Стаття присвячена дослідженню процесу навчання осіб з порушеннями слуху у вищих навчальних закладах, представлена специфіка процесу навчання студентів з вадами слуху, загальна характеристика супроводу цього процесу. На основі аналізу досвіду навчання студентів з вадами слуху виявлено дві моделі реалізації психолого-педагогічного супроводу зазначеного процесу.
Актуальність теми дослідження обумовлена об’єктивними тенденціями розвитку сучасного українського суспільства, зокрема реформуванням системи вищої освіти. Реформування вищої освіти передбачає створення національної системи вищої освіти на нових законодавчих і методологічних засадах, досягнення принципово нового рівня якості підготовки фахівців, зміцнення і розвиток демократизації, входження національної системи вищої освіти до світового освітнього простору і забезпечення на цій основі рівного доступу до які
...
Читати далі »