Система навчання і виховання дітей з порушеннями слухової функції є невід'ємною складовою частиною єдиної системи освіти. При всій її специфічності вона розглядається не як абсолютна сфера навчально-виховної діяльності, а така, яка залежить від основних психолого-педагогічних, соціальних і моральних проблем, що вирішуються суспільством.
Розроблені концепції стандарту спеціальної освіти, загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з особливостями психофізичного розвитку. Дійсно, це стратегічні документи. Але їх втілення в життя пов'язане зі значними труднощами.
Ще в радянський період Міністерство народної освіти спільно зі спеціалістами Центрального правління УТОГ розробило програми для шкіл нашого профілю. За останні десять років практично нічого не змінилось. Маємо тільки дві програми (з трудового навчання і географії). Посібники і підручники з окр
...
Читати далі »