В статті обґрунтовано необхідність створення кабінету української жестової мови, висвітлено основні напрями діяльності на прикладі роботи кабінету “УЖМ” в умовах Миколаївської загальноосвітньої спеціальної школи для глухих дітей.
Сьогодні діє викривлений стереотип сприйняття нечуючої людини, упереджене і насторожене ставлення до неї. Це приводить до відповідної реакції до людей, які розвиваються в умовах слухової депривації. Вони “закриваються”, не розширюють контактів та дистанціюються. Саме така ситуація нерозуміння, розмежування двох світів є бар'єром на шляху повної соціалізації глухої дитини.
Спеціальна освіта розуміє необхідність серйозного вивчення питання підготовки і поступової інтеграції дітей в суспільне середовище.
Сьогодні в Україні, за даними МОН України, система загальноосвітніх спеціальних шкіл для дітей
...
Читати далі »