Середа, 21.11.2018, 04:45
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Інформація ОНП [97]
Законодавство [47]
Сурдопедагогіка [86]
Освіта глухих [158]
Освіта України [50]
Освіта за кордоном [20]
Медицина [11]
Консультація [15]
Країна глухих [62]
Адміністратор сайту [8]
Пошук
Вхід на сайт
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

hit counter
ОБ'ЄДНАННЯ НЕЧУЮЧИХ ПЕДАГОГІВ
Головна » Архів матеріалів

Знову прийшла сумна мить прощання, яка настає кожного року при завершенні щорічного навчально-рекреаційного табору-школи “Українська жестова мова і культура глухих”. Для вихованців спеціальних шкіл-інтернатів це кількаденне свято мови і культури глухих щороку організовують Українсько-канадський альянс для глухих та слабочуючих (О.Савченко) та Кафедра загальної та соціальної педагогіки Українського католицького університету (І.Кобель) у співпраці із Кам’янець-Подільським національним університетом ім.І.Огієнка (О.Дмітрієва) та Українським товариством глухих (Н.Адамюк).
8-14 липня цього року відбувся вже 29-й літній табір, проведення якого традиційно ініціював і очолив доцент Кафедри загальної та соціальної педагогіки Українського католицького університету Ігор Кобель. Не просто описати свої враження від зустрічі з давніми друзями, колегами-однодумцями, від р ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 65 | Додав: Admin | Дата: 01.08.2018

На адресу надійшло відповідь Уповноваженого Президента України з прав дитини від 13.07.2018р. №32-06/1482 на звернення Громадської організації осіб з порушенням зі слуху стосовно статусу спецшколи-інтернату.

Текст відповіді:

"Уповноважений Президента України з прав дитини розглянув Ваше звернення щодо захисту прав та інтересів дітей з порушенням слуху та повідомляємо.
Реформування системи інтернатних закладів в Україні здійснюється відповідно Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на 2017-2026 роки та плану заходів з реалізації її І етапу, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України №526 від 9 серпня 2017 року.
На даний час обласними державними адміністраціями розробляються Регіональні плани реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на період ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 64 | Додав: Admin | Дата: 26.07.2018

У грудні 2015 року Україна ратифікувала основні міжнародні документи у сфері забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти, соціального захисту та охорони здоров’я. Передусім йдеться про статтю 24 Конвенції ООН про права людей з інвалідністю, в якій визначено обов’язок держави щодо реалізації інклюзивної моделі освіти, тобто створення такого предметно-просторового спеціального середовища, яке б дало можливість всім дітям бути рівними учасниками навчального процесу в єдиному освітньому просторі відповідно до їхніх особливостей, потреб та можливостей.
5 липня 2017 року президент України дав зелене світло такому навчанню в нашій державі, підписавши ухвалений 23 травня цього ж року закон "Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг". Відтепер ... Читати далі »

Категорія: Країна глухих | Переглядів: 68 | Додав: Admin | Дата: 20.07.2018

Наша дочь Анастасия потеряла слух в 2 года. Причина - поражение слухового нерва антибиотиками. Для нас, родителей, это был шок! Я категорически была против специального садика. Наивно думала: хороший массовый садик, плюс забота, плюс занятия дома дадут положительный результат. Увы, этого не случилось...
В очень хорошем садике наша дочка не участвовала ни в каких мероприятиях, а тихонько сидела на стульчике. Не видели мы результатов и от домашних занятий. Нас¬тя не заговорила, хотя работали мы все с ней много, но, как оказалось позже, непрофессионально. Вот только один пример: мы много дочери читали, но сидели рядом, а надо сидеть напротив, чтобы ребенок видел артикуляцию звуков. К нам, учителям по профессии, это понимание пришло позже, но мы сразу поняли: без специального обучения не обойтись. И в 4 года наша дочка начала посещать детский садик для слабослы ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 76 | Додав: Admin | Дата: 01.07.2018

