014

Вперше познайомилася з проблемою навчання слабочуючих дітей у 1966 році. Саме 60-ті роки були початком роздільного навчання глухих і слабочуючих (туговухих - тоді говорили) дітей. Саме ця референція дала поштовху розвитку спецметодик роботи з цими подібними, але й різними за особистісними особливостями та можливостями дітьми.
Розбудова особистісно-зорієнтованого процесу в спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті потрібна в такій же мірі, як і в загальноосвітній.
Кожна школа розробила та реалізовує систему особистісно зорієнтованої освітньо-виховної системи, яка сприяє становленню особистості школяра з вадами слуху як суб'єкта власної життєвої творчості - особистості, здатної зорієнтуватися в умовах швидкозмінного соціуму, визначити мету своєї діяльності, скласти план та добрати соціально сприятливі засоби досягнення своєї мети, реалізувати заплановану діяльніст ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 862 | Додав: jurist | Дата: 25.09.2014

Початок нового навчального року спонукає педагогів до праці і пошуків. Своїми думками стосовно проблем, які необхідно вирішити, ділиться нечуючий викладач інформатики Львівської спецшколи-інтернату Марії Покрови Валентин Шестаков.
Для людини з вадами слуху головною проблемою є її адаптація в навколишньому середовищі, тобто в соціумі, яке, на відміну від неї, складається з особистостей, які володіють слухом. Як знайти своє місце у цьому соціумі? Це питання хвилює нечуючих учнів і їхніх батьків. Безумовно, в період дорослішання у будь-якої дитини, а особливо у такої, яка має проблеми зі здоров’ям, повинна бути вихована та закріплена тверда впевненість щодо її позитивного розвитку у майбутньому. Тому на етапі виховання серйозна увага має бути приділена професійній орієнтації такої особистості, тобто вибору майбутньої професії. З досвіду знаю, що цьому питанню не приділяєт ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 695 | Додав: jurist | Дата: 18.09.2014

У 20-30-ті роки XX ст. в Києві функціонували Всеукраїнські політехнічні курси для інвалідів (ВУПКІ), створені у 1923 році за ініціативою Народного комісаріату соціального забезпечення (НКСЗ). Про діяльність цих курсів в педагогічній літературі та матеріалах Українського товариства глухих зустрічаються лише побіжні згадки, між тим архівні матеріали свідчать, що педколективом зазначеного закладу за порівняно короткий термін було накопичено значний досвід у справі навчання інвалідів, зокрема зі слуху.
Отже, курси мали на меті надати своїм слухачам загальну освіту об'єднань інвалідів. Також курси ставили завдання розвитку політичного і культурного рівня, самостійності й ініціативи, трудової дисципліни своїх вихованців. Крім навчально-виховної роботи, одним з напрямків діяльності курсів було “вивчення фізіологічного, психологічного та душевного стану тих, що навчаються, ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 754 | Додав: jurist | Дата: 12.09.2014

Одним з пріоритетних завдань Українського товариства глухих є повсякденне піклування про підвищення освітнього, а відтак й інтелектуального рівня інвалідів зі слуху. На цю важливу проблему неодноразово звертали увагу у своїх виступах голова УТОГ Ю.П.Максименко та інші провідні діячі УТОГ. Однак ця проблема, попри певні позитивні зрушення, що намітилися в останні роки, продовжує залишатися актуальною. Між тим, в умовах кардинальних соціально-економічних, ринкових змін, що відбуваються зараз в Україні, коли зростає попит на високоосвічені, належним чином підготовлені кадри, питання соціалізації глухих, набуття ними гідного місця в соціумі, включаючи й їх конкурентоспроможність на ринку кваліфікованої робочої сили - набувають особливої гостроти.
Тому цілком виправданим є занепокоєння представників керівних ланок УТОГ, активістів Товариства, вчених, провідних педагогів-дефектоло ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 649 | Додав: Admin | Дата: 12.08.2014

