У статті йдеться про організацію інтегрованого навчання дітей з порушеннями слуху в нашій країні і за кордоном. Перераховано складності і недозволені проблеми спільного навчання дітей з порушеннями слуху і нормальним слухом, намічені шляхи їх вирішення.
Гуманізація освіти, поширення нового ставлення до дітей з особливими потребами у суспільстві зумовили серйозні зміни і відкрили нові перспективи щодо навчання дітей зі зниженим слухом. Поступово змінюється "філософія освіти" в Україні, разом з цим розробляється нова освітня політика. Гуманістичні засади, на яких відбувається реформування освіти, стали передумовою для пошуку нових форм навчання дітей з порушеннями слуху.
Ми поставили перед собою мету проаналізувати особливості впровадження інтегрованої форми навчання у нашій країні і за кордоном.
Тенденція до розвитку інтегративних підхо
...
Читати далі »