Перебудова соціального життя і економічної діяльності України тягне за собою зміну завдань навчання в освітніх закладах компенсуючого типу. Ще в більшій ступені потребує посиленої уваги підготовка дітей з вадами слуху до школи. Як стверджують автори Б.Г.Ананьєв, В.І.Бондар, Т.А.Власова, Л.С.Виготський, В.М.Синьов, М.Д.Ярмаченко, корекційний процес не забезпечує кожній дитині з вадами слуху адекватно її дефекту психолого-медико-педагогічної допомоги. Проблема підготовки глухих і слабочуючих дітей залежить від виявлення в них максимально потенційних можливостей до навчання і застосовування інноваційних технологій навчання і виховання на ранніх етапах онтогенезу.
Зміна соціального порядку, який відбувається в Україні, має суттєвий вплив на їх освіту. Вони передбачають формування принципово іншого ставлення суспільства до нечуючих. Поступово ламаються застарілі стереотипи стосо
...
Читати далі »