П`ятниця, 03.05.2024, 20:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2019 » Вересень » 26

Продовження 4 частина. Початок статті подивитися тут "3 частина"

Що врахувати, коли добираємо види діяльності?
Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності. Добір видів діяльності педагог здійснює, враховуючи мету заняття або уроку. Їх має бути достатньо для того, щоб діти не стомлювалися від одноманітності та мали можливість засвоювати матеріал у різні способи. Можуть знадобитися додаткові види роботи для тих, хто швидко впорався та для тих, хто має труднощі у засвоєнні. Знадоблят ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 329 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2019

Продовження 3 частина. Початок статті подивитися тут "2 частина"

3. Пропедевтика навчання словесного мовлення та мови дітей з порушеннями слуху

Л.С.Виготський вважав, що мовлення завжди передбачає плюс ще щось та розглядав мовлення як частину поведінки в цілому, досвіду.
Відомо, що мовлення у дитини розвивається на основі:
• певного рівня немовленнєвих пізнавальних процесів,
• сенсорного та моторного досвіду,
• низки особистісних характеристик.
Незалежно від того, збережена чи втрачена слухова функція у дитини, її мовленнєвий розвиток відбувається, проходячи послідовн ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 261 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2019

Продовження 2 частина. Початок статті подивитися тут "1 частина"

2. Розвиток словесного мовлення та вивчення словесної мови у практиці навчання дітей з порушеннями слуху

Мовленнєвий розвиток дітей з порушеннями слуху (обох категорій: глухих дітей та дітей зі зниженим слухом) є одним з найважливіших передумов та показників комунікативної компетентності, що значною мірою визначають можливість особистісної реалізації та різнобічного розвитку. Оскільки мовлення є засобом соціальної взаємодії, мовленнєвий розвиток слугує одночасно чинником, одним з показників та складовою соціального розвитку дитини з порушенням слух ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 476 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2019

1. Особливості опанування словесного мовлення дітьми з порушеннями слуху

З якими труднощами може стикнутися дитина з порушеннями слуху, опановуючи словесне мовлення?
За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я у світі близько 360 млн. людей мають порушення слуху, з них 32 млн. – діти.
В Україні у 2-3 дітей з 1000 новонароджених діагностують порушення слуху, що складає 0,2-0,3%. У шкільному віці зниження слуху того чи іншого ступеня мають 15-17% дітей. У 2017 році у нашій країні було 133 тис. осіб з порушеннями слуху, з них 9 тис. – діти (за даними МОЗ України).
Відомо, що 67% осіб з порушеннями слуху погано розуміють мовлення у шумних місцях, 50% – мають труднощі спілкування на вулиці та у громадських місцях, 88% не чують окремих слів, 85% зазначають, що мусять докладати значних зусиль, щоб сприйняти на ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 280 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2019

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024