Серед учнів загальноосвітньої школи, які з труднощами опановують шкільну програму, досить значна частина тих, що мають ті чи інші порушення слуху. Опинившись в масовій школі, вони нерідко одразу потрапляють в когорту невстигаючих учнів. Неуспішність таких школярів досить часто залишається незрозумілою для вчителя, оскільки зниження слуху незначне і непомітне.
Вчитель найчастіше помічає нечітку вимову, збіднене мовлення, невпевненість і недостатню комунікабельність учня. В 1-му класі неуспішність таких дітей не викликає особливого занепокоєння, такі учні на перших етапах навчання за активної допомоги батьків старанно вчаться писати і читати, оволодівають елементарними арифметичними діями. Однак, при подальшому навчанні виявляється їхня безпорадність при розв'язанні текстових математичних задач, яка супроводжується нерозумінням тексту; збіднення активного словникового запасу призводить до труд
...
Читати далі »