Передмова
Однією з головних проблем, з якими ми постійно стикаємося у процесі навчання й виховання глухих дітей, є проблема розвитку мовлення. Через те, що глуха дитина не в змозі самостійно, природним шляхом поповнювати свій словниковий запас і розвивати навички спілкування, сурдопедагоги мають проблеми у сфері формування у вихованців навичок соціально-емоційного розвитку і пізнання світу.
Учасники українсько-голландського проекту МАТНА ЛІІСЕ намагаються знайти шляхи вирішення цих проблем, використовуючи стратегію, що спирається на дану дитині від природи здатність до розвитку мовлення в процесі спілкування. Використання цього природного методу викликає критику з боку колег, які вважають, що цей природний процес у нашому класичному аудіо-вербальному навчанні не забезпечить достатньої підтримки розвитку мовлення. Ця теза була б правильною, якби малася на увазі
...
Читати далі »