Вівторок, 16.04.2024, 22:46
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Сурдопедагогіка

Метою фізичного виховання у спеціальних закладах для глухих дітей має бути максимально можливий розвиток життєздатності дитини, корекція та розвиток таких психомоторних здібностей, як просторова орієнтація, раціональний розподіл м'язових зусиль, здатність до м'язового розслаблення, почуття часу та ритму, рухової пам'яті, швидкості рухових реакцій тощо. Відставання цих здібностей у глухих дітей в першу чергу пов'язано з вадою слуху та зниженням вестибулярної функції.
Корекція психомоторної сфери глухих дітей дозволяє покращити кінестетичний контроль, тобто вміння визначити м'язові зусилля та їх регулювання. Ці аспекти дуже важливі для соціальної й трудової адаптації дітей даної типологічної групи, а також для правильної самооцінки та самореалізації в цілому.
Практика роботи з фізичного виховання глухих дітей показала, що корекції психомоторної с ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 793 | Додав: Admin | Дата: 05.12.2014

Знання мови важливе для кожної людини, незалежно від того, збережена чи порушена її слухова функція. Бо саме мова є найголовнішим способом комунікації людини, бо саме мова є необхідною умовою в формуванні мислення і невід'ємним компонентом спілкування, в процесі якого людина розвивається і вдосконалюється.
Отже, навчання дітей рідної мови - це одне з найважливіших завдань, яке стоїть перед спецшколами для дітей з порушеннями слуху вже протягом багатьох років і залишається актуальним для майбутніх поколінь.
Втрата слуху в ранньому віці не може служити перешкодою до всестороннього розвитку людини. Наука і практика доводять, що глуха дитина володіє всіма потенціальними можливостями, щоб стати соціально повноцінною особистістю. Необхідною умовою реалізації цих можливостей є навчання словесній мові.
На відміну від мови чуючого, мова глухої дитини формується в умо ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1834 | Додав: Admin | Дата: 17.10.2014

Реформування й удосконалення національної системи освіти, що відбувається внаслідок високої динамічності соціально-економічних процесів і трансформацій в Україні, потребує безперервного пошуку шляхів вдосконалення змісту, форм і методів навчання дітей з вадами слуху і підготовки до самостійного життя.
В центрі уваги має бути взаємозв'язок між людиною і навколишнім середовищем (у тому числі і соціальним). Змістом соціальної роботи стає соціальна інтеграція людей з порушеннями слуху і допомога в усвідомленні реалізації ними своїх невід'ємних людських прав.
В нашій країні створена ціла система спеціальних навчально-виховних закладів для одержання певного освітнього рівня глухими дітьми. Найбільш вагомою складовою неперервної освіти є загальна середня освіта, основним навчальним закладом є спеціальна школа.
Повну загальну середню освіту учні з порушенням ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1109 | Додав: Admin | Дата: 11.10.2014

Основою для підготовки цієї доповіді стали деякі особисті спостереження в ході редакторської діяльності стосовно особливостей викладення глухими людьми думок у писемній формі, а також (у деяких випадках) наявність безумовного впливу на цей процес жестової мови. Мета цієї доповіді - ще раз привернути увагу педагогів-практиків і науковців до цих особливостей і сприяти позбавленню наявних недоліків писемного мовлення осіб з вадами слуху і, таким чином, надати допомогу нечуючим людям у здобутті повноцінної освіти і самореалізації.
У першу чергу, хочеться зазначити, що українська жестова мова, як і будь-яка мова, взаємодіє з іншими мовами, а також з видами мовлення словесної української мови (усним, писемним).
Цей вплив відбувається за таким же принципом, як і вплив інших мов одна на одну. Існує загальновідомий фактор впливу однієї мови на інші, які знаходяться у вжитк ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1241 | Додав: Admin | Дата: 28.08.2014

На сегодняшний день в Национальной металлургической академии Украины на базе Регионального центра образования инвалидов обучаются 5 групп студентов с нарушениями слуха:
2 группы дневной формы обучения,
2 группы без отрыва от производства и
1 группа - заочной формы обучения (выпускники политехнического колледжа).
Состав этих групп оказался очень разнородным. Среди студентов есть глухие и слабослышащие, глухие с детства и позднооглохшие люди, молодые люди, учившиеся в специальных школах-интернатах и в массовых школах.
Обучение в высшем учебном заведении требует от студентов высокого уровня развития познавательных способностей: внимания, памяти, особенно мышления. Уже с первого курса студенты изучают достаточно сложные дисциплины: высшую математику, экономическую историю, политэкономию и т. д.
Как известно, мышление в своем развитии проходит 3 ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 772 | Додав: Admin | Дата: 07.08.2014

