Серед основних чинників розвитку людства одним з найважлиніших є постійне незадоволення досягнутим і потреба невплинного руху вперед, до досягнення певних ідеалів. Освіченість і освіта такі ідеали продукують, а тому й самі повинні перебувати у постійному процесі реформації, розвитку, удосконалення.
Сучасний світ глобалізується, все більше приходить до висновку, що всі ми, на маленькій планеті Земля, тісно пов'язані, залежимо від культури, технологій, традицій, моралі, вироблених не тільки В країні, в якій живемо.
Вважаю, що дефініція “реформа” стосовно галузі освіти повинна сприйматись освітянами, насамперед владою, громадою як природний процес самого існування освіти.
Початок XXI століття показав, що основним пріоритетом становлення державності в Україні є повернення до гуманістичних цінностей, першовартості людини і доцільності існування вс
...
Читати далі »