П`ятниця, 26.04.2024, 16:46
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих
У жовтні виповнюється 50 років з часу заснування Київської спеціальної школи-інтернату І-III ступенів №9.
До 1963 року у столиці України не існувало школи для слабочуючих дітей. До того часу вони навчались або в школі глухих, або в допоміжній школі. Тому й виникла потреба у створенні такого навчального закладу, який було відкрито за наказом міністра освіти України на базі середньої школи №41.
На початку існування інтернату у ньому нараховувалось 100 учнів з вадами слуху, з якими працювали 25 педагогів-дефєктологів. Але вже наприкінці 1970 року контингент учнів зріс до 456 осіб і приміщення не задовольняло потреб школи. Тому у травні 1971 року вона переїхала в іншу будівлю - за адресою: вулиця Сєченова, 9, де й знаходиться зараз.
За роки існування школи-інтернату №9 нею керували директори: С.В.Ломачук, І.В.Бойцов, А.Г.Рудницька, О.У.Розум, Ю.О.Корчовий. За цей період заклад поступово посів одне з провідних місць в ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 767 | Додав: Admin | Дата: 23.10.2013

У меня растут года, будет и семнадцать...
Где работать мне тогда, чем мне заниматься?
В.В. Маяковский.


Каждый ребенок предрасположен к чему-то, к какому-то делу. Кто-то в уме может сложные уравнения решать, а кто-то может из ничего, из куска дерева сделать произведение искусства. Некоторые глухие свободно могут выполнять электроработы не хуже инженеров-электриков. И задача школы, а точнее учителя - открыть таланты ребенка, так как у каждого человека есть свой круг возможностей. Он не беспределен. Но в рамках этого круга можно добиться очень многого. Надо только правильно определить, что человеку органически присуще, а что - нет. Практически, по моему глубокому убеждению, любой недостаток человека можно повысить до уровня достоинства, т. к. недостатки - это продолжение наших достоинств.
Во главу угла ставится индивидуальный подход к каждому ученику. Тогда учащийся сможет бли ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1187 | Додав: Admin | Дата: 18.10.2013

Все частіше на адресу спецшкіл і сурдопедагогів сипляться звинувачення, що їх вихованці - це кричущий брак. І є чого бити тривогу: звинувачення, що випускники спецшкіл (дитячих і вечірніх) не вміють написати стислу заяву, листа, не вміють спілкуватися з оточуючими ні усно, ні письмово, абсолютно справедливі. Одержуючи свідоцтво про середню освіту, вони освіти як такої майже не здобувають. Це факт незаперечний і глибоко трагічний і для вчителів, і для вихованців.
Кожен брак - це чиясь конкретна вина, це чийсь недогляд у роботі. На жаль, бракороби ще не перевелися. їх може бути декілька в колективі, навіть половина - припустимо і таке. Але, щоб бракоробами були всі без винятку колективи вчителів-сурдопедагогів країни - це неможливо навіть за теорією вірогідності. Ніколи в це не повірю. Насамперед тому, що я сама вчитель-сурдопедагог з вищою освітою і 35-річним стажем роботи у вечірній спецшколі. І я добре знаю ціну подви ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 770 | Додав: Admin | Дата: 15.10.2013

      Внеурочная работа студентов с нарушениями слуха наравне с обучающей деятельностью обеспечивает непрерывный учебный процесс, предоставляет широкие возможности для всестороннего развития студентов, их подготовки к полноценной самостоятельной жизни в обществе.
     Внеурочная работа имеет большое значение в:
    -воспитании познавательных интересов глухих студентов;
    -расширении и углублении их знаний;
    -формировании дисциплинированности и чувства коллективизма;
    -развитии инициативы, самостоятельности и творческих способностей;
    -приобретении практических навыков и умений.
     Основной формой внеурочной работы среди студентов с нарушениями слуха на зуботехническом отделении нашего училища является работа кружков, главная задача которых - углублени ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 868 | Додав: Admin | Дата: 14.09.2013

       Я представитель г.Донецка, ПТУ №51. Нашу группу открыли в 1999 году, по специальности "автослесарь”. Я работаю здесь переводчиком-дактилологом первый год. Он закончился довольно успешно, и на протяжении этого года мы решили немало проблем, о которых хотелось бы рассказать. Практически всю свою сознательную жизнь я провела и провожу по сей день в среде глухих, поскольку сама из семьи глухих.
     История обучения глухих имеет давние корни. Но проблемы обучения остались те же. Очень много нового происходит в мире, жизнь меняется на глазах, но глухие (я имею в виду моих земляков), которые в массе своей были безграмотными, в основном, такими и остались. Т.е. детский сад и школа не создают основу, фундамент для получения знаний и повышения уровня грамотности, которые должны были бы совершенствоваться и увеличиваться в специальных учебных заведениях для глухих детей ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 601 | Додав: Admin | Дата: 11.09.2013