Вперше в Україні і, зокрема, в нашому місті вже шостий рік реалізується програма “Соціальна реабілітація та інтеграція в суспільство глухих дітей на основі дотримання ідеології гуманістичної освіти, визнання пріоритетності духовних цінностей дитини, її потреб, інтересів, можливостей та здоров'я”.
Ці новації - вимога часу і спроба відмовитись від стандартного підходу до навчання дітей із вадами слуху, підготувати їх до виходу на ринок праці.
“Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна. Виховання такої дитини повинне бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим” - ці слова В.О.Сухомлинського стали гаслом для працівників закладу нового типу, який відкрився у Хмельницькому з ініціативи батьків та за підтримки міської влади у 1999 році.
Це єдиний в Україні заклад для глухих дітей не інтернатного типу.
Потреба у від ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 861 | Додав: Admin | Дата: 02.08.2014

“Мама считает меня неполноценной! Она относится ко мне очно так же, как к своим глухим воспитанникам. Но я-то нормальная!” - жаловалась мне подруга. Мало ли кто в таком возрасте грешит на родителей, подумала я. Но познакомившись с семьей Светланы поближе, поняла, что в их доме действительно не все благополучно. Кто же виноват - мама или... ее профессия?
Анна Евгеньевна более 20 лет проработала воспитателем в школе-интернате для детей с ослабленным слухом. Она прекрасный сурдопедагог, ее искренне любят ребятишки и уважают коллеги. Но в последние годы любимая, казалось бы, работа все больше накладывает отпечаток на ее личность, а значит, и на семейную жизнь. В школе-интернате достаточно шумно, ведь глухие дети, не обладая слуховым контролем, кричат, бросают книги, хлопают дверьми. Поэтому, возвращаясь с работы, Анна Евгеньевна требует от домашних полной ти ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 537 | Додав: Admin | Дата: 31.07.2014

“Немота является самым сильным тормозом умственного развития глухонемого ребенка, растущего в среде слышащих”, - написала в свое время Наталия Рау, всемирно известный русский сурдопедагог, и логопед, основавшая в XIX столетии первое в Европе дошкольное учреждение для глухонемых детей. Но на дворе XXI век! И во львовской специализированной школе-интернате №101 “читают” Пушкина...
“В тот год осенняя погода стояла долго на дворе...” - руки взлетают, косички - в разные стороны! Двенадцатилетняя Ле¬на буквально дышит стихотворением...
- Глухонемой - человек с нормальным интеллектом, просто он ограничен в получении информации, - говорит директор школы Юрий Крамар. - Может быть, поэтому глухонемые дети в два раза быстрее способны овладевать компьютером, чем слышащие, - семилетний интернатовец в этом вопросе легко обходит десяти ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 697 | Додав: Admin | Дата: 12.07.2014

Останній дзвоник... Скільки в ньому спогадів і мрій, сподівань, радості і смутку, світлої печалі! Останній дзвоник - це прощання зі школою.
Спеціальна загальноосвітня школа №33 м.Хмельницького малиновою мелодією останнього дзвоника проводжала у самостійну дорогу семеро своїх випускників, які пройшли під вишитими рушниками на останню лінійку свого дитинства. Свято останнього дзвоника
Щирі слова та настанови прозвучали з вуст директора Г.М.Воробель. Свідченням особливої уваги влади до спеціальної освіти була присутність на святі заступника міського голови Г.М.Давиденка та начальника міського управління освіти В.Ц.Олійника. Григорій Михайлович сердечно привітав педагогів та школярів із закінченням навчального року, а Валерій Цезарович урочисто вручив атестати та свідоцтва випускникам.
На святі були присутні гості: Керен і Колєн Маклаути - директори американської гуманіт ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 553 | Додав: Admin | Дата: 30.06.2014

13 червня 2014 року польська делегація разом з головою Київської організації УТОГ М.М.Левицьким завітала до Київської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №6, де навчаються діти з вадами слуху і мовлення.

Фоторепортаж з місця подій.
У шкільному фойє. Шкільна галерея слави. Гості зацікавлено роздивлялися фотографії відомих випускників школи (Фото № 1).
В музеї історії школи. Гід - вчитель історії В.Пугачова розповідає про розвиток школи №6, шкільні традиції і вишивані рушники випускників 2014 року. Батьки піднімають рушники і діти проходять під ними, щоб їм щастило у житті (Фото № 2).
В шкільній Світлиці. В ній зібрані різноманітні предмети українського побуту, вжитку. Тут проводяться різноманітні шкільні заходи – вікторини, театралізовані вистави, брейн-ринги, зустрічі з відомими людьми… Ім&rs ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 557 | Додав: Admin | Дата: 24.06.2014

« 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024