Зараз моїй дитині вже 16 років. Історія моя може стати для когось прикладом того, як не допустити подібних помилок у навчанні і вихованні дитини, що має проблеми зі слухом.
Моя дитина народилась чуючою. У півтора рочки вже вимовляла звуки, окремі слова. Але потім різко перестала. Так продовжувалось до 3-х років. Потім ми повезли дитину в Київ, до Академії медичних наук, в Інститут отоларингології імені О.С.Коломийченка, до Дитячого сурдологічного центру. Нам поставили діагноз: глибоке порушення функцій звукосприймального апарату, глухота 3 ст. Після обстеження причиною швидкої втрати слуху виявилась генетика по лінії батька, яка передається по жіночій лінії.
Донька відвідувала дитячий садок з 2-х років. У 7 років пішла до школи. З першого до четвертого класу Аня засвоювала програму. Я не працювала, тому весь час займалася з донькою. Особливих проблем у психологічн ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 78 | Додав: Admin | Дата: 25.06.2018

Основна причина моєї участі в обговоренні цієї теми - це тривога за майбутнє корекційної педагогіки, тривога за те, що огулом, скопом усіх дітей, які потребують спеціальних умов навчання, направляють до масової школи. Говорю про це, бо все своє життя була пов`язана з такою категорією дітей, адже працюю вчителем-дефектологом понад 40 років.

Звичайно, інклюзивна освіта повинна бути. Та чи всі діти зможуть навчатись в умовах масової школи?
Спроби підміни чи заміни спеціальної освіти тотальною інклюзією, її поспішне втілення можуть призвести до втрати дітьми з особливостями розвитку можливості отримати освіту, яка б забезпечила їх ріст у психічному, соціально-культурному напрямку. Та чи інша модель інтеграції повинна бути доступна і корисна дитині. На сьогоднішній день масові школи не готові організувати якісний навчальний процес для дітей з особли ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 68 | Додав: Admin | Дата: 19.06.2018

У навчальних закладах для дітей з порушеннями слуху України пролунав останній у цьому навчальному році дзвоник.

Члени Об’єднання нечуючих педагогів, які працюють у спеціальних школах, надіслали фото, які розповідають про те, як прощалися зі своїми учнями: з молодшими – до вересня, а з випускниками — до зустрічей на дорогах життя…

Вітаємо з цією радісною й трошки сумною подією та бажаємо всім – і учням, і педагогам — подальших успіхів та здійснення мрій. А особливо – мрії про те, що в Україні, попри всі новомодні тенденції, збережуться ці острівки тепла, любові і взаєморозуміння, назва яким — «спеціальна школа». Школа, де старше покоління людей з порушеннями слуху передає знання, досвід і безцінну культуру спільноти глухих тим, хто приходить їм на зміну. Школа, де, попри все, зароджується і зберігається ос ... Читати далі »

Категорія: Освіта глухих | Переглядів: 102 | Додав: Admin | Дата: 13.06.2018

10 червня - День народження Об'єднання нечуючих педагогів!

Довідкова інформація

Шістнадцять років тому, 10 червня 2002 року в Культурному центрі УТОГ було проведено установчі збори сурдопедагогів з порушеннями слуху, на яких були присутні нечуючі вчителі та особи з педагогічною освітою з різних міст України, керівництво Центрального правління УТОГ і Київської організації УТОГ. На установчих зборах було прийнято рішення про створення Громадської організації "Об’єднання нечуючих педагогів" (ОНП).

17 лютого 2003 року Головним управлінням юстиції у місті Києві спільно з Дніпровською район ... Читати далі »

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 93 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2018 | Коментарі (1)

З Ювілеєм Вас, шановна Валентина Василівна!

Категорія: Інформація ОНП | Переглядів: 86 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2018

“Інклюзивна освіта”, “інтегрування”, “дитина з проблемами слуху і масова школа”, “інклюзивний підхід”, “якісна освіта для дітей з особливими потребами” — дискусії з цих та інших, пов’язаних з даною темою, питань сьогодні вже давно вийшли за рамки обговорення вузького кола фахівців. Вони хвилюють батьків особливих дітей, непокояться спеціалісти, аби не втратити вмить те, що напрацьовувалось не роками — десятиліттями. Не стоять осторонь і громадські інститути, адже мова йде не про метал, який за несприятливих умов ржавіє, не про дерево, яке неможливо виростити, якщо не створити для цього умов. Наша розмова про найцінніше, найдорожче від будь-яких скарбів — дітей, тим більше дітей з особливими потребами.
Народження дитини… Для кожної родини — це радість, щастя, нові пл ... Читати далі »

Категорія: Сурдопедагогіка | Переглядів: 79 | Додав: Admin | Дата: 03.06.2018

« 1 2 3 4 ... 55 56 »
Зробити безкоштовний сайт з uCozCopyright MyCorp © 2018