“Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами” затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. №607. Він визначає вимоги до рівня освіченості дітей з особливими освітніми потребами на рівні початкової загальної освіти, розроблений на основі затвердженого роком раніше Державного стандарту початкової загальної освіти і є базовим інструментом реалізації конституційного права на освіту дітей з особливими освітніми потребами.
Цей важливий документ визначає оптимальний зміст та обсяг навчального навантаження для дітей з особливими освітніми потребами у поєднанні з відповідною корекційно-розвитковою роботою. У цьому Державному стандарті визначено термін білінгвального (двомовного) навчання дітей глухих та зі зниженим слухом, як цілеспрямованого педагогічного процесу організації та стимулювання акти
...
Читати далі »