Основні сучасні комунікативні методики спілкування і навчання глухих та слабочуючих дітей грунтуються на розвитку слухових, мовних і мовленнєвих навичок шляхом щонайбільшого використання залишкового слуху. Основою цих методик є постійне звукопідсилення за допомогою слухових апаратів та ФМ-систем. При цьому для визначення можливостей слухового сприймання необхідна рання слухова стимуляція.
Велику роль у цій справі відіграють слухові апарати. Основи успішного навчання - це слухові апарати, які мають компенсувати будь-яку втрату слуху, професійна робота аудіологів, котрі повинні грамотно провести слухопротезування та методики навчання. В більшості випадків обов'язковим є бінауральне слухопротезування, що набагато покращує розбірливість мовлення.
Діти з середніми та важкими втратами слуху, що мають аудіограму низхідного вигляду, потребують слухового апарату з достатнім підсиленням на середніх та високих частотах, щоб якна
...
Читати далі »