П`ятниця, 17.05.2024, 05:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [135]
Законодавство [73]
Сурдопедагогіка [115]
Освіта глухих [191]
Освіта України [57]
Освіта за кордоном [21]
Медицина [15]
Консультація [18]
Країна глухих [80]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

ЛИСТ-ЗВЕРНЕННЯ
ДО ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ЗЕЛЕНСЬКОГО ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА

Копію листа надіслано до офісів Президентів України минулих років:
Леоніда Кравчука,
Леоніда Кучми,
Віктора Ющенка,
Петра Порошенка

Шановний пане Президенте!

Звертається до Вас колектив Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Національної академії педагогічних наук України, єдиної в державі науково-дослідної установи, яка опікується проблемами освіти осіб з особливими потребами, в тому числі з інвалідністю.
Останнім часом окремими особами, управлінцями розгорнуто цілком заангажовану кампанію зі знищення наукової галузі в Україні. Нині ці «зусилля» набувають неабияких обертів. Під гаслом "реформування&qu ... Читати далі »

Переглядів: 304 | Додав: Admin | Дата: 05.12.2019

ЧИТАЙТЕ, ДУМАЙТЕ, РЕАГУЙТЕ!!!

Шановна громадо! На ваших очах руйнують мережу закладів компенсуючого типу і школу для глухих дітей у Львові зокрема.
Школа № 101 Марії Покрови для глухих дітей, що знаходиться за адресою Личаківська, 35, яка заснована ще за "бабці Австрії" на кошти мецената, який інтелігентно приховав свою благодійність, плавно йде у небуття. Спершу за надуманими причинами (картопля в машині директора, який цю бульбу привозив для працівників школи) звільнили з посади директора Крамара Юрія Михайловича, який працював у школі понад 20 років. Ним залучено до школи меценатів, які і до сьогодні є частими гостями школи, більше того — друзями, які протягують руку благодійної допомоги уразливим верствам населення — дітям з порушеннями слуху, здебільшого з незаможних родин, як тепер називають з СЖО (зі складними життєвими обставинами), дітя ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 560 | Додав: Admin | Дата: 25.11.2019

Продовження 4 частина. Початок статті подивитися тут "3 частина"

Комп’ютерний тренажер або програмно-технічний комплекс “Видима мова” є сучасним допоміжним засобом візуалізації акустичних компонентів мовлення. Він перебирає на себе значну частину зусиль педагога, дозволяючи перевести в ігрову форму навчальні вправи. Цей комплекс є ефективним засобом формування мовлення, який трансформує вимовлені слова і звуки в образну анімовану графіку, доступну та цікаву для дитини. “Залучення” слухового і зорового сприймання є неодмінною умовою навчальної діяльності.
Програмно-технічний комплекс “Видима мова” задовольняє практично всі педагог ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 420 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Продовження 3 частина. Початок статті подивитися тут "2 частина"

3. Методико-дидактичні аспекти застосування технічних засобів навчання.
Сучасні технічні засоби навчання надають вчителю небачені раніше технічні можливості. Проте, ефективне використання цих пристроїв можливе лише за наявності відповідного дидактичного забезпечення та продуманої методики їх застосування.
Використання сучасних ТЗН на уроках залежить від обраної вчителем методики подачі навчального матеріалу. З іншого боку, різні види ТЗН по різному впливають на методику викладання. Отже, має місце взаємний вплив – загальної методики вивчення матеріалу на методику застосування ТЗ ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 421 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Продовження 2 частина. Початок статті подивитися тут "1 частина"

2. Використання технічних засобів навчання.
Використання сучасних технічних засобів навчання в спеціальних закладах для дітей з порушеннями слуху відіграє важливу роль для компенсації та корекції порушень їх розвитку. Це дозволяє підвищити ефективність корекційного навчання, прискорити процес підготовки учнів, попередити появу вторинних розладів.
Наявність нової сучасної апаратури змінює традиційні методи проведення уроку, форми викладу навчального матеріалу, характер керівництва пізнавальною та практичною діяльністю учнів з порушеннями слуху.
При використанні ТЗН від сур ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 364 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