После I Всеукраинской конференции по вопросам обучения неслышащих детей произошли некоторые изменения. Одно из главных - это введение в школьную программу обучения жестового языка. К сожалению, этот предмет ввели лишь в 1-4 классах школ для глухих детей. А как же быть детям постарше, ведь с возрастом их словарный запас увеличивается, значит, нужно изучать жестовый язык и дальше.
В школах для слабослышащих детей вводить уроки жестового языка не посчитали нужным. А ведь уже прошли те времена, когда детей распределяли по школам. Сейчас, в основном, родители решают сами, в какой школе будет учиться их ребенок. Поэтому надо учитывать, что в школе для детей со сниженным слухом учатся много глухих детей, да и слабослышащие дети нуждаются в изучении культуры жестов, ведь жестовый язык, что бы ни говорили, является их родным языком.
Возвращаюсь к основной теме сегодняшнего ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 633 | Додав: Admin | Дата: 24.07.2014

Розроблення засад створення словника української жестової мови (СУЖМ) випливає з нагальної потреби у цьому серед людей з вадами слуху як членів особливого мікросоціуму - лінгвістичної меншості у суспільстві, а також серед фахівців спеціальної освіти в галузі сурдопедагогіки.
У нашій країні, як і в усіх прогресивних державах світу (США, Канаді, Великобританії, Швейцарії та ін.) декларується позитивне ставлення суспільства до осіб з вадами слуху. Зокрема, наголошено на повазі й розвитку їхніх прав користуватися рідною мовою - українською жестовою мовою (УЖМ). Так, у Законі України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" зазначається, що “дактильно-жестова мова визнається і як засіб спілкування, і як засіб навчання для осіб з вадами слуху”.
Основний контингент користувачів жестовою мовою - глухі люди із сімей глухих, які вважають ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1705 | Додав: Admin | Дата: 04.06.2014

Одним з головних завдань, що стоять перед спеціальною школою, є підготовка нечуючої дитини до трудової адаптації в суспільстві на основі виявлення її задатків і здібностей, а тому залишається актуальним питання щодо надання старшокласникам початкової підготовки з основних видів робітничих спеціальностей.
Наша школа являє собою навчально-виховний комплекс, що поєднує в собі дошкільну, шкільну та професійну освіту.
В школі з 1992 року успішно діє нова система допрофесійної та професійної освіти, а також наказом управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації створені “Центр професійної реабілітації дітей-інвалідів”.
Свою статутну діяльність по наданню початкової професійної підготовки школа проводить через організацію різних профільних курсів, а також шляхом одержання відповідних ліцензій МО і науки України на надання осві ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 735 | Додав: Admin | Дата: 27.05.2014

В течение последних лет принят и опубликован ряд важных государственных документов, непосредственно касающихся защиты прав лиц с ограниченными физическими возможностями. Принят Закон "О дошкольном образовании" и самое главное - в системе общего образования - дошкольное определено как приоритетное. Это обязывает работников специальных детских учреждений направлять свою работу по психологической реабилитации, коррекции и возможной предполагаемой компенсации дефекта глухих и слабослышащих детей на формирование у них определенных качеств. Это будет способствовать социальной адаптации на первой ступени обучения, охватывающего время от рождения ребенка с проблемами слуха до поступления его в школу, то есть период, который в общепринятой возрастной психологии определен периодом раннего детства. А как показывает опыт, формирование психических функций и элементарных форм пов ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 865 | Додав: Admin | Дата: 16.05.2014

Серед основних чинників розвитку людства одним з найважлиніших є постійне незадоволення досягнутим і потреба невплинного руху вперед, до досягнення певних ідеалів. Освіченість і освіта такі ідеали продукують, а тому й самі повинні перебувати у постійному процесі реформації, розвитку, удосконалення.
Сучасний світ глобалізується, все більше приходить до висновку, що всі ми, на маленькій планеті Земля, тісно пов'язані, залежимо від культури, технологій, традицій, моралі, вироблених не тільки В країні, в якій живемо.
Вважаю, що дефініція “реформа” стосовно галузі освіти повинна сприйматись освітянами, насамперед владою, громадою як природний процес самого існування освіти.
Початок XXI століття показав, що основним пріоритетом становлення державності в Україні є повернення до гуманістичних цінностей, першовартості людини і доцільності існування вс ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 906 | Додав: Admin | Дата: 12.05.2014

« 1 2 ... 6 7 8 9 10 11 12 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024