      Отойдем от привычной картинки, примелькавшейся в газетах к 1 сентября: первоклашки с огромными букетами цветов и будущий выпускник, несущий на плечах малышку, звонящую в колокольчик, символизирующий школьный звонок...
      Вспомним сегодня, что новый учебный год начался т в тех немногих вечерних школах, которые сохранились еще в Украине.
      В Николаеве вечерняя школа рабочей молодежи была основана в 1951 году. Она давала восьмилетнее образование и самостоятельно существовала до 1976 года. Затем она была реорганизована, и оставшиеся пять классов с 52 учащимися переданы в вечернюю школу №19...
      Добрым словом хотим вспомнить преподавателей, которые за все время существования вечерней школы свою душу и знания отдавали глухим и слабослышащим ученикам. Это: М.П.Решетняк (более 20 лет была директором), В ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 705 | Додав: Admin | Дата: 31.08.2013

У відповідності зі статутними положеннями університету “Україна” на 1-й курс факультету правознавства та міжнародних відносин у 2004 році в числі студентів з особливими потребами були зараховані абітурієнти з вадами слуху.
З першого дня навчання ми користуємося послугами спеціально виділеного сурдоперекладача - Євгенії Михайлівни Горлової. Спочатку виникли певні проблеми як з конспектуванням лекційного матеріалу, так і з проведенням семінарських занять.
Сурдоперекладач здійснювала синхронний переклад. Але одночасно сприймати та конспектувати новий лекційний матеріал було надзвичайно важко, оскільки більшість юридичних термінів не перекладаються на жестову мову, а дактилологічний переклад уповільнював хід синхронного сурдоперекладу і не співпадав зі швидким темпом усного мовлення викладача. В першу чергу це стосувалося теоретичних навчальних курсів: теорії д ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 712 | Додав: Admin | Дата: 23.08.2013

В Донецком техникуме промышленной автоматики обучаются студенты с недостатками слуха. Первый набор мы провели в 1996 году - было принято 14 человек, теперь это уже выпускная группа. Условия сегодняшней жизни, рост культурных запросов, а также профиль специальности "Ремонт и обслуживание ЭВТ и компьютерных сетей” приводит к увеличению численности студентов с нарушениями слуха: в 1997 году в спецгруппе было 17 человек, в 1998-м - 24, в 1999-м - 25. Всего в техникуме на 4-х курсах обучается 80 неслышащих студентов, в общежитии проживают 50 человек с недостатками слуха.
С самого начала обучения неслышащих в техникуме промавтоматики перед педагогическим коллективом была поставлена задача о воспитании и обучении полноценного студента безо всяких ски ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1913 | Додав: Admin | Дата: 03.08.2013

Вступая в третье тысячелетие, педагоги и ученые Украины изучают итоги работы средней школы. Какой же должна быть школа XXI столетия? Специалисты приходят к выводу, что учебно-воспитательный процесс новой школы необходимо нацелить на всестороннее развитие личности, развитие способности и готовности учащихся к социальной адаптации в сложном и противоречивом мире. Речь идет не только о массовой школе, но и работе всех специальных школ-интернатов.
Используя предоставленные школам за последнее время широкие полномочия в организации педагогического процесса. Киевская спецшкола-интернат №6 по инициативе директора Л.В.Шевченко начала перестройку своей работы.
Забота о социальной адаптации глухих детей - в традициях Киевской школы. В тяжелое послевоенное вр ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 817 | Додав: Admin | Дата: 31.07.2013

До революції 1917 року на території України існувало близько 15 різноманітних учбових закладів для глухонімих дітей.
Як свідчать документи, надзвичайно багато уваги в них приділялось професійній підготовці глухонімих, чим ці школи вигідно відрізнялись від шкіл іноземних, де трудовому навчанню відводилось скромне місце.
Професії були різноманітні, але переважали столярна справа, лозоплетіння, крій та шиття, в'язання. Тодішні сурдопедагоги, зокрема Микола Михайлович Лаговський, розуміли велику роль професійної підготовки для інтеграції глухих в суспільстві.
Особливо розвинута була справа професійної підготовки в Олександрівській школі глухонімих в Катеринославській губернії, де директором був М.М.Лаговський. Школа співпрацювала з сусіднім механічним заводом і тому могла забезпечува ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1087 | Додав: Admin | Дата: 30.07.2013

« 1 2 ... 13 14 15 16 17 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024