У наш час гуманізації та демократизації суспільства нема потреби переконувати будь-кого в актуальності проблем комплексної реабілітації та соціалізації людей з обмеженими можливостями, зокрема, з вадами слуху. Одним з головних чинників соціальної захищеності таких людей є вибір ними професії, що вимагає спеціальної організації навчального процесу і особливих методик навчання. У різних країнах вони мають свої особливості. Зокрема, в Україні молодь з вадами слуху має можливість отримувати освіту в 17 навчальних закладах І-II рівнів акредитації за 14 спеціальностями.
Одним із таких навчальних закладів є Херсонський базовий медичний коледж. Він розпочав свою роботу ще у жовтні 1872 р. як земська фельдшерська школа, а вже до середини XX ст. став багатопрофільним медичним навчальним закладом, в якому готували медичних фахівців за спеціальностями: фельдшер, акушерка, медична сестра,
...
Читати далі »