П`ятниця, 29.03.2024, 01:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » 2013 » Липень » 18
У розвитку навчання й виховання дітей з вадами слуху можна виділити кілька етапів. На кожному з них по-різному ставилися завдання та визначався зміст педагогічного процесу й, таким чином, пропонувались різноманітні мовні засоби. Найбільш суттєво відрізнялись погляди на роль і місце жестової мови. Становлення системи освіти глухих на першому етапі (перша половина XIX ст.) проходило під безпосереднім впливом ідей О.М.Радищева. В 1809 році вийшов у світ його філософський трактат "Про людину, про її смертність та безсмертя”, в якому були висловлені цікаві думки про своєрідність розвитку людей, які не чують.
По-перше, він відзначив, що глухонімі спілкуються між собою жестами, і припустив, що на основі жестової мови можна й мислити, й спілкуватися. Це був дуже прогресивний погляд на глухоніму людину в тому суспільстві, де панувала думка, що "глухота - кара Божа”, та де глухонімий викликав марновірний страх. По-друге, О.М. ... Читати далі »
Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 1893 | Додав: jurist | Дата: 18.07.2013

Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024