Стаття присвячена історико-педагогічному аналізу розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні. Аналіз архівних, наукових, літературних джерел дозволив виявити основні тенденції та особливості розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом. У статті розглядається формування науково-дидактичних основ навчання, розробка науково-методичного забезпечення процесу виховання і навчання дітей цієї категорії.
Процес створення системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом відбувався шляхом накопичення практичного досвіду навчання таких дітей, а також шляхом цілеспрямованого теоретичного пошуку, окремих досліджень тих проблем, які виникали у практичній діяльності.
Варто зазначити, що у 1932 р. були оприлюднені так звані "Установки на другу п'ятирічку по дефективному дитинству" (19.06.32р.). Саме цей
...
Читати далі »