Четвер, 25.04.2024, 19:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

РЕЗОЛЮЦІЯ
II Всеукраїнської науково-практичної конференції “Освіта та виховання нечуючих в Україні на сучасному етапі”

7-8 жовтня 2005 року в м.Києві, в Навчально-відновлювальному центрі УТОГ відбулася II Всеукраїнська науково-практична конференція “Освіта та виховання нечуючих в Україні на сучасному етапі”.
Вищезгадана конференція організована за ініціативою Українського товариства глухих за підтримки Комітету у справах ветеранів, пенсіонерів та інвалідів Верховної Ради України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства праці та соціальної політики України і Фонду соціального захисту інвалідів. У роботі конференції взяли участь понад 150 чоловік - керівників і педагогічних працівників спецшкіл і дитсадків для дітей з вадами слуху, вищих і середніх навчальних закладів, науковців, представн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 636 | Додав: Admin | Дата: 06.06.2014

“Немота является самым сильным тормозом умственного развития глухонемого ребенка, растущего в среде слышащих”, - написала в свое время Наталия Рау, всемирно известный русский сурдопедагог, и логопед, основавшая в XIX столетии первое в Европе дошкольное учреждение для глухонемых детей. Но на дворе XXI век! И во львовской специализированной школе-интернате №101 “читают” Пушкина...
“В тот год осенняя погода стояла долго на дворе...” - руки взлетают, косички - в разные стороны! Двенадцатилетняя Лена буквально дышит стихотворением...
-Глухонемой - человек с нормальным интеллектом, просто он ограничен в получении информации, - говорит директор школы Юрий Крамар. - Может быть, поэтому глухонемые дети в два раза быстрее способны овладевать компьютером, чем слышащие, - семилетний интернатовец в этом вопросе легко обходит десятиклассн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 852 | Додав: Admin | Дата: 01.05.2014

Ми не завжди цінуємо те, що дано нам від Бога, а саме: можливість бачити сонце, чути пташиний спів, милуватись барвами природи. Тимчасом як в Україні тисячі фізично обмежених людей, котрі хоча й живуть у світі вічної тиші або темряви, усе ж прагнуть давати користь державі, бути повноцінними членами суспільства. Колись існували спеціальні програми, за якими люди з вадами слуху чи зору навчались, а потім і працевлаштовувались. Але сьогодні ці категорії громадян перебувають за межею ринку праці. Проте не втрачають надію, що їх таки почують і допоможуть стати на життєву стежину…
Дитинство Роксолани Рибінцевої пройшло в курортному Трускавці, де народилася. Коли навчалась у школі, була там єдиною дитиною з ослабленим слухом. Мама Наталія Олександрівна - домогосподарка, батько Сергій Петрович - вантажник у санаторії. Обоє - глухонімі. А Роксолана чує з допомогою слухового ап ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 781 | Додав: Admin | Дата: 23.04.2014

“Мама считает меня неполноценной! Она относится ко мне очно так же, как к своим глухим воспитанникам. Но я-то нормальная!” - жаловалась мне подруга. Мало ли кто в таком возрасте грешит на родителей, подумала я. Но познакомившись с семьей Светланы поближе, поняла, что в их доме действительно не все благополучно. Кто же виноват - мама или... ее профессия?
Анна Евгеньевна более 20 лет проработала воспитателем в школе-интернате для детей с ослабленным слухом. Она прекрасный сурдопедагог, ее искренне любят ребятишки и уважают коллеги. Но в последние годы любимая, казалось бы, работа все больше накладывает отпечаток на ее личность, а значит, и на семейную жизнь. В школе-интернате достаточно шумно, ведь глухие дети, не обладая слуховым контролем, кричат, бросают книги, хлопают дверьми. Поэтому, возвращаясь с работы, Анна Евгеньевна требует от домашних полной ти ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 612 | Додав: Admin | Дата: 19.04.2014

Сайт ОНП "Куди піти вчитися. Інтернет на допомогу нечуючим абітурієнтам" має на меті всебічно ознайомити абітурієнтів та їх батьків з Інтернет джерелами з даної теми.

