Проект “Читаємо казки” - додаток до складеної нами Програми жестової мови (1-4 класи шкіл глухих дітей, 2004 рік). Програма рекомендує використання відеозаписів зустрічей з видатними працівниками УТОГ, зі старшокласниками, складання казок учнями. Останнє завдання найскладніше для глухих школярів.
Ставлення педагогів і батьків до казок, звичайно, позитивні: казка виховує, навчає, розвиває. Але для глухого малюка, який лише починає оволодівати українською мовою (а це довгий і складний процес), словесний текст надто незрозумілий, а іноді й недоступний.
Отже, наша робота на допомогу батькам учнів, учителям 1-4 класів та студентам дефектологічних факультетів. Вона складається з відеозаписів трьох казок жестовою мовою й методичних рекомендацій щодо поєднання застосування жестової мови й словесних засобів навчання, використання набутих понять в процесі формув
...
Читати далі »