Головна » Архів матеріалів
Про додатковий соціальний захист дітей-інвалідів, які є сиротами або позбавлені батьківського піклування у 2013 роціКиївська міська державна адміністрація РОЗПОРЯДЖЕННЯ №1108 від 05.07.2013
"Про додатковий соціальний захист дітей-інвалідів, які є сиротами або позбавлені батьківського піклування у 2013 році” Відповідно до статті 34 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення Київської міської ради від 21 лютого 2013р№23/9080 "Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 17 лютого 2011 №19/5406 "Про затвердження міської цільової програми "Турбота. Назустріч киянам” на 2011-2015 роки" та фінансування її заходів у 2013 році", з метою подальшого захисту соціально незахищених верств населення міста Києва та з нагоди відзначення Дня незалежності України у 2013 році, в межах функцій органу місцевого самоврядування: 1.Надати однораз
...
Читати далі »
|
Модельный закон об образовании лиц с ограниченными возможностями здоровья (специальном образовании)
Принят на двадцатом пленарном заседании Межпарламентской Ассамблеи государств-участников СНГ (Постановление №20-5 от 7 декабря 2002 года)
Настоящий Закон определяет правовые, организационные и финансовые основы получения образования лицами с ограниченными возможностями здоровья в соответствии с их способностями и возможностями в целях социальной адаптации и интеграции (реинтеграции) указанных лиц в общество, включая приобретение навыков самообслуживания, подготовки к трудовой, в том числе профессиональной, деятельности и семейной жизни.
Глава 1. Общие положения
Статья 1. Основные понятия
Для целей настоящего Закона применяются следующие понятия:
-специальное образование - дошкольное, общее и профе
...
Читати далі »
|
В Донецком техникуме промышленной автоматики обучаются студенты с недостатками слуха. Первый набор мы провели в 1996 году - было принято 14 человек, теперь это уже выпускная группа. Условия сегодняшней жизни, рост культурных запросов, а также профиль специальности "Ремонт и обслуживание ЭВТ и компьютерных сетей” приводит к увеличению численности студентов с нарушениями слуха: в 1997 году в спецгруппе было 17 человек, в 1998-м - 24, в 1999-м - 25. Всего в техникуме на 4-х курсах обучается 80 неслышащих студентов, в общежитии проживают 50 человек с недостатками слуха.
С самого начала обучения неслышащих в техникуме промавтоматики перед педагогическим коллективом была поставлена задача о воспитании и обучении полноценного студента безо всяких ски
...
Читати далі »
|
Вступая в третье тысячелетие, педагоги и ученые Украины изучают итоги работы средней школы. Какой же должна быть школа XXI столетия? Специалисты приходят к выводу, что учебно-воспитательный процесс новой школы необходимо нацелить на всестороннее развитие личности, развитие способности и готовности учащихся к социальной адаптации в сложном и противоречивом мире. Речь идет не только о массовой школе, но и работе всех специальных школ-интернатов.
Используя предоставленные школам за последнее время широкие полномочия в организации педагогического процесса. Киевская спецшкола-интернат №6 по инициативе директора Л.В.Шевченко начала перестройку своей работы.
Забота о социальной адаптации глухих детей - в традициях Киевской школы. В тяжелое послевоенное вр
...
Читати далі »
|
До революції 1917 року на території України існувало близько 15 різноманітних учбових закладів для глухонімих дітей. Як свідчать документи, надзвичайно багато уваги в них приділялось професійній підготовці глухонімих, чим ці школи вигідно відрізнялись від шкіл іноземних, де трудовому навчанню відводилось скромне місце. Професії були різноманітні, але переважали столярна справа, лозоплетіння, крій та шиття, в'язання. Тодішні сурдопедагоги, зокрема Микола Михайлович Лаговський, розуміли велику роль професійної підготовки для інтеграції глухих в суспільстві. Особливо розвинута була справа професійної підготовки в Олександрівській школі глухонімих в Катеринославській губернії, де директором був М.М.Лаговський. Школа співпрацювала з сусіднім механічним заводом і тому могла забезпечува
...
Читати далі »
|
КУДИ ПІТИ ВЧИТИСЯ ПІСЛЯ ШКОЛИ Сайт ОНП "Куди піти вчитися. Інтернет на допомогу нечуючим абітурієнтам" має на меті всебічно ознайомити абітурієнтів та їх батьків з Інтернет джерелами з даної теми.
...
Читати далі »
|
Саме це важливе питання було винесене Київською організацією глухих на порядок денний круглого столу, який відбувся у Культурному центрі глухих 22 травня 2013 року.
У контексті загальної теми на цьому заході розглядались наступні складові:
-про працевлаштування та створення умов для професійної кар’єри інвалідів зі слуху;
-про правовий захист та доступ інвалідів зі слуху до безоплатної правової допомоги;
-про медичну реабілітацію та доступ інвалідів зі слуху до різних видів медичної допомоги;
-про соціальне обслуговування та питання роботи перекладачів жестової мови.
З урахуванням різноманітності і важливості всіх цих проблем, до участі у круглому столі організатори запросили близько 50 осіб, серед них:
-перший заступник голови Українського товариства глухих І.І.Чепчина,
-начальник відділу по роботі з інвалідами Управління
...
Читати далі »
Категорія: Медицина |
Переглядів: 1726 |
Додав: jurist |
Дата: 26.07.2013
|
« 1 2 ... 61 62 63 64 65 ... 71 72 » |