Наш час - час змін і перетворень у різних сферах життя, зокрема й у навчально-виховному процесі нечуючих.
Педагоги шкіл покликані виховати людину - впевнену в собі, перспективну, вміючу поєднати духовний світ, знання, практику та ініціативність.
Це можливо лише за умов особистісно-зорієнтованого навчання та виховання, тому що педагогічні технології, зорієнтовані на особистість, найповніше забезпечують комфортні, безконфліктні й безпечні умови розвитку дитини, всебічно реалізують її природний потенціал.
Цей підхід був і залишається головним у роботі педагогічного колективу Березівської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-III ст. для дітей зі зниженим слухом.
Інтерактивні технології, технологія інтегрованого та розвивального навчання, колективних творчих справ, навчання як дослідження, створення ситуації успіху, проектна технологія займають ч
...
Читати далі »