1. Сутність уявлень про можливості й потреби дітей з порушеннями слуху
2. Особливості організації спеціального й інклюзивного навчання
3. Розвиток і використання збереженого слуху як основа корекційнорозвиткової діяльності з дітьми з порушеннями слуху
Сутність уявлень про можливості й потреби дітей з порушеннями слуху
Тенденцією нашого часу є широкий розкид уявлень про можливості й потреби у навчанні й вихованні осіб з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями слуху. Питання освіти осіб з порушеннями слуху набувають актуальності через відносно сталі кількісні показники щодо порушення слуху й суттєві зміни в галузях наукових знань, в які тісно вплетена сурдопедагогіка.
Останніми роками зроблено рішучі кроки й до вирішення проблем осіб з особливими освітніми потребами та інвалідністю на державному рівні. Це іні
...
Читати далі »