Четвер, 16.05.2024, 17:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Освіта глухих

Є в Калуші рай на землі,
Де трави, дерева і квіти,
Хатки-теремки: і великі, й малі, —
Навчаються тут слабочуючі діти.
Це їх — неслухняних, вертких і маленьких,
Як тих пташенят, огорнувши теплом,
Приводять до школи ріднесенькі неньки
Із зраненим серцем й підбитим крилом.
Шукають поради і теплого слова,
Чекають їх діти і їхні батьки.
І берег дитинства, і берег любові
У цьому куточку вони віднайшли.

(Г.Д.Шєкета, філолог, вчитель української мови і літератури спецшколи-інтернату).

Саме тут, у цьому райському куточку, де навчається сотня слабочуючих дітей не в одному типовому приміщенні, а в різних, прилеглих одна до одної будівлях, колектив школи робить все для того, щоб дітям було затишно, тепло і комфортно.
Перед педагогами постає одне з головних завдань - підготувати суспільст ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 678 | Додав: Admin | Дата: 10.02.2015

Від різних установ ідуть нарікання щодо мовного розвитку учнів спеціальних шкіл-інтернатів.
За останні роки змінився контингент учнів. Слабочуючі діти з І-II ступенем туговухості вчаться в загальноосвітніх школах, а у спеціальних школах вже майже немає поділу на І і II відділення.
Значні зміни відбулися в навчальному плані шкіл. Зменшилась кількість годин на вивчення предметів та корекційну роботу.
На індивідуальні заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови в 2-5 класах відводиться 14 годин при наповнюваності класів 8-10 учнів, в 6-8 класах - 6 годин, в 9 класі - 4 години, а в 10-12 класах взагалі немає годин індивідуальної роботи.
Зменшилась кількість годин на вивчення української мови.
В початкових класах на вивчення української мови відводиться 7-8 годин (раніше було 12 годин). Зникли уроки зчитування з губ. Уроки розвитку мовленн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 858 | Додав: Admin | Дата: 11.01.2015

В окремі періоди складної історії України погляди її прогресивних громадян і позиції держави в цілому щодо доцільності та можливостей навчання й виховання нечуючих були достатньо різними: іноді вони випереджували розвиток суспільства, часом розвивалися паралельно з науковими теоріями вчених сусідніх країн, траплялися й стадії явного застою, припускалися помилки.
Умовними віхами цих періодів є історичні прецеденти суттєвої зміни ставлення держави та спільноти до осіб з певними відхиленнями в розвитку. Зокрема, в історії України можна виділити такі:
І (X - кінець XVII ст.) - період опіки;
II (кінець XVII - початок XIX ст.) - період спроб навчання і виховання окремих осіб з розладами;
III (початок XIX - початок XX ст.) - період усвідомлення доцільності навчання трьох категорій дітей: із порушеннями слуху, зору, розумово відсталих;
IV (початок XX ст. -199 ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1018 | Додав: Admin | Дата: 26.12.2014

Каждому человеку свойственно стремление к жизненной самореализации как источнику радости и вдохновения. В условиях стремительного научно-технического прогресса интеллектуализация труда происходит во всех областях человеческой жизни. К сожалению, большинство людей с ограниченными физическими возможностями, как правило, остаются в стороне от современных прогрессивных технологий, заведомо ограничивая возможности своей интеллектуальной самореализации.
Национальной металлургической академией Украины совместно с Институтом современных форм и методов в образовании при Ассоциации высшего металлургического образования Украины предпринята попытка решения проблемы профессиональной ориентации и профессиональной подготовки выпускников специализированных учебных заведений для глухих и слабослышащих в высшем учебном заведении путем организации специальных подготовительных курсов.
Согласн ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 925 | Додав: Admin | Дата: 12.12.2014

“Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. №607. Він визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти, розроблений на основі затвердженого роком раніше Державного стандарту початкової загальної освіти і є базовим інструментом реалізації конституційного права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Цей важливий документ визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою. У цьому Державному стандарті визначено термін білінгвального (двомовного) навчання дітей глухих та зі зниженим слухом, як цілеспрямованого педагогічного процесу організації та стимулювання акти ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 721 | Додав: Admin | Дата: 29.11.2014

