Вперше познайомилася з проблемою навчання слабочуючих дітей у 1966 році. Саме 60-ті роки були початком роздільного навчання глухих і слабочуючих (туговухих - тоді говорили) дітей. Саме ця референція дала поштовху розвитку спецметодик роботи з цими подібними, але й різними за особистісними особливостями та можливостями дітьми.
Розбудова особистісно-зорієнтованого процесу в спеціальній загальноосвітній школі-інтернаті потрібна в такій же мірі, як і в загальноосвітній.
Кожна школа розробила та реалізовує систему особистісно зорієнтованої освітньо-виховної системи, яка сприяє становленню особистості школяра з вадами слуху як суб'єкта власної життєвої творчості - особистості, здатної зорієнтуватися в умовах швидкозмінного соціуму, визначити мету своєї діяльності, скласти план та добрати соціально сприятливі засоби досягнення своєї мети, реалізувати заплановану діяльніст
...
Читати далі »