Перелік вищих навчальних закладів, в яких відповідно до виділення квоти на основі державного замовлення Міністерством освіти і науки України створюються спеціальні групи для глухих

 

Київський державний коледж легкої промисловості
01142, м.Київ, вул.І.Кудрі, 29,
тел.: (044) 269-14-23, факс: 269-01-62.
Освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки “молодший спеціаліст”:
• спеціальність 5.05160201 “Швейне виробництво” (денна форма);
• спеціальність 5.05 ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 865 | Додав: Admin | Дата: 17.04.2014

Графік проведення ЗНО 2014 року

Графік проведення зовнішнього незалежного оцінювання визначається згідно з затвердженим Міністерством освіти календарним планом підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів у 2014 році.
У 2014 році зовнішнє незалежне оцінювання планується провести з 3 по 27 червня. Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури проходитиме впродовж двох днів (І та ІІ сесії).
Тестування з усіх інших предметів відбуватиметься в один день.

Дати проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2014 року:
Іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська) — 3 червня.
Українська мова і література (І сесія) — 5 ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 722 | Додав: Admin | Дата: 14.04.2014

Я работаю учителем русского языка в 6-ом классе, где обучаются дети с задержкой психического развития.
По социальному положению два ученика из полных семей, 2 - из неблагополучных. Это глухие ученики с разным уровнем подготовки и общего развития.
Занятия ведутся по программе, соответствующей основным образовательным стандартам. В последние годы было расширено содержание учебного материала: увеличен объем знаний по всем разделам языка за счет включения материалов, предлагаемых действующей программой в более старших классах. Так, программа включала группу вопросов познавательного характера, знание которых расширяет представления ребенка об окружающей действительности; большее внимание обращается на грамматические формы слов. Содержание материала было приведено в более стройную систему с учетом программных требований последующих классов. Уточнение словаря для 6 класса и определение словаря для 7 класса позволило обеспе ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 856 | Додав: Admin | Дата: 24.03.2014

В школі в навчальному процесі одночасно вирішуються задачі формування повноцінної мови та всебічного розвитку учнів. Слабочуючі учні засвоюють визначений шкільними програмами обсяг наукових знань, оволодівають різними життєвими навичками, набувають трудових умінь.
Розвиваючий і формуючий характер спеціального педагогічного процесу забезпечує всебічний розвиток особистості учнів, підготовку їх до життя та праці.
Сучасний імідж школи формується інноваційною діяльністю, що передбачає:
-створення сприятливих умов для розвитку дитини як особистості;
-виховання людини, здатної будувати своє власне життя;
-забезпечення повноцінної життєдіяльності та соціального захисту дитини з порушенням слуху;
-створення умов для максимальної психологічної та соціально-трудової реабілітації учнів.
Для виконання цих завдань педагогічний колектив разом з директором Т.О.Остафійчук докладає багато зусиль.
За два роки, як Те ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 624 | Додав: Admin | Дата: 21.03.2014

Я причетна до справ сурдопедагогіки з 1953 року, після закінчення Московського педінституту, а може ще і раніше - з часів перебування серед вихованців моєї мами, яка теж віддала цій справі 25 років свого життя. Маючи сорокарічний стаж викладача Київського педінституту, я уболіваю за успіхи та невдачі нашої галузі. З власного досвіду ще раз переконалася, що в сурдопедагогіці успіхи можливі лише на основі спільної праці однодумців, лише в умовах творчості і пошуку.
Уважно прослухавши всіх виступаючих, я прийшла до висновку, що нам є чим пишатися, бо історія навчання глухих в Україні має багато цікавих сторінок. На одних з них описані історії сімей членів УТОГ, на інших - висвітлена самовіддана праця кількох поколінь сурдопедагогів, а деякі сторінки віддані переліку наукових досягнень у справі реалізації ідей раннього виховання глухих дітей, диференційованого навчання глухих і слабочуючих, втілення в практику використання ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 638 | Додав: Admin | Дата: 10.01.2014

За свій більш як 20-річний стаж роботи в Житомирській школі-інтернаті для глухих дітей мені довелося побувати в багатьох навчальних закладах, в яких навчаються діти з вадами слуху, тож маю змогу порівнювати і робити висновки.
Одеська школа №97 вразила буквально з перших хвилин перебування в її стінах. Передусім - чудовим естетичним оформленням дитячих спалень: кожна в своєму кольорі та стилі.
Потім настав час дивуватися чистоті та порядку на території школи та в приміщеннях. І хоча будівлі, в яких розмістилась школа, вже досить старенькі, працівникам вдається утримувати їх в чудовому стані, а завдяки новим партам і шафам класні приміщення виглядають цілком сучасно.
Далі - знайомство з учнями. Милі дитячі личка, привітні посмішки і та щира безпосередня відкритість, що буває лише в дітей, які відчувають з боку дорослих любов та захист.
Вразило і те, наскільки адміністрація та педагоги школи переймаються ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 665 | Додав: Галина | Дата: 30.10.2013

« 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024