Протягом усієї історії Харківської школи-інтернату (зараз - НВК для дітей з вадами слуху), якій у 2006 році виповнюється вже 110 років, велику увагу педагоги приділяли не лише розумовому та фізичному вихованню, роботі над мовленням, навчанню читанню з губ, впровадженню мовного режиму в побут учнів, але й їх трудовій підготовці. У школі завжди були слюсарні та швейні майстерні. Учні отримували професійну підготовку, яка допомагала їм знайти своє місце в житті. В умовах соціальної, економічної розбудови незалежної держави, створення національної освіти навчання та виховання дитини з вадами слуху базується на використанні її потенціальних можливостей на шляху інтеграції в суспільство чуючих. Але залишаються недостатньо розробленими проблеми змісту й методів навчання нечуючих дітей, проблеми навчально-методичної роботи, профільної диференціації та спеціалізації, спрямовані на розвиток
...
Читати далі »