ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 5 листопада 2008 р. № 993
(в редакції Постанови від 30.03.2016р.)
ПОЛОЖЕННЯ
про дитячо-юнацьку спортивну школу
Загальна частина
1. Дитячо-юнацька спортивна школа (далі - спортивна школа) є позашкільним навчальним закладом спортивного профілю - закладом фізичної культури і спорту, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.
2. Спортивна школа у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами
...
Читати далі »
|
Додаток до листа Інституту модернізації змісту освіти
від “12” лютого 2016р. №2.1/10-254
Організація і порядок проведення медичних оглядів
працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів
Методичні матеріали
І. Загальні положення
1.1. Ці Методичні рекомендації розроблені відповідно до cтатті 31 Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров’я” з метою надання медичної допомоги керівникам дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів у проведенні медичних оглядів працівників, професійна діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення.
1.2. Згідно зі статтею 26 Закону України “Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення
...
Читати далі »
|
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ №9
від 14.01.2016р.
Про призупинення навчально-виховного процесу у позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладах міста Києва
Відповідно до частини 2 статті 30 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, листа Головного управління Держсанепідслужби у м.Києві від 14 січня 2016 року №115” у зв'язку із зростанням показників захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції та з метою недопущення різкого загострення епідемічної ситуації у місті Києві
1. Призупинити навчально-виховний процес у позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладах міста Києва усіх типів, форм власності з 16 січня 2016 року до покрашення епідемічної ситуації.
2 Головам районних
...
Читати далі »
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 20 квітня 2011 р. № 462
ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ
початкової загальної освіти
Загальні положення
Цей Державний стандарт початкової загальної освіти (далі - Державний стандарт), розроблений відповідно до мети початкової школи з урахуванням пізнавальних можливостей і потреб учнів початкових класів, визначає зміст початкової загальної освіти, який ґрунтується на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання на засадах гуманізму, демократії, громадянської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.
Державний стандарт ґрунтується на засадах особ
...
Читати далі »
|
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАІНИ
№1/9-354 від 24 липня 2015 року
Управління (департаменти) освіти і науки
обласних та Київської міської державних
адміністрацій
Інститути післядипломної педагогічної освіти
Загальноосвітні та професійно-технічні
навчальні заклади
Про тематику Першого уроку в 2015/2016 навчальному році
Міністерство освіти і науки України рекомендує загальноосвітнім та професійно-технічним навчальним закладам розпочати 2015-2016 навчальний рік Першим уроком, тематика якого відповідала б принципам Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, що затверджена наказом МОН від 16.06.2015 № 641.
Конкретну тему такого уроку навчальні заклади визначають с
...
Читати далі »
|
(Продовження) Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Історія
Як писав Олександр Довженко: «Народ, що не знає своєї історії, є народ сліпців». І такий народ завжди будуть зневажати й поневолювати. Українська держава зможе розвиватися лише знаючи своє минуле, і пам’ятати, що саме історична свідомість є вищою духовною цінністю будь-якої нації.
У духовному і політичному житті кожного народу є події й роки, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль у світових цивілізаційних процесах. В історії України чимало подій, що перед усім світом засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя. Як свідчить історія, із тисяч народів і народностей світу лише 200 виросли в
...
Читати далі »
|
Додаток до Наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015р. №641
Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах
Ураховуючи нові суспільно-політичні реалії в Україні після Революції гідності, обставини, пов’язані з російською агресією, усе більшої актуальності набуває виховання в молодого покоління почуття патріотизму, відданості загальнодержавній справі зміцнення країни, активної громадянської позиції тощо.
Важливо, щоб кожен навчальний заклад став для дитини осередком становлення громадянина-патріота України, готового брати на себе відповідальність, самовіддано розбудовувати країну як суверенну, незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, сприяти єдності української політичної
...
Читати далі »
|
Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. №641
Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді
ВСТУП
Сьогодні Українська держава та її громадяни стають безпосередніми учасниками процесів, які мають надзвичайно велике значення для подальшого визначення, першою чергою, своєї долі, долі своїх сусідів, подальшого світового порядку на планеті. В сучасних важких і болісних ситуаціях викликів та загроз і водночас великих перспектив розвитку, кардинальних змін у політиці, економіці, соціальній сфері пріоритетним завданням суспільного поступу, поряд з убезпеченням своєї суверенності й територіальної цілісності, пошуками шляхів для інтегрування в європейське співтовариство, є визначення нової стратегії виховання як багатокомпонентної та багато
...
Читати далі »
|
Асистент учителя ЗНЗ з інклюзивним та інтегрованим навчанням: законодавці нарешті визначилися з посадовим окладом
(коментар до постанови КМУ “Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002р. №1298” від 08.07.2015р. №479)
Не так давно законодавці звернули увагу на питання організації інклюзивного навчання (зокрема, в загальноосвітніх навчальних закладах, далі - ЗНЗ) для дітей з особливими освітніми потребами.
Спершу постановою КМУ від 15.08.2011р. №872 було затверджено Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, який встановлював, що:
-освітні послуги надаються дітям з особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням (для дітей з вадами фізичного та психічного розвитку, у тому числі дітей-інвалідів) із застосуванням особистісно оріє
...
Читати далі »
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015р. №266
Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 13 Закону України “Про вищу освіту” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити перелік галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, що додається.
2. Установити, що здобувачі вищої освіти, які вступили до вищих навчальних закладів до набрання чинності цією постановою, продовжують навчання відповідно до обраних напрямів підготовки та спеціальностей.
3. Визнати такими, що втратили чинність, постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.
4.
...
Читати далі »
| |