Забезпечення можливостей у здобутті якісної освіти дітьми з порушеннями слуху є актуальною проблемою в Україні. В умовах реформування освіти в нашій державі сьогодення вимагає перегляду питання щодо виховання та навчання дітей цієї категорії.
В наслідок стрімкого зростання науково-технічного прогресу кожні десять років у світі відбувається подвоєння обсягу наукових знань. Цей фактор викликає істотне збільшення кількості інформації, яка використовується у сфері навчання та її ускладнення. Виникає об’єктивна необхідність вдосконалення навчального процесу і підвищення його ефективності та якості. Важлива роль у вирішенні цієї проблеми належить технічним засобам навчання, які на сьогодні є одними з головних компонентів дидактичної системи. Від рівня їх розвитку та раціональної організації застосування значно залежать ефективність і результати навчання.
Сучасна о ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 1455 | Додав: Admin | Дата: 03.11.2019

30 жовтня 2019 року відзначає славний ювілей кафедра сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М.Д.Ярмаченка Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова
Пора зрілості, часу “збирати каміння….”. А здобутки – серйозні, вагомі.
Ще будучи аспіранткою, я мала честь бути присутньою на врочистостях, присвячених 45-річчю з дня заснування кафедри. І, сьогодні, гортаючи сторінки видання, присвяченого цій події, я подумки повертаюся і до часу свого навчання на дефектологічному факультеті (кафедра сурдопедагогіки) у 1983-1988 рр. під керівництвом чудової людини – Колесника Івана Пантелійовича, декана із проникливими голубими очима.
Молоді роки у кожної людини сповнені сподівань, планів, очікувань. Тогочасна мережа освітніх закладів для дітей з порушеннями слуху вже могла похвалитися не лише успіхами школярів, а й ... Читати далі »

Категорія: Освіта України | Переглядів: 486 | Додав: Admin | Дата: 31.10.2019

10-11 жовтня 2019 р. в м.Чернігові на базі Національного університету “Чернігівський колегіум” їм.Т.Г.Шевченка пройшов V Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітовані “Діти з особливими потребами”.
Цей широкий і відомий захід збирає науковців з різних закладів вищої освіти; директорів із заступниками, педагогів і практиків шкільних закладів для дітей різних нозологій тощо. І, так уже повелося, цей захід неможливо уявити без Украінського товариства глухих. П`ять разів поспіль на згаданому Конгресі з доповідями виступає голова УТОГ І.Чепчина.
Цього разу Чепчина І. прибула з членами ОНП - Адaмюк Н.Б., Лещенко Л.М., Кострикіна Г.В., Шевченко В.М.
На Конгрес прибула і була разом з усіма Порошенко Марина Анатоліївна, Голова Ради Благодійного фонду Петра Порошенка.
Конгрес працював у такому форматі: пленарне зас ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 420 | Додав: Admin | Дата: 12.10.2019

Шановні члени ОНП! Дорогі педагоги!

Щиро вітаю вас зі святом неоціненної праці і вічної слави — з Днем працівника освіти!
Професія вчителя поєднує в собі мудрість і молодість душі, креативність і величезну енергію, доброту і суворість.
Вашу працю вчителя дітей з порушеннями слуху неймовірно складно оцінити, їй просто немає ціни!
Бути вчителем — це не просто давати дітям знання з книг та підручників, це означає допомагати своїм учням долати всі труднощі на ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 480 | Додав: Admin | Дата: 05.10.2019

Продовження 4 частина. Початок статті подивитися тут "3 частина"

Що врахувати, коли добираємо види діяльності?
Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності. Добір видів діяльності педагог здійснює, враховуючи мету заняття або уроку. Їх має бути достатньо для того, щоб діти не стомлювалися від одноманітності та мали можливість засвоювати матеріал у різні способи. Можуть знадобитися додаткові види роботи для тих, хто швидко впорався та для тих, хто має труднощі у засвоєнні. Знадоблят ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 333 | Додав: Admin | Дата: 26.09.2019

« 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 71 72 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2024