Гуманістичні позиції вивчення української жестової мови (УЖМ) у наш час супроводжується зміною соціальної ситуації розвитку в освітній сфері: зростанням ролі і поваги до носіїв мови, залученням до освітнього процесу вчителів з числа нечуючих, розумінням специфіки і впровадженням білінгвального навчання (БН) у застосуванні двох мов для учнів з порушеннями слуху (ПС), як основних замовників освітніх послуг і вважається однією з найзначущих психолого-педагогічних проблем сучасності спеціальної педагогіки.
Для дитини, яка народжується глухою, або стає глухою в ранні роки перед придбанням мови існують перешкоди, які потрібно знати, розуміти і долати не втрачаючи дорогоцінний час. Більшість таких дітей мають природний інтелект, неушкоджений голосовий апарат, але вони не чують звичайного словесного розмовного мовлення, яку засвоює та використовує зазвичай легко, без зуси
...
Читати далі »