Система навчання і виховання дітей з порушеннями слухової функції є невід'ємною складовою частиною єдиної системи освіти. При всій її специфічності вона розглядається не як абсолютна сфера навчально-виховної діяльності, а така, яка залежить від основних психолого-педагогічних, соціальних і моральних проблем, що вирішуються суспільством.
Розроблені концепції стандарту спеціальної освіти, загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливостями психофізичного розвитку. Дійсно, це стратегічні документи. Але їх втілення в життя пов'язане зі значними труднощами.
Ще в радянський період Міністерство народної освіти спільно зі спеціалістами Центрального правління УТОГ розробило програми для шкіл нашого профілю. За останні десять років практично нічого не змінилось. Маємо тільки дві програми (з трудового навчання і географії). Посібники і підручники з окр ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 746 | Додав: Admin | Дата: 22.11.2014

На сьогодні система освіти в нашій державі унормована законодавчо. Йдеться про такі документи як Закон України “Про освіту”, Закон України “Про загальну середню освіту”, програму “Освіта (Україна XXI століття)”, програму “Діти України” і т.д.
Основні положення офіційних державних документів у галузі освіти безпосередньо стосуються освіти осіб з особливостями психофізичного розвитку, і зокрема, освіти осіб з порушеннями слуху.
Визнання Україною Конвенції ООН про права дитини та Всесвітньої декларації про забезпечення виживання, захист і розвиток дітей посилило увагу громадськості до проблем дітей-інвалідів, дітей з особливостями психофізичного розвитку, викликало необхідність створення найсприятливіших умов їхньої інтеграції в систему сучасних суспільних відносин. Незважаючи на тимчасові кризові явища в суспільному і духов ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 876 | Додав: Admin | Дата: 09.11.2014

Проблема інтеграції осіб з особливими потребами у суспільство є загальною для всіх країн світу. За минулі півстоліття високорозвинені країни пройшли шлях від включення дітей з особливими потребами в суспільство та розв'язання проблеми їх взаємної адаптації до надання інтеграції значення такого процесу, який сприяє гуманізації суспільства.
Зміни в соціально-культурному, економічному і геополітичному контексті в Європі позитивно вплинули на життя і розвиток молодої самостійної української держави, яка сьогодні перебуває на початку шляху розробки та втілення процесу інтеграції осіб з вадами слуху в соціокультурний простір країни.
Лише навчившись активно взаємодіяти з соціальним оточенням, дитина зможе відчути себе повноцінним членом суспільства. У соціальному розвитку дитини з вадами слуху можна спостерігати перешкоди, які виникають з фізіологічних і фізичних причин, ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 2527 | Додав: Admin | Дата: 31.10.2014

Щоб розпочати розмову про навчання і виховання в Ужгородській спецшколі для глухих дітей сьогодні, хочеться зробити коротенький екскурс у минуле. Адже у 2004 році нашій школі виповнилось 100 років. А початок історії розвитку школи-інтернату для глухонімих в Ужгороді закладено в розпорядженні Угорського королівства, а саме міністерства релігії і освіти від 1901 року “Про прийняття заходів з приводу навчання глухонімих дітей”. І в 1904 році у вересні розпочався перший навчальний рік з 13 учнями.
Так, крок за кроком, рік за роком - одні учні вступали до школи, а інші ставали випускниками.
Протягом ста років школу закінчили більше тисячі вихованців. Серед випускників - столяри та художники, швачки та спортсмени, зубні техніки та підприємці. Багато випускників школи отримали дипломи Ужгородського коледжу прикладного мистецтва ім.Ерделі.
Сьогодні, як і завж ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 764 | Додав: Admin | Дата: 26.10.2014

Я работаю учителем русского языка в 6-ом классе, где обучаются дети с задержкой психического развития.
По социальному положению два ученика из полных семей, 2- из неблагополучных. Это глухие ученики с разным уровнем подготовки и общего развития.
Занятия ведутся по программе, соответствующей основным образовательным стандартам. В последние годы было расширено содержание учебного материала: увеличен объем знаний по всем разделам языка за счет включения материалов, предлагаемых действующей программой в более старших классах. Так, программа включала группу вопросов познавательного характера, знание которых расширяет представления ребенка об окружающей действительности; большее внимание обращается на грамматические формы слов. Содержание материала было приведено в более стройную систему с учетом программных требований последующих классов. Уточнение словаря для 6 класса и оп ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 668 | Додав: Admin | Дата: 05.10.2014

« 1 2 ... 10 11 12 13 14 ... 19 20 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024