Четвер, 26.12.2024, 23:42
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [139]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [192]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2019 » Листопад » 03

Продовження 4 частина. Початок статті подивитися тут "3 частина"

Комп’ютерний тренажер або програмно-технічний комплекс “Видима мова” є сучасним допоміжним засобом візуалізації акустичних компонентів мовлення. Він перебирає на себе значну частину зусиль педагога, дозволяючи перевести в ігрову форму навчальні вправи. Цей комплекс є ефективним засобом формування мовлення, який трансформує вимовлені слова і звуки в образну анімовану графіку, доступну та цікаву для дитини. “Залучення” слухового і зорового сприймання є неодмінною умовою навчальної діяльності.
Програмно-технічний комплекс “Видима мова” задовольняє практично всі педагог ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 600 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Продовження 3 частина. Початок статті подивитися тут "2 частина"

3. Методико-дидактичні аспекти застосування технічних засобів навчання.
Сучасні технічні засоби навчання надають вчителю небачені раніше технічні можливості. Проте, ефективне використання цих пристроїв можливе лише за наявності відповідного дидактичного забезпечення та продуманої методики їх застосування.
Використання сучасних ТЗН на уроках залежить від обраної вчителем методики подачі навчального матеріалу. З іншого боку, різні види ТЗН по різному впливають на методику викладання. Отже, має місце взаємний вплив – загальної методики вивчення матеріалу на методику застосування ТЗ ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 575 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Продовження 2 частина. Початок статті подивитися тут "1 частина"

2. Використання технічних засобів навчання.
Використання сучасних технічних засобів навчання в спеціальних закладах для дітей з порушеннями слуху відіграє важливу роль для компенсації та корекції порушень їх розвитку. Це дозволяє підвищити ефективність корекційного навчання, прискорити процес підготовки учнів, попередити появу вторинних розладів.
Наявність нової сучасної апаратури змінює традиційні методи проведення уроку, форми викладу навчального матеріалу, характер керівництва пізнавальною та практичною діяльністю учнів з порушеннями слуху.
При використанні ТЗН від сур ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 449 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Забезпечення можливостей у здобутті якісної освіти дітьми з порушеннями слуху є актуальною проблемою в Україні. В умовах реформування освіти в нашій державі сьогодення вимагає перегляду питання щодо виховання та навчання дітей цієї категорії.
В наслідок стрімкого зростання науково-технічного прогресу кожні десять років у світі відбувається подвоєння обсягу наукових знань. Цей фактор викликає істотне збільшення кількості інформації, яка використовується у сфері навчання та її ускладнення. Виникає об’єктивна необхідність вдосконалення навчального процесу і підвищення його ефективності та якості. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить технічним засобам навчання, які на сьогодні є одними з головних компонентів дидактичної системи. Від рівня їх розвитку та раціональної організації застосування значно залежать ефективність і результати навчання.
Сучасна о ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1767 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024