На запрошення кафедри сурдопедагогіки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова інструктор слухового кабінету нашого закладу Н.Г.Скубак взяла участь у ХІV-ій Всеукраїнській науково-практичній конференції "Педагогічні читання-2013”, присвяченій проблемі "Інтеграції дітей з вадами слуху в суспільство та напрямкам інклюзивної освіти в Україні”, яка проходила з 04 по 08 червня 2013 року в м.Києві. Засідання круглого столу та пленарне засідання науково-практичної конференції проходило під головуванням завідувача кафедри сурдопедагогіки ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, доктора психологічних наук, професора, Президента ГО "Інститут сурдопедагогічної політики” Л.І.Фомічової. Учасників конференції привітали: проректор з наукової роботи НПУ імені М.П.Драгоманова, доктор філософських наук, професор Г.І. Волинка; директор ІКПП НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, член Наглядової Ради ГО "Інститут сурдопедагогічної політики” В.М.Синьов, генеральний директор НВП "ВАБОС” В.П.Овсяник та ін. У привітанні учасників конференції взяли участь також студенти-сурдопедагоги, серед яких були і ті, що проходили педагогічну практику в нашому закладі; актори театру "Райдуга”, які свого часу були випускниками шкіл глухих та слабочуючих України. На конференції розглядались питання: -Інтеграція дітей з порушенням психофізичного розвитку в загальноосвітній простір. -Соціалізація, інтеграція та інклюзія: теорія, семантика та структура. -Провідні засоби онтогенетичного розвитку та спілкування осіб з вадами слуху. -Сурдопедагогічний супровід: форми і зміст інтегрованого та інклюзивного навчання. -Професійна компетентність в реалізації інтегрованого та інклюзивного навчання. -Педагогічні, психологічні та соціальні виклики інтегрованого та інклюзивного навчання. -Міжнародний досвід інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями. -Чинне законодавство в галузі інтегрованої та інклюзивної освіти. -Хід інтегрованого та інклюзивного навчання в різних областях України. -Діагностика готовності дітей з вадами слуху до інтегрованого та інклюзивного навчання та вимоги до сурдопедагогічного супроводу. -Спеціальна освіта як чинник досягнень випускників шкіл України для дітей з вадами слуху. З доповідями на пленарному засіданні виступили: -директор Центру інклюзивної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова, дійсний член НАПН України доктор педагогічних наук, професор В.І.Бондар – "Інтеграція дітей з порушенням слуху”; -головний спеціаліст відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів Галина Федорівна Лабайчук; -генеральний директор центру слухової реабілітації "Аврора” О.І.Радченко – "Новітні забезпечення зростаючих комунікативних та навчальних потреб дітей з вадами слуху”; -директор НВП "ВАБОС”, доктор біологічних наук Б.С.Мороз – "Роль ресурсного центру в організації взаємодії з батьками дітей з порушеннями слуху при навчанні в масовій школі”; -аспірант кафедри сурдопедагогіки Н.О.Клим – "Погляди М.Д.Ярмаченка на ефективність сурдопедагогічної допомоги глухим та слубочуючим дітям”. -Директори спеціалізованих навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом з різних областей України. Пленарне засідання науково-практичної конференції завершилось обговоренням проекту та прийняттям резолюції.
|