Кожна людина, незалежно від стану здоров'я, наявності фізичного та розумового порушення, має право на рівний доступ до якісної освіти та право вибору навчального закладу і форми навчання.
Як сказано в “Положенні про організацію інтегрованого навчання дітей з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах”, інтегроване навчання, враховуючи індивідуальні відхилення розвитку, базується на тому, що всі діти мають право на самоствердження в суспільстві, а кожна дитина гідна поваги внаслідок її унікальності.
Головною метою інтегрованого навчання є створення умов для особистісного розвитку творчої самореалізації та утвердження людської гідності дітей з особливими потребами.
Основними завданнями інтегрованого навчання є:
•забезпечення права дітей з особливими потребами на здобуття загальної середньої освіти в умовах загальноосвітні
...
Читати далі »