Професійне самовизначення нечуючих старшокласників пов’язане з організацією профорієнтаційної роботи у навчальному закладі. На прикладі експериментально-дослідної роботи Криворіжської спеціалізованої загальноосвітньої школи для глухих, яка охоплює три етапи, відстежено особливості набуття профорієнтаційного досвіду та особливості готовності учнів до праці.
Вибір професії до душі є одним з найважливіших рішень у житті кожної людини, від якого багато в чому залежить її майбутня доля.
Правильно обрати професію – значить знайти своє місце в житті, знайти головну справу свого життя, мати задоволення від своєї праці та приносити користь людям і суспільству. Легковажність та поспіх – неприйнятні, бо вони можуть зруйнувати всі життєві устремління.
Люди, які обрали професію випадково, не маючи свідомого інтересу до майбутньої праці, часто з
...
Читати далі »