Утвердження демократичних процесів в Україні потребує докорінних змін у галузі спеціальної освіти. Досягти успіху в реформуванні спеціальної школи допоможе ґрунтовне вивчення, об'єктивна оцінка, творче осмислення та впровадження кращих надбань спеціальної школи і корекційної педагогіки з метою оптимального поєднання традиційних та інноваційних технологій реабілітації вихованців шкіл-інтернатів, органічного зв'язку їх з педагогічним досвідом. Нині спеціальна освіта в Україні являє собою складну, розгалуджену і диференційовану систему корекційних закладів, реабілітаційних і медико-психологічних центрів, навчально-виховних комплексів, спеціальних класів при масових школах та ін.
Водночас, у зв'язку зі зростанням кількості дітей з порушеннями психофізичного розвитку в різних регіонах країни, відсутністю необхідної кількості спеціальних (корекційних) закладів, кваліфікованих кадрів тощо, існуюч
...
Читати далі »